Chì se averia amatu cun un omu chì ama un altru

True love ... Dedica poema, poema è rumanzi sanu. Hè guasgiu, cuntintizza, felicità. Da u chjaru sinceru è veru, u celu torna più pura, è u sole sia più brillanti.

True, tuttu hè bella, tuttu hè perfettu? Quandu l 'amore hè mutuale. E se si eru amatu cun un omu chì ama un altru? Cumu attu, cumu viaghjà, cumu per surviglià è per ùn avè teme?

Quelli nêmani si dumandà questa interrogazione, ma micca tutti truvaru una risposta chì ci anu da asemplazione.

Praditali è cinni spessu dicenu in una situazione tali: sì, scurdamu. Scurdà quì, quandu u quellu è l'altru sò sempre in fronte à i vostri ochji, è i pinsamenti si vultonu in a vostra testa: quantu hè megliu di quella ella hè cusì spezia, perchè l'inferu hè micca? E a manera cchiù tinta, hè per tuttu u vostru modu, sapete ancu chì ùn l'ùn amarà. Sì, u vostru spéciale, inusual, u megliu, per ella - solu un spaziu vacanti.

Anger, risentimentu, irritazione, forsi l'odi. L'animu tutale di sentimenti copri cù una testa. E ùn pudete micca capì ciò chì pensa è cumu fà esse attu. Di sicuru, pudete odià, perchè hè ella, sì, hè quellu chì tuttu u sputanu tuttu è u spalle. Ancu se stu terzu di u tri triangulu d'amore è cunnosce ùn sanu micca di u vostru amore, o à questu. Tuttu u stessu, in tutte e so tortu. Pudete mandà a so megatons di l'odi, curse, desideranu per u pessimu di u pessimu. Allora sarva più faciule. Per un pezzu.

È se ùn pudete micca odià. E se, per esempiu, hè a moia? Se averà cù ellu è ùn pò micca vive senza ellu? E si tu, tu avete amanu, apprizziate. Chì? Cumu attu? Dile, sughjendu a vostra amici per prucessa o per esse silenziu, è quandu a verità si opens, è ella hè apertu, perde a so mòglia è vive cun un doppu dolu in a so ànima.

E ora avete già guadagnatu a testa in u muru, chianciendu, damning in u mondu sanu, è ùn avete micca vede una solu suluzione à a question: chì si eru amatu cù un zitellu chì ama un altru?

Chì deve fà? Prima, surtì di u muru. Sì avete sulitatu u vostru cervu, ùn hà micca truvatu solu una solu, perchè ùn ci hè nunda chì pensanu. Avà hà? Fattu cusì. Avà editu qualcosa di calmari è pruvate à calmà. È megliu di dorme. Ci hè più faciule per piglià ghjudizie ghjucu nantu à una nova cima.

Allora, sò freschi è ripusati, finu à u puntu pussibule di sicuru. Granni. Ora pudete cumenciu per capiscenu a situazione.

Cumu agisce si dessi l'altru, è averà ancu ellu. Eccu, sò un coppiu. Duvete sò solu dui manere: lasciate o purtàllà per u zitellu. Per liberà, per suprattuttu, hè difficiule, doloroso è intolerante, in prima. Ma in questa situazione, questu hè l'unica decisione curretta. Ancu s'è pensate in male è vulete battre. Bé, analizà si stessu: l'ama. LOVES. Cumu siate per eradicar l'amore? Allora ùn pò micca toccu sinceramente. Allora, sì scopu, è pardunziunà, significatu, vi va a distrughjini a rilazioni. In altri termini, duverete minacciallu. Ma quandu loveanu, vulete a felicità. Micca cun voi. Senza felicità. Eccu, forse questu ùn hè micca amatu à tuttu. Inoltre, dìcenu chì averemu stillu stà senza fà amassi l'altri è esse cun voi. Ùn pudete micca viaghjà in pazu, perchè sempre sera micca chì, si pudete piglià da l'edda, quì l'altru hè a listessa, infinitu in amore, puderà pigliàlulu di voi. E pudete chjamarà una vita cuntenta quandu sempre sensu teme? Rispondi di sti dumanni è pensanu à novu nantu à a "liberazione".

