U principiu di sviluppu di i zitelli in furmagliu

A maiò parte di i so genitori di vede nimu prudigii in i so figlioli. Hè per quessa pruvate, quasi di u cradle, per scrive u so zitellu in parechji gruppi di sviluppu. Stu iniziu sviluppu di u primu sguardu devia esse sempre solu à u benefiziu di i zitelli. Ma in rialità tuttu u fattu passa assai diffirenti. Ùn tutte e figlioli di tres anni parranu limpi. L'aderenti di u sviluppu primu prupone di cargarà u zitellu allora u più possibili. Ma scurdanu chì u cervu di i zitelli ùn hè micca formatu è hè in una fase di u sviluppu attivu. Assignamentu di un zitellu in 2 anni di lettere, duveremu dinò à u zitellu una carica supplementaria. Ùn ogni zitellu hè capaci di sopra una tale carica. In i 2-3 anni di età devendrà a memoria, u parolle, u muvimentu. Un pesu supplementu pò influenzallu micca solu à u lag in u sviluppu di sti capacità. Ci hè parechji questi chì u zitellu face cun sapè fà cun u sapè novu, ùn si trottu in u sviluppu, ma addivisce irritabili, si facia nervu, ùn dorme sanu. Tuttu u tempu bonu. Parlamemu cusì in l'articulu "U principu sviluppu di i zitelli di età di età in primaria".

Hè deve esse ricordati chì hè ancu preziu, se u zitellu hà cuminciatu à parlà prima di caminari. U cervu venenu gradualmentu. Prima, u zitellu sviluppau centres nervi, chì sò rispunsabili di respira, prufissiunale di sangue, digestioni, muvimentu. Solu solu i centri nervi sò formati, rispunsevuli di parlà, pensamentu, memoria. Un ziteddu chì hà amparatu à parlà prima di caminari ha un sviluppu suciale impastatu.

Cummincià per incuntrà à u zitellu da u primu ghjornu di a so nàscita.

1. Aprireghjanu per coghju. U piccione ghjè sempre in tentazione di risalà a testa in un mesi. Pocu dopu, quellu chì ghjusta torna l'altra manera. I ghjocelli culuriti brillanti, ghjoculi lampone, caccià aiutanu à riparà a vista di u zitellu. Eccu un zitellu è ùn solu ùn mantene a so testa, ma ancu di cunsiderà. Allora u zitellu sia cunisciuta u so circundante. U vostru travagliu hè di prumove u zitellu à movimentu, girannusi è arrinatu. Quattru mesi, stu zitelli dipoi, cum'è regula, successu. A tappa next di u sviluppu serà a duttrina à u zitellu per turnà da volta à u ventu è tornu. È quì nantu à a furmazione ti serà aiutata da i ghjoculi brillanti, à quale u zitellu stenderà e so bracce è pruvate à rintra.

2. Apri a caminari. I primi passi sò pigliati da i zitelli à deci mesi, è altri dopu. Ùn ci carità. Quandu u zitellu fate più forte, ellu risate à i so pedi è cumincià à movimentu. Per insignà à u zitellu per camperà megliu micca utilizendu un marchjatoru. Allora u zitellu hè più faciule per amparà à mantene l'equilibriu.

3. Aprita di parlà. Di solitu à a fine di u primu annu di a vita u zitellu uttene almenu una parolla, è finu à dui anni - hè ancu capaci di fà parechji documenti di parolle è di pezzi semprici. Dopu à trè anni, u zitellu parleghja uricelli sèmprei. Ma tutti i zitelli ùn anu micca sviluppatu a stessa manera. Hè statu vechju annunziatu chì a maiò "silent" quandu si cumincianu à assiste à kindergarten, comenza immediatamenti da cumunicà cù i so parenti. À u listessu tempu, ponnu attruisce cun elli. Per insignà u zitellu per parle bè, avete bisognu di cumunicà cun ellu assai. A cumunicazione deve esse literalmenti da i primi ghjorni di a so vita. Ùn vi scurdate di ludà u zitellu. Cantate i canzone di i zitelli per i zitelli, cuntate a rimi, fighjate à l'imaghjini.

