Chi teme persegenu un omu in sessu?

Ùn sò solu e donne ùn anu temerà di u sessu, ma ancu omi. Sempre pari di valori è scantu, ma in fattu sò in u so capicucine assai teme chì ùn anu micca dimustratu. E in sessu sò scantu di assai cosi. Scrive i porsi di l'omi.

U primu paura di un omu hè a critica di a so prisenza. I donne sò sempri temeriti di u so corpu, si vede bè, è l'omi teme l'imperfazione di u so corpu. Siccomu micca tutti l'assistenu à i giuventù è ùn tutti ùn anu un corpu ideali. Per quessa, qualchissia avè preferitu essere sessu in u scuru o in un locu pocu prulunatu. Cusì ch'elli ùn sìanu micca malati, spieghjanu bisognu di ludà l'omu, a so aspettu.

U secunna teme per un omu hè un orgasmo veloce. In particulare, questu quì aumenta u temu quandu anu un novu cumpagnu, è quand'elli righjenu u cimi più veloci. Per evitari stu teme, ùn deve stimulerà un orgasmo. Gradually, pò esse studiata in long prilyudiyam chì hà divutu sessu.

U scantu vicinu di parechji omi hè u so ominu oghje. Tali omi saranu spessu timenza di u pene è sò teme à sente critichi in l'indirizzu. Per evitari chistu, ùn deve micca dettu chì l'hà un pezzu picculu. Avemu bisognu di cunvince chì ùn ci hè nisun strumentu più bonu. Ancu cun un petit membre chì pudete divertevi.

Unu di i porsi di l'omi hè chì u sociu pò esse friddu o troppu attivu in sessu. L'attività di una donna hè carattarizata da u fattu chì ella gestioneghja un omu, è quandu hè friddu, l'omu hè obligatu di fà tuttu ciò ch'ellu stessu.

Omi anu a paura di esse aghjustatu da l'amanti di a donna di prima. Parechji o prefazione di i vignaghjoli. Una donna hà da elogia è ùn mai esce a so ex. Avissi sentutu u megliu è l'unicu.

L'omi anu ancu teme l'omi di u mese, o invece sò teme di u sangue. Per evitari, una donna deve avvistatu per avè chì avete ghjornu crìticu.

L'omi teme ferite una donna, cusì spessu abbandunonu e vergini.

Ùn sò tutti i porsi di u listinu si spirimendu da l'omi durante a relazione sessuale, è parechji. Una donna hà da aiutà à a superassi di tutti cù e so forza.