Cumu u corpu umanu si prutegge da u stress?

Bianco hà parechje tonalità. Tuttu depende di manera chì u guardà. Allura in vita: ùn pudete cambià a situazione, cambia a vostra attitudine in cungozione. Sì ancu in tensione nervosa? Ricertamenti, a parola "stress" hè utilizzatu com un cliché, chì si trova in ogni locu è in ogni locu. Parlate di questu quandu hè dura per noi di fà qualcosa, o sìammu in una situazioni chì allora vulete una cosa di noi. Emu nervu, avemu aggravatu a situazione, averemu da noi è di l'altri chì ùn pudemu micca fà. L'emozioni ci avianu, senza mancu un locu per riflessione. Ùn ci hè ancu u tempu di firmà è di pensà: "E chì passa in questu mumentu intornu à mè?" Cumu u corpu umanu protettenu da l'estressi è ei misuri difensi per piglià?

Chì duverà l'estensivu?

Demu cunzidiri l'aspettu fisiulogicu di a question. Stress hè una reazzione naturali di u corpu, chì ci permette mobilizzà tutte e nostre forza è risorse per riflettà u periculu amenacing. Semi tutti sò perfetti cù sta sensazione: "Eppuru o scappa". Hè cusì face. In una situazione stressfule, u corpu allargate sustanzi chì si preparanu per l'azzioni decisiva. Grazie à sta retazioni, u nostru corpu hà una maraviglia abilità per trattà cù problemi suttastanti. Perchè stu mutivu di valiu di l'autore di difisa, chì a natura ci dovutu, si mette in una utile di distruzzioni, in un sindrome chì esci micca? Ci hè chì a risposta hè simplice - quellu attivu, chì cumpresu l'estressu, hè statu attivu per u tempu. Un mese o duie, forsi anni, portanu una carica di preoccupati, chì ghjè in u nostru forza; avemu a paura di scaccià relazioni chì esitamu; avemu duvitatu longu à una cunfiglia inturnianza chjamata "famiglia", chì in fatti hè statu longu. Cusì ci hè imperceptible, truvamu in u falzu impassibule di u stress crònicu. I prupietari d'avè assai assai è scrive chì e carru nervu constantu a so nostra salute mentale è fisicu. Ma pudete bisognu di sapè da questu per un bellu pezzu, perchè oghje vulemu fighjate nantu à un aspettu assai diversu.

Fighjite u prublemu di u corpu

Chì se a fonti di l'esternu eternu hè intornu di noi, è micca fora? Chì se si tuttu questu hè dovutu à u fattu chì e nostre idee nantu à a vita sò in scumpete cù e reali esistenti? A realizazione di sta pressa à noi, cundannusi in un cuntrastu crunulariu. Cumu possu bisognu? Probabilmente, fattori externi sò perceciati da u corpu à più seriu chì, pari à prima visu. Eteri tràgnoli di trafficu, mancanza di soldi, regnu locu, tirannu ... U raghjone in fattu - un nùmmulu infinitu. A manera chì avemu trattatu l'avvenimenti in u mondu chì ci hè digià vicinu è cumu avemu rispundenu à questu solu impone solu nantu à noi è. sicuru, da u situ emotiu internu. Chistu si spiega perchè parechji persone sianu tranquillità in situazioni chì altri purtate à u caldu biancu. Avemu bisognu di manera chì deve esse, è ùn sianu micca u mumentu presentu. Ci hè vivu da parechji cunghjetti imaginariu è perchè ùn ne capemu chì in u prisente ci sò ancu aspetti pożittivi. Hanu bisognu à guddà è ghjustu. Ci sò cose accumincianu a circà l'estresse diferentamente dopu l'acquistà i travagli di u scientist americanu Kareem Ali. Crede chì "l'estresse hè a diffarenza entre u cumu è ciò chì vogliu vede. Intantu, chì vulete fà, è chì vulete fà. Intantu, ciò chì crede, è ciò chì avete. Avemu duverà esse responsabbili di a nostra vita, invece di delegà à quarcunu. A manera più faciule di dì chì nunda ùn esdepende nantu à mè, è in generale, a vita hè a bughjura è cumprirà a injustice. Pudete cuntenà sempre à u guvernu per elevà u prezzu di a gasa, lamentando nantu à u tempu chiuvutu, ecc. Viu in un statu chì nunda dipennà di voi, è ci hè una fonte di stazione. Fighjendu un esempiu: ghjunti in un incontru di tràfficu, site è pensanu à quellu tempu, ma s'ellu ùn hè micca ... ", sì stantitu per u fattu chì ùn avete micca u tempu. È chì valdi ancu più. Ma a situazione ùn cambia micca di questu. Or, per esempiu, cù rispettu à u to cumpagnu, certe voli chì ellu sia diferenti - micca com'è, ma cum'è vo vulete. In altre parolle, circustanze stranii affundate l'internu statale, è un sentimentu d'impieturanza arise perchè nunda pò esse cambiatu.

