Cosa à preparalli per l'annu novu: un pezzu di biscotti congelati, una ricetta cù una foto

A table di u Novu annu di u 2015 si deve esse in abbundanza di legumes è frutti. In a stagione fredda in i supermercati poverete raramente trovanu frutta fresca, ma cungiuscia, un grande numaru. Chì pudete cacciate cù frutti cunghjellati? Una solu bisogna hè un fruttu di biscotti frozen. In questu articulu truvate a so ricetta cù una photo.

Ingene ingredienti bisognu:

Hà sorprendentemente savurosa è bella bedda di frutti dolci congelati, preparatu bè semplice. Ma à u stessu tempu, u so apughjatu incantevule è u gustu eccezziunale, piacenu piacè di i vostri invitati.

Metu di preparazione:

  1. primu di tutti cunsiglià per amparà a mantela. Dopu à questu, hè bisognu à ghjunghje à appaghjà a mantega, cù u zuccherinu di vellucciu è u zuccheru à a cunsistenza di una crema spirituosa. In u prucessu di zuttati, aghjunghje l'ochju o anjone separatu;
  2. cunfine a farina cun pate e un pezzu di sal;
  3. Scambià a farina ancu nantu à u mischju di u mantellu, è amassi a pasta;
  4. in casu di necessariu, aghjunghje liccinaghju o acqua calda. A cunsistenza di a pasta devini esse finta, elàstica;
  5. furmà a pasta in una forma di colazione;

  6. Se vulete usà a pasta dopu à a cucina, avemu da cunsigliu di mette in a forma è di mette in a frigoristica per trenta minuti. Doppu chì a pasta hè prestu, avete da principià a preparazione di u riburricu di baccelli ghjelu.
  7. Defrost the berries. Drenà u zucchju in un vetru, suplementanu à 250 millilitri. Stu zuccu veni usatu pi fari gelatina;
  8. nantu à a pasta, in a furmazione, si sparghje e fragole di frutti è spruvà u zuccaru nantu à a cima;
  9. Preheat the furnu à 180 °. E pusau u pieu in quì per 40 minuti;
  10. appressu à u tempu hè prestu, piglià u pastellu è falla un pezzu;
  11. hè bisognu di fà marmura di u nostru zuccu;
  12. traspara nantu à u piezzu moltu cun simplicità.

Sì ùn avete micca a marmilla, u pezzu pò esse fatta solu cù baga, ma a jelly li darà una visa guidata. Sè siddu vulete, invece di gelatina, hè pussibule di usu di crema nucera o di prutini.

N'autra ricetta per una pieve di biscotti congelati, chì appughjate à quelli chì amanu a picca di shortbread.

Ingene ingredienti bisognu:

Metu di preparazione:

  1. aghjunghje a pasta: after rastering the eggs with sugar, sono addita, crema agria è farina. A pasta ùn deve una cunsistenza bè. Pèndite chì a pasta di farfantarì durante 30 minuti in un locu frescu;
  2. Preparate u riposu: trasfurmà bachi è fretce cù zuccheru;
  3. divide a pasta in dui parti. In un pappagallo, greche cun oliu vegetale, posto più di a massa;
  4. in a forma, mette u rostu cucinatu. È u restu di u test in lacrime in pezzi chjuchi è i mette nantu à a cima, chì ciace u riposu;
  5. in un forru preinfirmatu à 180 gradu pusau a forma cù u pastellu è aghjunghjela durante 30-40 minuti. Sopra cù u zuccherinu in puli.

I tarritorii di tanti pastelli sò simuli abbastanti per fà è ponu esse faciuli da quelli da ogni anzianu. Fighjate nantu à questa vela di u novu à a vostra tavulu serà solu i più prudutti preparati da e vostre mani!