Cumu suppurtà di custruisce una famiglia, se u sposu hè un "figliolu di mamma"?

Molti ditirminati si affruntinu di sta situazione, quandu i mariti di i mariti interfaccia micca cun vive è spoiling a rilazioni trà i cagiuni. In questu casu, a maiò parte di e femine si dumandinu: "Quellu chì si neiaiu, per u mo figliolu di a mio mamma o di un omu?"


Fighemu un esempiu, una donna di 35 anni dici à a donna chì hà maritata un omu di 30 anni. Prima di a matrimoniu, si ncuntanu circa 10 anni. Comu a donna dici, anu una relazioni boni bona, ma ùn ci hè una "ma" - a mamma di u maritu hè solu dà spiaghja. "Eccu u mo maritu cum'è un zitellu. Per ogni occasioni, volta à ellu, ellu ubbidisci ubbiichi è si ghjusta à u salvata. Sì u maritu ùn accunsenu micca cù qualcosa, ci scena cun ellu, è li permette. E ogni volta iu aduprate una sera cù u mo maritu, qualcosa passa à a so mamma è tutti i piani sò ruvinati ", dice a donna.

Questa donna hè abbandunata, postu chì u so maritu spessu a spende è i zitelli partenu, facendo qualcosa per a so mamma. Certu hè bonu chì ellu risponde à a so mamma è prova di aiutà, ma di fattu quessa, elabora u so matrimoniu in a famiglia, a donna hà bisognu di piglià e rigioni in manu di u so omu, è perchè diventa un omu. E ogni donna di sta situazione pensa:

Dunque, à a question "Quellu chì m'era casatu, per" u figliolu di mamma "o per un omu", a risposta hè probabbilmente micca cunsulazione, ma avè capunanzu à riflessione.

A risposta hè - ùn stà impunite ogni tipu di scusgi è ritenuta chì u vostru maritu hè u figliolu di mamma, perchè tù ti permessu di stà cusì. Questu hè a to tortu. U fattu hè chì a so matri stabbilanu i normi è e prublemi per ellu, è a so donna ùn hà micca.

Un omu veru hè prestu è cuntentu di vive da e vostre regule è quandu ellu cunnosci, è hè sicuru chì, si seguita di sti règuli, hà da fà a so amata donna felice.

Dunque, da u principiu di a vostra rilazione, avete bisognu di stabilisce e regule è assicura chì l'omu adatta. Inutili, segui i reguli di a so mamma.

A so mamma era a prima donna chì li dettu chì duverà cumu e quì; s'ellu ci hà dettu quandu di turnà a casa, lavavvi i so mani davanti à manghjà, prutegge a so surella, è sente sempre è confiare in a so mamma, pensate ciò chì u zitellu fai? Allora ellu seguitarà sti règuli, perchè ùn ùn disabbiarà à a so mamma, ma dinò perchè l'ama. À u tempu, e regule di a so mamma ghjè prublemi à a so età, à e circustanza, è ùn hà mai partiri di sti dumandesi - è u so figliolu, se cura è amori, ùn turnarà da ellu, è rispundarà, prutege, incondiziemente amarà è furnisce una donna, chì ci dettiru vita.

I règuli principali di u so maritu

Serà finu à truvà una donna intelligente chì l'amarà è l'hà amatu, chì deve esse capace per stabilisce e duminii è règuli di a relazione. I règule principali sò:

Se ùn avete mai stabilitu e reguli per a vostra rilazione, cumu si un omu sapendu di a vostra norma di rilazioni, ùn pò micca leghje u mo coru è cusì cumpararà à i vostri bisogni è règuli di quellu chì l'hà stallatu, à dì a so mamma. Ùn hè micca chì a so mamma pruvà a mantene à u vostru maritu, ma chì ùn hà micca pigliatu e rigioni di u guvernu in e vostre mani.

L'eroina di a nostra storia durante deci anni hè stata silentia è cuncepitu l'abbuismu di a so mamma, assai probabbilmente perchè era teme chì u so maritu l'abbandunarà è elettu à a so mamma si ella cumanda a cunduce una feglia trà a so mamma è u so figliolu. In ogni casu, l'omi si cumpurtavenamente di modu diversu, se un omu chì veramente t'era assai, è ancu se este hè un omu veramente, hà truvatu un modu chì vippalla a cuntraddizzioni trà a donna è a so mamma.

Ricunnisciute chì ùn avete micca cù a so mamma chì hà cambiatu i vostri dipipe à u vostru maritu chì sapi è di pudè cocilu u platu predilettu, chì si cunnosci più longu è più bella chì voi. Ùn pudete fà stalla entre u vostru figliolu è a so mamma si l 'ama a so mamma.

Per esse onesto, hè megliu di custruisce una relazione cù un omu chì rispetta è amarà a so mamma ca quellu chì disprezza a so mamma è chì, probabelmente, ùn hè micca capacitu di una relazione bè è stabile cun una donna.

Naturmente, pudete assicurà cun l'omu è a so mamma, è à u cuntrollu ciò chì putevi cuntene u cuntrollu durante l'usu di u vostru putere à stabilisce e règiche è e norme chì tù serebbe osservate quandu custruisce a vostra famiglia.

Invece di prutezione di u fattu chì ellu hà mandatu à volta è di i zitelli è ghjittassi à a so mamma in mezu di a notte, s'arrizzò à a porta di l'utensili è dicenu: "Sò quantu sensu nantu à a vostra mamma, averaghju chì l'amate è puderà fà tuttu ciò chì dumanda, ma u fattu chì siate di novu pientu è i pienghje per aiutà à moviri l'armerina ùn hè micca accettatu per mè. S'è vo passate, stà a notte nuttata. "

In questu casu, avete da annunziallu nantu à i vostri normi, sicondu chì vulete viaghjà è l'scelta ùn ferma per ellu, puderia andà spiegà à a so mamma chì ùn pò micca venite oghje, ma chjamà dumila. Ùn puderà cuntene u sensu è l'azzioni di u vostru maritu è ​​a so mamma, ma pudete cuntrullà i vostri sentimenti è a so stima di i vostri giandarmi.

À u principiu di a vostra rilazione hà suscitatu una questa nantu à u fattu chì ùn voi micca vulete rivaliser cù a so mamma è ùn volenu cresce trà elli, perchè deve à dì à a so mamma chì:

  1. I prublemi di a so mòglia, a sposa ùn deve esse relegati à u fondu;
  2. Ella deve rispittà u bisognu di u figliolu per esse u earner è protettore di a donna amata, chì ellu hà sceltu com'è cumpagnu in a so vita.

Chì duverà una donna?

Ogni omu veru necesita una donna amata ùn hè micca menu di quella di a so mamma, è ellu entende. Hà capisci ancu chì, si vole à mantene relazioni stabile, dolce è duvore cù una donna, hà bisognu à cutà u cordone umbilicale chì u cottu è a so mamma. Addiventa un adultu è u sustegnu chì hà ricevutu da a so mamma: alloghju, vestitu, educazione, cura, etc., ci cissà.

Avete bisognu di dìlulu dirittamenti ciò chì hà bisognu à guarantà è per guardà i vostri figlioli, aiutà à ghjustificà, facenu un esempiu per i zitelli, per esse u capu di sta famiglia. Sè dite cusì, e vostre regule è e règimaghju spessu sottumessu à e dumande di a so mamma.