Ùn hè ghjallacciatu per rinvià u mondu

Dopu mi dumàndimu dunni questu scopu di una nova realta. Cumu possu bisognu di fà tuttu ciò chì hè prughjettatu, in una cronulogia precisa cù u schedariu? Or si pò dì à altru modu: perchè averaghju cuntinuatu per piglià à mè cumu una carga di rispunsevule chì ùn pò ùn pò furnu; I sustegnu relazioni chì sparghje silenziu; à sente l'insignamenti di a mo mamma, chì sò assai luntanu da a realità? Mentre Dr. Ali disse, a risposta à sta quistione hè micca bella. Avemu spessu aduprà cù e cose chì ùn piace micca à tutti è micca cunnessu cù a nostra vista. Perchè sta succeta? Se vi vede à sè stessu, circundà u criticu internu chì vende in noi è prova di custruisce tuttu in u so modu. Per via di questu, è un sentimentu di insatisfacción constante cun sè stessu. Dopu tuttu, avemu a campà per eternu da i normi di sta voce interna, inquadante. Per esempiu, I - una persona per natura tranquilla è prumessa, ma questu mio criticu persunale sempre me impone, impone un tempu impossible. Ma s'è tù vedi attornu, in fattu, nimu deve esse privati ​​di noi, simu aspittate à certi ideali, chì si svilupparu in a so imaginazione. Succece chì ancu quandu u chjassi cuncurdassi cù a vera, ùn anu micca satisfatore cun noi è a nostra voce interna cuntinueghja di ripetiri: "Ma era pussibule di fà un megliu!" E u prublema più grande hè chì pudemu piglià tuttu à u core. Turnate à a mo tempesta di a matina, quandu u mo siconda "I" constantemente urge: "Fate micca, ùn fate micca!" Sè ancu sapendu chì aghju bisognu prima, spicchendu solu à una o'clock da a matina, è in a mattina in viola di stà sopra à pusà da u lettu, spìite mentre ghjuntu in ella. Eccu ciò chì hè vinutu finu à! Ricendu chì tuttu questu hè sbagliatu, aghju tentatu di cambià a situazione. Quandu mi sentu chì tuttu ha fughjutu di disdintinu, pigliu un infernu pause è pruvate à ricurdà a situazione.

Solu gestionate a vostra vita

Quand'arete decide di ottene à u travagliu nantu à un vittura, allura, sicuru, assumete a responsabbilità di tutti l'avvenimenti sussegüenti chì ponu avè. Eccu, rinsegna chì pudete attruisce in un pudere di trafficu o (Ddiu pruibite!) In un accident. E si devenu dettu questa succede, hè solu per chì vulete entre in u carru è vai per questu, più di trasportu pùblicu o cù taxi. Allora, ùn hai micca bisognu di abarratu e circustanze è circate i culpèvuli. O, per esempiu, avete aduprà un travagliu in casa, ma decideru vede una bona cummedia di quale avete intesu assai affirmazioni pusitiva. Sì, avete sognu chì avete da esse aduprà tuttu u vostru travagliu o dumande à a sera, ma decide di piglià u tempu per vede u filmu è hà assai piacè. Dunque, ùn avete bisognu à vultà è vituperate. Per avè u vulete è esse rispunsevule per i vostri accadute hè a chjave principale per a lotta l'stress. Hè depende di noi chì avemu da riaccumpenu in una situazione specifica - per vittime o cum'è una persona adulta responsible for their actions. Eccu avete bisognu di capiscenu è avè u valore di ricerete per sè stessu chì puderete falla un errore. Per esempiu, hà cullatu in u carru per andà à u travagliu, ancu per u trafficu di lignu seria più veloce per acquistà nantu à u metro. Eccu, avete fattu a decisione sbagliata, ma era u vostru sceltu, è ùn ellu pudemu mostraru ciò chì hè bonu per voi è ciò chì ùn hè micca. Sicura chì i cambiamenti in a cundizzioni ùn sanu micca cum'è sta solu per ora, perno. Ma u desideriu di cunnosce sè stessu vi mostra a via correcta. A cosa principal hè micca di scurdà chì in un state tranquillu, hè assai più faciule per voi per affruntà di ogni situazione cumplessa chì in un attaccu di panicu. Ci hè una tale prichera: "Signore, dà u valore per cambià ciò chì pò cambià, a patience à accettà ciò chì pò esse cambiatu, è a saviezza per distingue un di l'altru". Utilizate in a vostra vita, è u stress sarà percibitu assai in diferenza.