Cumu insignà i zitelli è e stagioni

I criaturi si crescianu veloci, è anu interessatu à u mondu in ghjiru. Fighjulanu à parechji quistioni nantu à tuttu ciò chì vanu o ciò chì sintendu. "Chì ghjè sta?" Quale? Induve vene da? ", Etc. Qualchese di sti dumanni ponu micca esse respirote da i genitori. Parechje dumande per i zitelli arise after a word flasha in a cunversazione di i genitori. Oghje chì i zitelli di dumandate questi nantu à e stagioni, per esempiu, chì fate a parolla "Novembre o Abril?" Chjave. Cumu spiegà à u zitellu u qualu tempu è chì sò i mesi?


Ci hè parechje regule per furmassi un zitellu durante mesi.

  1. Perchè u zitellu per capiscenu a nfurmazzioni chì i so parenti stannu prisintendu à ellu, si deve aduprà à insignà di distinguise un mese da micca prima di quattru anni. Prima di l'ochji di u zitellu, i staghjoni cambiamenu parechji volte, è cusì capisci ciò chì hè u clima cálido, friddu è chiudu. A furmazione hè megliu cun l'apparenza chì ripresentà u clima è l'attività chì currispondi à ogni stagione di l'annu. Per esempiu, settembre si deve esse assuciatu cù i primi fiori gialli, ancu cù i zitelli intelligenti chì vanu à l'scola. Hè mpurtanti assucià ogni mese cun una data memorable. Per esempiu, dicembre è ghjennaghju pò esse assuciatu cù i vacanze d'annu. Di sicuru, ùn deveremu micca obliterhe anniversarii, in particulari u anniversariu di u zitellu. Hè bisognu chì i pittori sò interesanti, perchè u zitellu interessa.
  2. Oghje, sò parechje libri di u sviluppu nantu à varii temi, cumprese staghjoni. Inoltre, in quelli libri, ci sò funziunalità funziunarii chì u zitellu hè felice capunanzu.
  3. Per una più sicura, u zitellu poni esse rializatu una scena chì currispondi à un certu tempu di l'annu, è ci sò tutti i tipi di puzzle, a guess chì sò i nomi di i mesi. Pudete orientà u zitellu nantu à a robba, per esempiu, in inviu, duvete aiutà un capo di pelle, stivali è mittens caliu, è in l'estiu tutti cambiani a robba arghja. Pudete scrive una figura di un omu in un certu robba, è u zitellu sia u tempu di l'annu quandu hè aggradèvule. Pudete scrive i junti.
  4. Pudete cuntene a staghjunalità cù l'aiutu di i pueta. Comu cumu hè chjamatu prima, ci sò parechji libri chì dicenu di e staghjoni. Unu di elli hè chjamatu "365 ghjorni di fata per a notte". In questu libru ci sò poema nantu à e stagioni, i fichi di cunti, è in più, tuttu questu hè accumpagnatu da interessanti artìculi chì representanu i staghjoni. Ci hè ancu libri interessanti nantu à issu sugettu. A più impurtante in u prucessu di insignà à un zitillùcciu hè chì era interessatu da ciò chì l'adulte contate.
  5. Per interessa à u zitellu, ci sò parechji ghjurnati chì aiuta à studià e staghjunale. Per esempiu, "Winter, Spring, Summer, Autunno". U zitellu studia a staghjunalità in una forma di ghjocu, chì hè a più intelligibili per ellu. Stu ghjocu aiuta à u zitellu apre a poesia è assai più.
  6. U zitellu cum'è sponge absorbe l'infurmazioni ricivuti. Per i zitelli, tuttu hè interessante. Per fà cunghjunà rapidamente u zitellu di e stagioni, avete bisognu à aduprà stu furmazione in una forma accessibili è cumprendi per ellu. I amici l'ammai l'addevu di l'adulti assai è l'eseguisce cù un piacè è fate l'infurmazioni ricivuti.

Teaching the kid the season

Differenzi in i tempi di l'annu sò capaci di perceive da l'età di trè. Avà parechji volte visti l'invierno, a primavera, l'estate è u vaghjimu.

