Chì ghjè l'utilizazione di pettine?

Per a prima volta, a ghjente hà amparatu nantu à a pucchetta in u dicèsimu seculu. I so descubridituri sò Babylone, induve hè stata utilizata com'è vegetale medica. Inanzu, i persone ciavanu i so foglie. Ma, grazia à l'abitudini Rumani, a pappaccia hè stata sparita in l'Europa. Ma assai pirsuni sò inquievuli nantu à a quistione, chì hè l'usu di pettine? A risposta hè simpatica bea è assai ricca in vitamini. E so pruprietariu mediurale aducenu ridette di parechje malati, malatii, o solu per prevenzione. Hè un diureticu assolutu, cuntribuisce à u obezbalivaniyu.

A cumpusizioni di mannava.

A manzina cuntene assai ingredienti utili, per esempiu: cuntene assai carbohydrate, iron, magnesiu, vitamina A, C, E, etc., pectini, chì prumove a liberazione di u salti da u corpu; i flavonoides, allughjenu spasmi, pressione di sangue, è travaglià perfetta à u sangue, betanin, iodine, minerali salti, potassiu è altri.

Rè di a medicina tradiziunale.

Chì ghjè l'usu di a medicina?

Ci hè molti cunsiglii per trattà qualche malatia cù pignotti. À u stimpulamentu severu, hè cunsigliatu di manghjà una farina coccia per ghjornu. In particulare, hè cunsigliatu di fà à e persone di l'età o di u sick. L'aranelli actinu com'è diureticu.

Funciona bè per u friddu cumuni. Imbulighà u zuccaru di farina cun una cullizzioni di u meli dolci. Dilute a suluzione riflette 6-7 volte di ghjornu.

Avete bisognu di foglie d'arghjentu, u so nurettu deve esse tregati da u nasu, chì deve esse mischju cù u melu. Questu aiutà à aiutà à u prugrammu, ucchisi l'infezzione è rideghja i battìri.

Sì avete un friddu affesu, pudete avè cunsigliatu per l'usu di u nettaru vaccini. U zuccaru di pitrulz da duva esse borbonate quarchi vittura 4 volte à ghjornu.

I Beets sò riunite per a reduczione pressione. Dui vetru di zucchero d'aregione, mischju cù un vetru di cranberry, aghjunghje una vetru di alcohol, 150 grammi di meli, è limonu. Pigliate un st.lozhku 4 volte à ghjornu per qualchi minutu prima di pranzi.

Aduprate 3 vetru di zucchero, 3 tazzi di meli, erbi-150 grammi è 500 ml d'alcohol. Mettite tuttu ciò chì ferma, permettenu a razza per una settimana, preferibile in un locu friddu, da sbalva. È pudete piglià a mutazione resultante di duie cullizzioni 2-3 volte à u ghjornu per ipertimpression.

Inoltre, sta maladie pò essa cura di u mètudu. Imbulighja u zucchero è u melu, a mità di vetru. Piglia una infusione trè volte à ghjornu, a meza ora una prima di pranzi. A furmazione passa una settimana.

Quandu migrani facianu u zucchero di bea. Wet the cotton swab in u zucchero è aghjunghje in u sensu.

U sucre di bea pò esse simplicemente borradu diversi volte di ghjornu. Hè ricumandemu a vìviri un pocu minuti prima di pranziarii. Ùn tentate di bevete tuttu u tempu. Stretch the moment. Aggiuncia pocu, in piccule sips. Ùn manghjate micca u pane, soprattuttu di levitu. Puderanu pruibinu à u corpu. A medicina aiuta à trattà cù e vitamini di e nutizie, in questu casu chì manghjà di beets sò boni.

Mestoni cosmichi da pettine.

A catarazza hè ancu perfetta utilizada per preparà capite di moisturizing. Nutriscia a pelle, freni u so crescenu. Perchè a maschera avete bisognu da parechji ingredienti. Aduprate 1 culletta di maisonie di pocu grassu, 150 grammi di col è una palletta. Prima pudete piglià l'avesta, è cusì finamente chop the cabbage. Mettite tuttu in una tazza. Mettite tuttu cù u mayonnaise. È in fine, aghjunghje l'oliu d'aliva. All mix. Pudete mette sta mascara in faccia parechje volte à ghjornu durante 30 minuti. Rinvate cù acqua calza, limite a vostra face è applica una crema nutritiva. A più mascara si deve esse fatta parechjimi ghjorni.

Succu di pitrava in un coltu specialu. Questu pò esse usatu per lavà. U zuccaru di pitrulz da sviluppà i ingredienti chì eseguinu e difetti di u vostru facci. Hè a pruprietà di a moisturizing, nourishing, è sughjendu u tonu.

Puppine in cucina.

I beneficii di a betula ùn sò micca misurata in medicina, cosmetologia o in cucina.

A paglietta pò esse dilicatu. Prima, scorcia i mannara, ci tagghiau u cima, lavenu à appaghjà u cottu per una ora. Tuttu depende di a farina, sicondu a quantità tù avete. Dopu à cibo, cool it. Dopu, avemu bisognu di lavurà, corse à parechji parte. Tutti i risultati derivanu à un containeru specificu, è pour a marina. Sterilizà e litre latte in acqua fogera.

I Remi pò ancu essa azùsu è usati in i pranzi di casa di culinaria (sopopi, etc.). Pigliate a farina, preferibile forte è sana. Cusì, sguassate i purcelli, rinite è mette in un coltu specialu, è omuccià a brine. Observe a temperatura, devia esse almenu 20 gradi. Mantene in un locu friddu.