Chì hè a mo a seconda mità?

A ogni persona di a zitella hà un'ecunizazione di ciò chì l'altra parte hè averia deve. Pareci fannu cura à a rilazioni di i genitori è i parenti. In questu casu, ognunu hà fattu so fà chì u sposu o maritu eranu ideali, reale. Ma hè cunnisciutu chì ancu i più ghjuvelli ponenu disgrazii. Chì ci pudemu dì di l'omu?

Chì hè a mo a seconda mità? Hè veramente un ideale o hè una ilusione? Puderete ripresentà chiaru cù quale vo vulete campà a vita? E cumu chì l'omi pensanu à e donne è viciversa? Pruvemu a risposta à sti quistioni.

"Misteru risolviu", o u sognu di l'omi nantu à e donne.

A maiò spessu per i genitori hè più impurtante di avè una carriera (affari è opcions similari), è una donna hè simplificata bisognu à aiutà à trasfurmà a scala di carriera, creendu una patria è dà nascita à i zitelli ... Quale hè a donna per a vita? Ci hè una donna ideale in a rapprisintazioni di un omu? O hè un mitu? Intendemu di scummigghiari.

Unu vechja anni Andrei hà responde à a dumanda nantu à a donna ideale chì esisti, ma ognidiu hà a so idea di l'ideale, secondu l'educazione, l'ambienti, etc. "Per mè, a più impurtante," u ghjovanu ragiuni, "hè u mondu internu è L'apparenza deve esse piacè, perchè ùn ci hè disgrazia. À u tempu, sicuru, i cambiamenti esterni, è u mondu internu cù a persona hè sempre, è u sentu.

Vasily, 21, sònnii "chì a zitella, è dopu a muggheri era una brunetta vigliaccisa cù pilami longi, amatori, hà avutu una parolla appinziana, onesta, perchè puderebbe fà di fiducia è più impurtante - cun un rimulu internu riccu". Comu Vasili dici, spessu hè acquistatu di e nobili attraenti, cura di l'apparenza.

L'Andrey, trent'anni d'età, chì hà prubabilmente spiriminche di e donne, hè sicuru chì "prima di tuttu, ci hè bisognu di u cumprinziu entre u maritu è ​​a mòglia". (Sì, cumprincenza mutu - hè pertinente per e coppiu chì anu visitatu nunda per 1 à 7 anni). "A donna ideale," u ghjovanu crede, "ci puderemu fate bè deliciosamente, guesses l'esse di l'omu, impunite un caru è in l'apparenza - fate puru. E in generale, perchè un ominu devi esse un misteru, una fiertà.

- E l'altra mezzo, - uniu à un altru Andrew, - avissi avutu u corpu di Afrodite, surrisu - Mona Lisa, ochji - Cleopatra, è carattere - Margaret Thatcher. (Incidentally, u caratteru di u "Iron Lady" spiegariè a so scanta da i so omi di l'attraversu).

Men stingily described their ideas about a donna ideale. Valeria, 53, hà dettu bughjone è bè: "Ùn crème micca in donna ideale. A donna chì duverebbe possu tutta in moderazione, ma u più impurtante hè chì l'amore è a relazione trà u maritu è ​​a moglia averebbenu ghjustificate, perchè a donna hè fideltà.

Certu, per ogni omu una donna ideale hè a so secunna parti. E cun un insegnamentu curtu di parechji omi hà riparatu à fà un ritrattu generale di a donna ideale. Allora, hè una bella aspettu, cù un mondu internu ricu, duvemu preparalli deliciosamente, crede i desideri di l'omu, sia veru, sia capaci di impunite un caru, mentre chì resta per u sessu più forte u misteru senza risolvere.

L'opinioni di e donne nantu à u "campu forte", o "e donne scelta".

