Quale sò e geishas?

Geisha in l'anticu Giappone chjamò e donne assai educate chì anu sapè vistimentu bellu, canterà, ballàvanu, cunniscenu l'arti di a ceremonia di tè è pudianu fènduli a sera di qualcunu.

Geisha: quale hè questu?

Quale hè a geisha? Literale geisha traduttu cum'è "donna d'arti" o "donna spiciale". Per a prima volta si fôru parlavanu circa dui seculi, ma e so tradizioni sò sempri rispittati è seguitu in i grande cità Japanese. Parechje persone cunvinta chì e geishi appartene à una classa di donne faciule accessibile, ma questu hè micca cusì. Ùn ci hè nunda in cumunu trà elli. L'obiettivu principale per ogni ragazza era u cunfortione spirituale è a pacificazione di l'omu. Sapemu assai di a puisia, a litteratura, a pintura, sapianu cumu sustene a cunversazione. A so presentazione hè sempre impeccable è refine. Maistru, vistitu, capelli - tutte sbalurti currettamente è sceglie. Un politicatu japonesi di u XVIII sèculu l'hàcomparatu à a musica - lumera, grazia, inspirante.

Cosa chì a geisha facia?

U munnu di tradizzioni Japanese hè un'altra diversa è diferenti di a nostra. Ùn ogni donna hè capaci di capiscenu questa professione. Per fà diventà una geisha, raggiuni scelti cu sensu scelti avianu avutu sottumessu un cursu di furmazione di quattumica. Per i so studii, suvettatu da un sughjettu sughjettu, chì hà iniziatuu attaccà à ogni chjucu. Tutti l'alumini vivi in ​​una casa separata, induve a mamma di a geisha era in capu. Hè stata furnita cose cù costumi è exquisiti, alimentati è seguitu l'ordine. E donne ci detti tutti i soldi da i clienti, è si ne vogliu micca solu una frazzione di u ricivutu.

Tutti i ghjorni, e geese cunsuccanu à aprile à ghjucà strumenti stringed, a ceremonia di tè, canti è ballata. A attenzione particulare hè pagatu per l'apparenza. Ogni geisha anu da esse almenu 22 kimonos elegantu è caru sceviatu per ellu individually. Hè ancu furmatu per appiccicà u so cumpurtamentu, piglià a cura di a pelle di a fàccia è fà u capelli.

Geisha Lessons: video

I lezziò di a geisha anu strittu definitu da l'statutu. Per cinque anni di furmazione ogni donna hà da passà un cursu di furmazione especialu. Geisha hè statu insegnatu à cumpensà l'arte, a puisia, a pintura. I megliu maestri l 'insegni a sutilità di cantà è ballà. Inoltre, una attenzioni particulari era pagata à l'arti di scrittu littri, cumportamentu sessuale, seduzione. Geish era furmatu in l'appruvazioni di make-up, tattoo, creendu un fragranza particulari. I studienti eranu sapiti di elite, pratiche, sutilzzii à serve è preparanu buffelli è documenti. Duranti i so studii, e donne anu studiatu cusutu è seduzione sessuale. Sarti, e zitelli cumprenni i reguli di decoru un chambre, una stanza, un corridor. Ogni fiore, candela o ghjunghje hà u so propiu propiu è un certu locu. Ancu a postura, u sonu di a voce, l'inclinazione di a testa è a prossime sò stati benfizziunati è corrigie. Cu ogni annu di studiu geisha hà cambiatu a so apitzu, u maquillaje, capelli. È solu dopu à a terminazione di un cursu pudianu pett'à quattrozzu in un kimono tradiziunale. Pudete vede u video lezioni di una geisha quì:

Geishi vole dì à esse educatu, raffinatu è raffinatu. Tanti ni zitelli ancu usanu e lezzii è pruvate à cumpendenu l'arti secreti, per sempre sempre stati invitati è desiderabili per l'omi.