4. Aprita per bevande è manghja. Quandu u zitellu serebbe sei mesi è principia à insignà à manghjà è eddu da ellu stessu. Per principià, insegni à manghjà da una cullette, per esempiu soppa. U babbu s'appriva rapidamente à questu metudu di nutrimentu, amparate cumu apre a bocca in u tempu. Utilizate per inizià i cupcelli di zitelli cun un panu. Questu hè un bon attellu per i labbra è a lingua. Ciò avà si u zitellu manghja cun mani. È assai, volissi aduprà una cullette.

5 Inseme à i zitelli per fà scopi. U mondu di u zitellu hè chjuccu di scuperti. Ogni ghjornu hè capaci di aduprà impressioni novi. Hè assai impurtante per assicurà chì in qualchi annu, u to figliolu ùn perde micca l'aligria di cunnosce u mondu chì u circondu. Hè assai dipintu di i genitori. I paisucciu duveranu l'impresa di creà e situazione chì u zitellu riceve nova impressioni. Insegni a vostra zitella à participà à novi scuperti.

A diversità di i sapè ùn hè micca u più impurtante. Qualchese campu di cunuscenzi vi permette di fà scopi fascinanti. Avete decide di sviluppà u zitellu, insignendu per leghje? Hè bella! È u cunnuscenza di a matematica creà un spazi riccu per i scuperti. I partiti matematiche simplici in lotta o in duminiu pò insignà à u zitellu di l'età pregeocè i cuncetti di "less", "more", "sum", "différenza". Perchè u zitellu sera una grande scuperta chì u ballu hè ingrossatu è cusì ponu facilmente rotà, ma u cubu ùn rodeanu perchè ùn hè questu. U studiu biologicu, u zitellu ampara una ricca flora è fauna chì abitanti u nostru pianeta. A scienza naturale è a geugrafica permettenu à u zitellu sienti a vuluntà di viaghjà è di studià a nostra Terra. U scuru di un zitellu cum'è una spugna ampara tuttu stu sapiri è u so orizzonte espansione, l'erudizione aumenta, l'intaressu in u sapè hè furmatu.

A più impurtante hè di pruvà à u prucessu d'aprenu per insignà u zitellu à scuperti indipendenti in risolve i prublemi chì sò dispunibili. Aproveche i nostri cunsiglii:

1. Pruvate causà l'intesu di u zitellu in u mondu à u circondu. Fugitore curiusità.

2. Ete responde à ogni dumanda propugnatu da u zitellu cù piacè. Ùn fate micca stancu.

3. Sperate i vostri figliolu pensanu à a risposta à a question. Dà i zitelli cunsiglii invisibili. U zitellu devi sentenu chì u pensamentu di tuttu.

4. Ùn vi scurdate di discussione cù u zitellu di a so scuperta. Questu solu aiutà aghjà assimilati una nova infurmazione. Ùn scpannu in ludari.

Fighjendu i nostri cunsiglii sempru, vi darà u vostru figliolu assai maestri utili è novi sapè. U zitellu hà avutu bisognu di attività ndividuali, un intérêt à ricerca è à spiriminta. U zitellu annunzià l'usu di i mudelli umani. Inseme à u to babbu per fà scopi - u mondu per ellu sarà pienu di gioia è avventura!

A cunclusione.

U sviluppu di i zitelli poverà successu in l'interazzione di u prucessu di a cugnizzioni è a pace di u mo. A vostra tarea hè di dà l'oppurtunità di esercitassi a indipendenza in a cunniscenza di u mondu circundante. Solu devi guidà u zitellu ligge. Solu allura u zitellu svolve u so picculu.