Scegli u vinu bonu

Ùn si pò micca tàvule di festa senza u vinu bonu è di qualità. U vinu ùn hè micca solu un decoru di tavuletta, ma una zuccarera chì hè salutu per a salute di una persona. Senza un vinu bonu, un cimine romantica o un picnicò di famiglia ùn ponu esse micca evitati. Questu articulu vi aiutà à selezziunate u vinu bonu è diventa u so gustu.

A data, hè casi impossible di truvà vinu bonu. In u vinu, ogni persona hà valore a qualità, è ogni in u so modu. Qualchese persona pò elegite u vinu chì li cunvene. Se seguite certu regule, pudete sceglie una qualità è diliziosu vinu.

Quandu sceglie un vinu, avete bisognu di sapè l'annu di a vendita, perchè micca sempre un pruduttu hà una bona qualità. Se ùn ci hè micca un annu di vindetta nantu à l'etichetta, u vinu ùn hè di boni qualità. Fighje ancu à u cuntenutu di alcoolu. U vinu da una razza matura si componi di 12.5% ​​di alcol. U prezzu di u vinu parra ancu per ellu stessu. Ùn hè bisognu chì un vinu bonu hè caru. Bonu vinu custa da 300 à 600 rubli.

Molti vini pò cuntenenu varietà di parechji racini o una varietà. Tuttu dipende di u fabricatore. Sè vo site bè à u vinu, dunque esse faciuli per voi truvà u vostru vino.

Quandu compra u vinu bonu, hè megliu per andà in una magazzina di vignaghjolu specializata, duv'è pudete esse cunsigliatu boni cunsiglii, è ci hè una occasione di pruvà. Inoltre chì a qualità hè moltu più altu ch'è in semplici e di vendita o in supermercati.

Cumu degà degalu u vinu? Per a tastera di vinu, prima avè bisognu di cunzidramentu u vinu, u so culore. Un vetru di vinu, spin un poco si i mure di i "legs" fate scorra da lentamente, u vinu cuntene assai zuccaru è l'alcohol. Questu hè un signu chì u vinu hè abbastanza abbastanza. E se i "legs" si sdrughju rapidamente, u vinu hè lumine è bulu pocu.

U gustu di u vinu pò ancu dì assai di u vinu. Quandu vo rotate u vetru, cercenu i vostri ochji è olfate u vinu. E imagine chì ciavvi si sente. Sì ùn avete micca piace u gustu, ùn ponu micca più acquisto da u vinu, cum'è hè di qualità poboa.

Pruvate à u gustu di u vinu, piglià un picculu sip. Senza u vinu in bocca è pruvate à tastalli. Sì ùn ti piace u gustu, ùn hè micca u to vinu. Dopu un zoccu di vinu, ci hè qualcunu di gustu in bocca. Questu hè chjamatu gustoso. Se tenete un postgusto più longu, significa un vinu di bona qualità.