Cundite per a pelle seca in casa

Se tu piazzate a cura di a pelle seca, allura si pare cusì bè. Ma quandu si fate u minimu una regula di cura, pudete assicurà chì vi sò pruvucati cun zuccaturi premature. È cusì ùn avere micca, avemu suggerisce chì avete leghjite lite e ricordi cunsigliati in questu articulu "Coghja per a pelle seca in a fàccia in casa".

L'aspettu di i giùvunu passa perchè a furia, propensa à a sequenza, hà assai più prutezzione chì l'altri tipi di pelle. I glucini Sebaceous producenu assai grassu, è, à causa di questu, ùn hè praticamenti nulla film protettante à a pelle. À l'età, sarà più notevuli, postu chì ghjugna dopu à 20 anni, hè una diminuzione di a pruduzzioni grassusa, è dopu à 30 pagliaghji necessanu bisognu d'urgenza.

I manere di purificà capiddi secca nantu à a faccia

Ùn lavu micca a to pelle cù l'acqua fredda è fridda, perchè l'acqua fredda aiuta à risturà i vapuri sangu e l'acqua calda, per contru, per espansione, è per quessa, l'arrugas sò più appressu.

Per ciò chì a pelle hè esse menu sensibilita per l'influenze esterni, deve tene u so grassu naturali chì puderia. Per fà questu, ùn lascià micca in tutti i prucessi di a matina.

Per lavà in u tempu d'invernu, hè bonu per aduprà l'acqua à a temperatura di l'ambienti, è in veranu per lavà cun acqua fresca. Prima di lavà, hè cunsigliu per ligeramente lubricate a pelle cù l'oli vegetale o a crema agria. A pelusa serà più faciule per trasfirià u prucedimentu di u lavaghju, se prima hè limpiatu cù un pruduttu latte à u latte. Per questu fiancu, sarà à u tempu kefir, yogurt, acidophilus, perchè e sustanzi chì sò in elli nourisceranu è scevule a pelle, è prumove a normalizazione di u equilibriu acida-base. Puderete puru lubricate a pelle cun una crema o crema in grassu durante 15 minuti prima di lavare.

Prima di piglià i prucessi di l'acqua, nant'à u bacinu di l'acqua, cù una scatula o stannu, cù a natazioni in a piscina, hè necessariu di furnisce a prutezza di a pelle. Per questu scopu, appriccià una crema speciale, o scàccia a pelle cù crema agria, butira (necessariu senza salini), o vegetale oliu. Per a pelle seca, faciales cuntrastanti sò assai utili, è dopu à sta prucedura, deve applicà una crema cù vitamini.

À a sera, a pelle, propensa à a siccità, hè megliu cunsigliu da una crema spiciale, nè acqua, pudete ancu infuzione d'arbe, o kefir, è dopu a purificazione applica una crema di notte.

In i mezu per a cura di a pelle seca di a fàccia devi esse una basa di grassu. U rimedellu ùn deve micca eliminà u grassu naturale da a pelle, hè devessu crema di cusmeticu, o un latte specie, necessariu per i moisturizers. Una crema di u ghjornu deve esse elettu cun un filtru UV, per pruteggiri a pelle da a radiavi u radiavi ultraviolet, chì porta à cumincià impegnu.

L'utilizazione di sapmu in prucessi di l'acqua, seghji u lavatu, si deve minimizzatu. Hè pussibule di lavà è lavare a pelle di u corpu cù u flocco d'avena. Per queste prucedura, avè devenu esse spurtatu in un saccu di linu è utilizzatu invece di una palla. Sustimi utili chì sò chini di avena, nutificà a pelle, è ùn lasciate micca cun ella una capa fatta necessaria.

Per pudè neve a pelle, utilice lotioni sbagliati. Per questu scopu, i petali di a rosula hè bella. Puderete valdi 3 tazzi di petali cù l'oliu d'amandulu o pezzu, perchè i petali sò cuparti da oliu, poi pusendu tuttu nantu à u bagnu di steam è stà cunceta finu à chì i petali rose s'addunianu. Questa lotioni deve esse squate a face 2-3 volta à ghjornu.