Qualessu tipu di a secunna mità fà a donna? In u Medievu, era cunvinta chì un omu hà da esse cavallerialu veru - una brunetta spiaggia bionde o bea brunetta cun pilami rifinuti longi, valentesi, fortesi, perseveranti è chì una donna sughjera à ellu cum'è "sottu à un muru di petra". Tempi eranu cambiantini, ma l'ideale di u mostru erò cumpurtatu in i seculi, ma ci eranu héros è cun un attrappitu assai attraente ... Mentre chì pocu à pocu pressu in a menti di e donne l'ideale di un omu veru era furmatu - forte, valente è attrattivo. In seguitu, questu ideale hè stallatu in i pantaloni di televisiò ... Esisti in a rapprisintazioni di e donne è avà, solu in u nostru sèculu si cumplementa per altri caratteristiche: in più di l'omu educatu, forti, propiu è autlutu, a donna voli vede in ellu un partitu - intelligente, generosu, sensu di l'umuri è simili. U l'ideale cambia cù età.

Dui Julia, quince anni di età, chì si ncuntrau in u parcu, hà sognu di scuntrà à i zitelli chì anu serate in l'apparenza à l'ìduli di i moveri currenti da e cose di magazini brillanti. Mentre e so funziunalità o abitudini ùn anu micca esse riflette i costi di a chjera. Hè veru chì à questa età ponu attenti à l'apparenza.

Elvira, 23 anni di età: "Ùn crèdenu micca in l'ideali, perchè mi pensu chì ogni persona hè difendenti, ma avemu crescenu in amore cù l'omi, (hè invisibule per noi) chì noi avemu i nostri ochji. Prima di tuttu, una persona hè ghjustu, intelligente è cun u sensu di l'umuri. Ogni ragazza hè u so ideale di un omu veru, ma tuttu hè cusì diverse chì l'ideali anu diffirenti ".

Alena, 40 anni di età: "À a nostra età, una persona hà da esse un amicu cù quale pudete parlà, quale avete avutu a vuluntà d'aiutà, perchè vo vulete senterà u so sustegnu, perch'ellu puteva piglià u so spalla in u tempu puntuale. Ma ùn scurdate micca di u romance, perchè a nicissità per questu in quaranta anni ùn hà micca sparatu, vogliu dà ripiglià. Duranti l'annu, cambienu i valori. Per esempiu, l'apparenza ùn hà micca ghjucatu un rolu impurtante, è si prisenta più attente à a rilazioni à l'altri.

Hè per quessa l'ideal hè Un omu cun l'apparenza di u gustu di a porta di una rivista glucurosa, chì hè attraente, generosa, intelligente, cun sensu d'umuri, romantica, affidàbbili, chì ponu furnisce una famiglia è apprezzà a so mòglia.

Opinió di i psiculoghi.

I sicicloni dicenu chì cù u sviluppu di i rivoluzione scentifichi è tecnologichi, a cultura siculistica hà decayed, è l'imaghjini di u persone ideale hà cambiatu per u megliu. Avanzata, l'imaghjini era influinzata da e qualità morale di u caratteru di una persona, è oghje oghje - soldi. Circa 10 anni fà tuttu era 50 à 50. U cuncettu di persone ideali hè diffirenti per tutti. Di sicuru, a relazione trà i cô esi varia da u tempu, è questu hè normale. Sì, se u maritu è ​​a donna turnenu un ochju à l'ochju per i mancassi di l'altri. Se ùn ci hè micca una cumprumissione tra elli, i cunflitti sviluppanu chì puderanu purtà à u divorziu ".

U psicologu americanu W. Harley hà studiatu diversi anni di millioni di parechji sposi è ghjùnsenu à questa cunclusione riguardu à l'expectativa di ogni socie. Aspettazioni di l'omi contra e donne: a satisfazione sessuale, una mullda attente, a mantine, u sustegnu morale per u so maritu. Aspettazioni di e donne à l'omi: tenderness, romanticismu, cura, cumunicazione, honesty, openness, supportu finanziari, leali di famiglia, a participazione à a criazione di i zitelli. Sicondu Harley, spessu u fallimentu di l'omi è di e donne à a custruione di una famiglia hè da ignorà di e cose di l'altri.

Cusì, devi esse, chì l'ideale hè basatu, prima di tuttu, à a satisfaczione di i so propie bisogni? O hè l'ideale l'armunia di u munnu internu è l'internu? È se questu in armunia ùn anu mancu in natura, quantu à l'esse umanu! I domandi sò stati rustichi.