Scenario duie: l'ama, ùn hè micca. Eccu tutte assai assai assai rosier è più prumessi. A prima vista. Eppuru, pudete manifestà chì site un veru amicu, chì l'avete intesu, liste per aiutà è sustene chì hè megliu ùn truvà nunda. À u tempu, ellu scurdà è capisce chì hè perfettu. Sfortunatamente, a maiò succède solu à i filmi. In a vita verita, u percentuale di tali risultatu hè insignificante. Eppuru, puderebbe risicate dinù, ma ricurdate chì hè pussibule chì avete da soffre, perchè ùn avè micca ghjunghje u risultatu cusì avete cresce.

Perchè, più spessu ch'è micca, l'amore ùn passa micca cusì bellu. E se una persona pateva un sensu indivìdu, quellu chì in questu momentu offre à u so amori hè solu un sustitutu, un modu di scurdà, per causà i celosi. Ancu se u vostru amatu vulete sinceramente di fà una relazione, hè questu da u fattu chì ellu successione. U fattu hè chì cù l'aiutu di voi, ellu fermà in eradicate da u sensu per l'altru. E a violenza provoca irritazione è odi. E tutta sta negativa, prima o dopu, tirà fora in a vostra direzzione. E duv'è cuntene centu volte. Dopu tuttu, avete digià dighjà u to core, è turnò à esse un porcu ingratosu. Aghjustu stillu, ellu scurdà eventualmente i so sentimenti prediletti è falliu in amore. Ma micca di voi. Una ragazza strangulenta, chì ùn cunnosce micca di tutti i so machino emocionale recente. In attu, ancu culpisce ùn hè micca per quessa. Perchè, in a maiò parte di i casi, trà l'unu è u sicondu amuri, ci vole à esse una transizione, un ponte, chì ti faci sfarente di una punta è pusà u pede nantu à l'altru. Puderete nantu à u ponte durante un longu tempu. Ma ùn era ancu nimu à vive. Hè insulte, annurmente, ma vera.

È avemu abbandunemu u scopu più penu è displeasantu: aghju, u mo amicu è ellu. Hè veramente un problema. L'omu pocu à quale era sempre listessu per dite tuttu, fate rendu. Vulete impedisce d'odiarve à ella. E ùn pudete micca. Dopu tuttu, chì ghjè pratu in amore! Vulete dì à tuttu, ma ùn avete micca forza abbastanza. In questu casu, probabilmente, u più prublema pò esse a rilazioni cù un amicu. Pensate à voi s'ellu hè pronto per palluzzà contr'à ella, infatti, spoofie la vita. Se si, allura sì, è micca solu un amicu. E si non. Allora pudete dettiru tuttu. Sò sicuru chì ghjera digià chì qualcosa hè sbagliata, sospetteghja, ma ùn ùn pruvò di parlà in alta. E ella preoccupatu. Cusì, hè megliu di parlà di pulizziunità è di decisione chì fà.

Un amicu veru capisce, perchè ùn pudete micca urdinatu u vostru core. E se ella cunnanna, allura sta persona ùn hè micca degnu di l'altu ranzu di "amicu". Pudete a fiducia di a parolla, dopu una parolla di parlà, sarà più faciule. Fate micca assai, ma ancu più faciule. E ancu se decide decide di trasfurmà un pocu tempu, cunnosci a ragiunità, è ùn perde micca in i cunghjettu è preoccupse. Dopu tuttu, sempri, ùn importa ciò chì amiamo, perchè ùn avete micca spirantatu, ma spessu spessu chì i svantaghji vanu è si vanu, ma l'amici hè sempre per sempre.