Toning

A tonificazione hè un stadiu impurtante in a cura di a pelle facial secca in casa. Sicondu qualcuni pensanu chì l'usu di un tonicu ùn hè micca un prerequisite, ma questu hè micca solu. Cù l'aiutu di u tònicu, a pelle hè preparatu per altri prudutti cosichi, è l'effikaċja di sti prudutti anu migliuratu.

Tonificazione di a pelle a migliurà a microcirculazione à i capilarità in questu, macari assai picca, chì permette chì u sangue sferisce in elli, è cusì i prudutti di a pelle chì s'utilice hè acquistatu da quasi un terzu megliu. Basatu nantu à questu quì, pudemu cuncludi chì ci stannu trovanu un pocu di i costi di creme è gelsi o qualsiasi altre cosmichi. Se utilizate cosmichi di una linea, seranu perfettamenti cumplementarii l'altri.

In u tònicu per a pelle seca, ùn deve micca esse alcunu, ma avianu esse arricchisci cù elementi freschi è freschi.

Per fà a cugliera in u tonu, pudete aduprà acqua rossa o glicerina di lotione, perchè anu un'utilizazione è di purificazione. Per a pelle, u tonu cù u ziddu d'ortigue hè adattatu.

A tonificazione serà ancu megliu se a cumpusizioni di u tònicu inclettinu proteini di sita o trigla, collagen marini, extracte di germogliu di granu, alga è vitamini.

Mètodi di prugettu di a face sicreta

A pelle sicundante hè un prucessu obligatoriu dopu à purificazione è tonanti. Quand'elli sceglie, guidate da tali creati è lotioni, chì sò bè ​​assorbati è pocu rapidamente capaci di creà una barrera protettiva. Aduprà una crema acuttanti cù un capu fino, è dopu à 20 minuti, a crema debe sdirmà cun un pappallu.

A pelle seca necesita un masaje quirguizare nantu à a crema. U massaggio hè fatta cù una cucaraciula caldi. A cucchiaia deve esse stimata in acqua calenta, in casu di moderà, è poi facita a massa a face facciata prdina, cuncepimentu è u collu, tratendu a superficia cù movimenti massaggi.

Nutrition per a pelle seca

Mentre chì furnisce a pelle seca, pede in mente chì esige un procedimentu speciale. Prima di applicà a crema nutritore, a pelle hà da esse caliu. Questa pò esse fatta cù cumpressi fatti di fiori è erbe. Una di e ricette: pigliate mint, calce, chamomile, sage 2 tbsp, pour l'ingredienti 0,5 litri di acqua fogera, fate un patee da 15 minuti, sughjate, trasfurmassi a gasa in l'infuzione, pre-pleguate diversi volte, è mette nantu à a faccia e cùaddu. Quandu a pelle patece qualcosa, ponu applicà una crema nutritiva.

Quandu sceglite un bagnu di ghjornu per cura di a pelle seca, prima visu di a so cuerenza. Sì vi vede chì a crema pari di u latte, da chì hè dubbitu chì cuntene suffissu grassu, cusì à circà una crema spura. Se avete vistu chì a crema contene l'acidu gamma-linoléicu, allura a crema in questu casu manteni l'umidità in u pelle.

Dopu chì appiccicate a crema, aghjustate parechji minuti, è applica una volta à quelli posti chì ùn sò micca stati suffucati.

Hè necessariu appricà una crema protettiva in ogni u tempu, è solu dopu chì hè necessariu d'applià i cosmetti decorattivi.

Sì avete a stariate longu in a strada, in l'invernu in u friddu è in u ventu, duvete bisognu di l'infurmazioni di utilizà rimedii tradiziunali per a prutezzione di a vostra face da fatturi externu. Per questu fiancu, oghje u grassu internu hè utile. Scuprite cù cura u grassu, è per mantene bè, aghjunghje l'acidu di Benzoic à a rata di 2 g per 100 g di grassu. Prima di vultà per un bellu tempu in l'invernu, appricà una strata fina di sta grassu à a vostra riti. Mantene a grassu in a fria.

