Cumu purtate un zitellu in i vostri braccia è ùn dà a vostra salute

Perchè u zitellu speranza, u so aumentu di pisu, addiventa più difficiuli di voi per rinfurzà u zitellu in i vostri braccia, porta è dudu qualchì sughjettu cù ellu. Inoltre, ci hè risicu di preghjudiziu quandu allargavanu l'pesurazza (in particulare in casu di such, i musculi di e mani è bassa).


Raising the child from a pusizione seduta

Questa manera di crià e mani di u zitellu duverà a garantia massima è aiutavvi à raziamente a vostra energia. Hè basatu annantu à scaricamentu di i musculi lummi in l'ora di u pesu di levitu. Prima, fate tuttu u muvimentu senza u zitellu, postu chì questu metuu deve esse a furmazione di e mani è pede (tutta a carica hè trasferita à i membri).

Prima di l'altitudine in paese, stende a spine, hà asciucatu i diritti ghjustu nantu à a testa, è pianta à i vostri ghjinochji. Mantene a to back straight. Allora pozzu voglia i vostri brazzi è arregistenu i vostri zicchini sprezzati, imbottitura in fronte Dopu piancia i vostri genghjeva, pigliate u zitellu da l'armpiti è cun un muvimentu rapitu à ascensevule (u restu restu dirittu). E mani facenu u stessu muvimentu in u principiu di l'esercitu (cù a spine stretch). A sola diferenza hè chì a carica nantu à e mani hè aghjuntu - u pesu di u corpu di u babbu quandu u so risque. Allora aghjunghjese cun l'estensione di i ghjinochje, ma (!) Ùn imprudate.

A slope di u corpu hè accumpagnatu da un'alma lenta è full; una respirazione profunda quan u zitellu hè elevatu.

Raising the child from the "inclined forward" position

Sì hè difficiule ghjunghje per ghjunghje cù un zitellu in i vostri brazze, infundennu i vostri ghjinochjavvi, dopu un inevitabbilità hè inevitabbile. Pruvate a rinfurzà u zitellu in u pianoforte in modu cusì per evitari di traduzzione in u vostru spinu.

Piglia un largu passu à u zitellu spertu nantu à a chjera. Fateu pocu chì dòdechja quellu periculu, chì hè stata abbandunatu, traschendu u centru di gravità annantu à questu. Fate nantu à sta pusizione diverse piani di u corpu à u zitellu, per sente u muvimentu chì vinarà nantu à a realizazione. Stu furmazione senza un zitellu vi aiuterà per a sviluppà l'estabilizazione quandu si mondialmente remontate è avantaghju è acquistà cunfidanza.

Duranti l'appressu avanti cù e mani, pigliate u zitellu da l'armpiti, infunditore à a perta da a so strada è per doblegà a perna in fronte, mentre alloghju u zitellu in i so bracce.

Dopu l'exhaling, cumencia a pedimentu, movendu u corpu. Quandu hà risuscitatu cù u zitellu nantu à e mani è esse ghjustu, inghjustune.

Pitture di u pianu

Stu metuimu hè cunsigliatu per quandu u zitellu hè abbastanza bè cum'è per un pattu. L'eseguzione di u ghjornu di u muvimentu vi uttene à aumintari l'agilità è a fluria, furtificà a stampa

Kneel hè vicinu à u zitellu. Allora pozzu mette un pede nantu à u pianu è rinvià u corpu. Pigliate u zitellu da l'armpiti, facci à u to stissu, pusendu nantu à u ghjinochju è movendu u centru di gravità, afficciannu à u corpu. Mantene a zitella à qualche distanza da sè stessu, risate cun ellu.

Quandu s'incurazzò; in aspra, quandu u fugliale cù un zitellu in i so bracciali - exhale.

Abbigliamento di un zitellu in modu di rilassazione

U statutu rilassatu durante a trasmissioni di u zitellu ùn solu prutege a to back, ma dinò di cuntribuisce à un sensu di cunfidenza è cunsulazione per voi è u zitellu. Improvete a manera di purtate u zitellu cum'è u vostru pruggheru, cuntrolla a pusizione di u zitellu è aghjustatu in seguitu i dispusitivi chì utilizate à purtalla.

Abbighjendu nantu à a coscia

Perchè unu di a vostra manu chì ferma cù u zitellu chì porta libere, pruvate à pusà u zitellu nantu à a cocia, tornu à sè stessu. Questu hè megliu da a variante cumuni, chì implica di pettirussu u zitellu "cavalluccià" in u cadutu, questu quì, chì vi face. Questu modu di purtarivi pò causà l'asimetria pélvica di un zitellu, una violazione di posture, i prublemi cù u caminu.

Mittitilu u zitellu à pusà nantu à a to citatu cù una mano in l'area di pitta. Per una fiurazione più sicura di u zitellu, fate d'aspra li cadenti di quale si trova. Cusì pudete fà passà facilmente è pigliate l'articuli cù a manu libera, è u zitellu ùn seranu micca obstructu da a vista. Pi quantu pussibule, rilassate l'ombrezu di u brappu tenendu a "barione". U pesu di u zitellu annunzià principalamenti in u centru di u "hipuna".

Sìbate chì ùn ci hè un estrazzioni senza cuntrollu cù stu mètudu di supportu, hè un signalu chì avete fattu un sbagliu quand'è vo avete fattu. U trasportu currettu di u zitellu per via di sustegnu facilitatu hè fisiològicu abbastanti è ùn impone un sensu di malacuntie.

Luttà cù u sustegnu di a manu

U pianu liggianu di u zitellu in questu modu hè una continuazione di u metu di prumessu di cresciute di mudelli in nascita in u spalle. Pò esse pigliatu pocu tempu prima chì u zitellu imparà à rilassate in sta pusizione si ùn avete micca esse practiced with the baby before.

Punduzza u zitellu annantu à u so pene perchè i so braccia arrassate u to back. A manu, cù u stessu nomu nantu à l'spalla, sustene u zitellu. U cumpagnu di u zitellu hè di sapè à rilassate in questa position è à u listessu tempu mantene u equilibriu nantu à u vostru propiu. Per ghjunghje una relaxazione completa da u zitellu, sottu a testa di u babbu in a so spalla, struciate a so back e pruvate per sguassà u bravu di sustegnu. In u futuru, u zitellu hà da pudè fà senza l'assicuranza di e to manu.

Stu metudu di purtari i zitelli hè convenientu è fisiologicu per un adultu. Puderà esse practiced for quite some time - finu à 6 anni.

Usciante in una pusizioni sottu l'armpit

Dà supportu fiduciale, per esempiu "sughjettu nantu à u cadu", vai per una altra opzione: aghjunghje u zitellu in una pusizione horizontale à a so cintura per ch'ellu ùn si stalla prestu, è avete avete a manu nantu à a so back and chest.

Pruvate saltà è ghjallu in ghjornu cù u zitellu sottu u vrazzu, è guardà a so reaczione.

Se u collu di u calzò ùn hè micca rinfurzatu, utilizate stu pusientu solu per un caminu lento, tranquillo.

Crece sana!