Hè assai impurtante per u zitellu per capiscinu a manera di clima chì currisponde à ogni stagione di l'annu. Hè impurtante per spiegà cù ciò chì i vestiti ghjente volenu à e diverse staghjunati è assai più. È ancu cumu si rimpiami l'altri.

Avemu aduprà cù u fattu chì ci sò solu quattru staciuni in a natura, avemu bisognu di listinu per esse. Hè impurtante d'avè parlatu à u zitellu annantu à ognuna di elli, menzionà u clima, a ropa chì currisponde à ogni staghjone di l'annu, animali è i pani. A cosa principal hè chì a storia hè interessante è cumprinneru per u zitellu.

Hè megliu cumenciu a storia di l'inguernu. In invernu ci sò assai interessanti è memorable. Accuminciannu da i vacanze d'annu, e danza corsi, i eleganti arghjintini di Natale, rigali, è ancu ghjente cum'è ghjocu di ghjochi di ghjocu è finisci cù neve bianca, chì hè cuparta per tuttu. In generale, per insegni a staghjunalità sceglie i dates memorable è vacanze splendide, per esempiu, l'iniziu di a primavera hè assuciatu cù u Dia da Donna di Nanzà Internazionale, i pezzi di u Dia di i zitelli, è u vaghjimu da a vendita.

Per esse a storia per esse interessante, avete bisognu di mostrarà u zitellu diverse ritratti, per esempiu, una figura di animali. Cumu si cumpurtavanu quandu cambienu e stagioni. Inoltre, pudete aduprà imaginassi chì indicanu chì a ghjente pò esse vistutu, o cumu si pò esse vistutu, è di listessa ora dumandate quandu quì.

Pudete leghje è insegna à a puisia, è ancu cunghjuntendu i puzzle. Avemu bisognu di pruvà di sceglie quelli di elli in quale l'associazione hè stata assuciata cù arcuni imaghjini, per esempiu, a primavera hè una bella giovane bella, è l'invernu hè una vera donna, etc.

Avà, pudete truvà parechje libri illustrati, assai di i raccunti si citenu a ora di l'annu, è l'imaghjini chì u zitellu deve esse cunnisciutu ciò chì si trova. Inoltre, hè necessariu di studià e stagioni per un caminu. Per esempiu, a primavera hè stata, aduprata a neve fridda hè u mezu di a primavera, è da a fini primavera, quandu i primi fiori sò tutti verdi è fiori. Cusì, u zitellu hè priparatu per distinguerà u tempu di l'annu è u mese.

Prima hè bisognu di clarificà à u zitellu per ricanuscià e staghjunale è quandu pudete fà sè stessu è dunque, pudete piglià a prossime prossime di furmazione è di parlà di i mesi.

Studiu di i mesi à l'età di 4,5-5 anni

U zitellu spiegà chì hè adattatu à quattro staghjoni, ma in ssu culu, ci sò divizzioni. Quandu ogni annu hè divisu per mesi. Siccomu ogni stagione ùn ci hè una serie di cambiamenti, ùn si pò micca esse chjamatu una parola in questu casu, aiuta venenu un mesi. Per esempiu, duie persone dicenu ch'elli sanu a primavera, ma unu di elli hè cuntentu cù u principiu di a primavera, quandu a nera ùn hè micca fundatu, ma u sole devenza di calà mai, è l'altru duie a fine di a primavera - quandu l'arburemi copre a foglie, l'erba figuranu nantu à a couture è i primi fiori fiori.

Cumu faciu u ghjocu "Staciuni"

Per fà un ghjocu chì deve bisognu: una casella cù e cìmula di chocolati, tappetti da l'buttigli - da u numeru di mesi - 12, A4 stampa, settice di colore, cumbre, scotch tape, scissors, cola, cartone.

Pudete piglià tutte e patate, è fate u nome di u mesi è dumandate à u zitellu per fassi u chip in a cellula, chì, in u so avete, currisponde à questa ora di l'annu. In questu casu, u ghjocu deve esse comentatu nantu.

Hè impurtante d'amparà ghjustu à u zitellu u tempu di l'annu. Allora u cuncettu di u tempu. Cù l'aiutu di u ghjocu hè abbastanza simplice. U zitellu sappieghja rapidamente a infurmazione, chì hè presentata à ellu in a forma di un vigore.