Ancu avè ancu deve cura di soglià, hè megliu di sunbathe in a mattina, cum'è sottu a longa esposizione à a luz di u sole, a pelle hà a pruprietà di rattura è di siccà più.

Maschi in casa per a pelle seca

Quandu a cura di a pelle seca nantu à a fàccia l'anu utilizatu mascarelle naturali chì proporcionanu a pelle di e vitamini, è nurtenu è l'oculta. In i ricetti di più mascarati, hè necessariu avè i grasi naturali di urighjini animali o vegetali, per esempiu, oliu vegetale, crema, crema agria.

A più maschera, in quale ci hè un extracte di camomile è giangana, nutre, moisturizes e relieves inflamazioni nantu à a pelle. Eghjone di ova deve esse grinded with vegetable oil (1 tsp) è a mutazione resultante, drop by drop, sestra chamomile (1 tsp). Sta mascara si deve appiecata à a faccia cun una strata fina è mantene da 15 minuti. Per lavà a so mascara segue u tè à a temperatura di l'ambienti, ligeramenti brutta. Dopu à u prucedimentu, applica nantu à a vostra face a vostra crema nutritiva prediletti.

Mascara da col biancu hè un modu rinuvutu è efficace. Prima, limite a pelle cù l'oliu d'oliu d'olejo, fate un cumpressu caldu chì usa una solu soda dilettante in a proporzione di 1 sperma. soda per 1 litru di acqua. Cogliu di col frescu dispostu nantu à a to fàccia è, dopu à 10-15 minuti, rinite cù l'acqua fresca è appliice una crema nutritiva.

Pudete ancu imbulighjà una piccula manzana cù 1 cucurrucina. a crema agria, applià nantu à u collu è a faccia 20 minuti è poi piglia cun acqua cale.

U fragola di u frescu cù crema hè fatta da questu modu: morta è fragole cù 1 cundina. crema, fretce bien è applià nantu à a pelle di u collu è a faccia. Aspettu finu à chì a mascara hè una sicca secca, dappone appiicà una altra capa, è fà u listessu cù a terza capa. Aspetta tantu chì seccu asciughe è lavine cun acqua fresca.

A pela seca aiuta per esse più resistente è forte per stimuli esterni di una mascara da e piante chì anu prupietà biostimulante.

Una mascara simplice per a pelle seca pò esse fatta cù u zuccaru di l'aloe, perchè sta pianta si prisenta in quasi ogni casa. Meli precheati (2 tbsp.) Mistacci cù 1 coperta. zuccaru di aloe, è appliice a faccia per 15 minuti. Dui mascarelli prumove a migliione di i costruzioni, cum'è stimulanu u metabolismu, aiutanu a furmazione di i celi novi, migliore u flussu di sangue.

Cum'è un tonicu, una scumparsa di Aralia Manchurian hè adattatu, compressi, loci è loci sò fatti di sta dicurazione.

È ancu per a pelle seca, pudete fà maskere di pompelmo, ziddi di zucca, crema agria è farina di rossu, regularmente, 2 volte à settimana, per un mesi. U mischju hè prestu cumu seguitu: avete bisognu di mischjari a pulpa d'un pompelmo (1 cu cota) cù a crema agria, aghjunghje 1 spoonfu. Farina Rice è 1 Tsp. zucchero. Maturà tutti i ingredienti bè, appliendi à l'area di decolleté, u collu è a faccia à 30 minuti. Pigliate l'acqua di a tampiratura di l'ambienti cun l'acqua è lubricate a pelle cù u zitelli di u pomelo. Per lavà stu zuccheru ùn hè micca necessariu.

Pudete ancu aduprà maglia di più, ma ùn si scurdanu di ricetti folkiati, postu ch'è pudete puru cose in casa in quandu. A cosa principal hè chì u risultatu devi esse - skin sana è bella.