I fundatori di a filusufìa di u salutu orientali

Sapemu cusì pocu di noi, nantu à a vera natura di i nostri corti. Dopu ogni visita à u duttore, dopu ogni furmazione di trattamentu in u quadru di a medicina tradiziunale vene a realizazione chì i doluri ùn sò micca guariti assicurati, è e so cunsiquenza fermani cun noi finu à a fine di a vita. A farmaculugia muderna hè solu cummerciale è assai inghjustu.


Hè assai interessante è instructivu hè a storia di una persona-Katsudzo Nishi. K. Nishi - un sanatoriu japunesi rinchjianu, chì sapia u potenziale oculatu di u corpu umanu è hà saputu cumu l'utilizà. In a so zitiddina, i medichi cuncernonu una malatia fatale per ellu, perchè cusì à una crescita nantu à a vita di u zitellu. Novespreci à questu, K. Nishi hà vissutu una longa vita, scunfighja u so altri. Perchè l'altra vittoria più importante in a vita hè a vittoria annantu à sè stessu.

Cù u studiu di e scienzi naturali base (fisica, chimica), l'omu purtatu in a so vita tecnologica frutti, urbanizava u so palazzu, mentri si separanu di a natura vivente. Tuttu chistu hè direttamentu influinzatu direttamente di u modu di vita è di modi di pensà. Tutti sti fattori creanu assai ostruzzini per una circulazione sana di a bioenergìa in i nostri corpi. U risultatu di una violazione di a circulazione di energia sò stagnazioni energètica. Un omu sicurezza ùn pò esse chjamatu.

L'energia in l'intelligenza di i sages di l'Ori

Cumu scuprite u vostru putenziale d'energia è cumu per migliurà a vostra salute è aiutate chì senti ghjovanu per più? Quale tipu di energia hè u scopu di circà a so fonti? Per principià, bisognu di sapè chì ci sò stati invisibili chì vincenu i nostri moléculi, formant un corpu. Sti stondi o strings, da a so totalità, formanu una forza vitale, energia. Stu putenza hè l'essenza di tuttu, u principiu è a fine di u nostru munnu.

Sta energia hè eterna. Hè uricatu in u mumentu di a creazione di u mondu.Consu uncinatu inconscientemente a cunnucenza cù questa forza, alluntanata da a nostra natura. A persona è tuttu ciò chì circonda l'hà du natura duali - materia è energia. Un ùn esiste senza l'altru. Inoltre, u balancenu di sti dui partiti hè assai impurtante. Stu equilibriu determina i cundizioni di a nostra vita, micca solu per a salute fisica. Se u equilibriu hè osservatu, l'energia di a vita si distribuzione in u corpu in modu cusì. Balance hè una cundizione necessaria per contrule l'energia di u corpu. U cuntrollu di l'energia pò esse acquistatu nantu à nutrimenta propria, diverse esercizioni fisici è respirati, è meditazioni. A nostra energia hè intigrata cù i sentimenti, cambiantintos qualitàvuli è sentimenti à un megliu bonu, rejiminate l'anima, è da questu u corpu. In parechje credenze orientali, a ghjente prublemenu a mantras. A vibrazzioni di voce cuntrullà a materia di energia. Questu hè una altra chjave. Aghju aghjunghje chì hè obligatoriu di leghje u mantra verbatim, hè abbastante per fà sonu gutturali chì ponu creà una vibrazione sensitiva di voce. U cambiu di penseri, sentimenti è vibrazioni hè u modu di cambià stà.

L'unica usu terapulugia chì pò aiutà, questu hè pensamentu pusitivu (energia pura di pensamentu), assicurate in tutti i situazioni (energia di u spiritu) è purità naturali (energia di nutrimentu).

Cultura di u nutrimentu

Per esse sanu, avete bisognu di a vostra mente è i vostri pensi, per piglià l'alimentu naturali chì hè cunsigliatu da a medicina orientali. In Oriente, crede chì si ùn puderebbe guarì e trattà à l'altri, a vostra guarenza ùn saria mai completa, postu chì ùn sarà più indipendente. Pudete sempre d'aiutà, guarìscenu è per questu, a natura ha datu tutti l'oppurtunità. Dopu à l'antichi tradizioni orientali, qualchissimu pò maestru tutte e tecniche. Puderemu diventerà i nostri medici. A persona in quasi tutti i casi hè a surgente di tutte e so mentali. Tuttu chistu di l'ignuranza banale o manca di vulintà di sapè a liggi di a natura. Hè nutate un attrule particularmente tremulosa versu a natura in Oriente. E in Giappone ci hè stata una parolla chì i causati di tutte e malatie sò l'umbràsi manufatti, nutrition dolce è mancanza di reste. U japunesi in u so tempu hà sviluppatu un corpu tutale di riti chì anu precedutu l'ingegnu di l'alimenta, chì aiutau a cummattiri e malatii è rinnuvava l'armunia di u corpu à l'essaru umanu. Un forte aliatu di a salute sempre serà una dieta moderata. In nutazioni propria, primu bisognu di utilizà "cibiati", evitendu i putenzi amatoriati (salini, zuccheri è ogni tipu di E-skins). Piglia u tè naturali, nìvuru o verde, novu cun parechji sapori supplimenti, è pruvate à rinunziendu u cafe. % rigezione. Hè bisognu di riduce a parte di i prudutti cù l'energia yin (patate, prugnoli d'antenati). I vegetabili deve esse cunsumatu strettu da a staghjoni. I più protezii animali preferiti sò pesci è aviculture. Ùn mai micca scurdate di u sfondate emocionale prima di principià u manghjatu.

In Giappone, prima di vultà à a casa di l'altru, quandu u cena seranu prestatu, hè sempre necessariu di preparà, per esse di pulizziari l'anima di i pinsamenti malevolti d'ansietà è cura. Per cumincià à manghjà i manciari hè necessariu, essendu in una deep relaxation. In questa stanza spessu senti a musica tranquilla. Un festa ùn hè micca accettata per cunducta inquadante di cunversazione, in ogni locu induve a so rinfurzata sia l'armunia. Grazii per sti fatti un ambienti assai favorevuli hè creatu. Pense nantu à a manera chì i platti sò sirvuti in u Giappone, ogni pezzu hè praticamenti una opira di l'arte. Pruvate di decorar è ennobre ogni mumentu di a vostra vita.