Chì si avete odiatu à u travagliu?

Successe in u travagliu è cumu chì cù voi ùn ne volenu parlà, tutti ùn anu da ochjiserà micca, cum'è sè ùn site micca in tuttu in a stanza stessu cun elle. E dumiciliate per dumandà a dumanda di ciò ch'è fessi, sè stessu odiosu à u travagliu?

E più impurtante, ùn simpete ùn capite perchè tuttu ciò chì succede, perchè a maiò parte di e persone sceltu, cum'è si parle di voi, cum'è chianciato. Antes de entender que facer, cando odiate oghje à u travagliu, imagine in u vostru, trova i motte per quale site chì hè trattatu cusì negativamente. Ci hè una numerosa numerosa.

" In ogni plug in barrica ".

Questa espressione hè spessu usata quandu una persona ùn pò micca esse, senti à sente è stende constantemente à corrigisce i parolle di parlante, è tutte e parolle di u parli chì anu una persone sempre trova qualcosa di risponde. In modu generale, una tale raggiuni hè assai significativu, soprattuttu s'ellu un fenomenu si produzioni à u travagliu. Se si unu di elli, puderete capisce per quessa chì site oghjatori à u travagliu. Avete sempre una opinione, perchè ùn sò più erudite di qualche di i vostri parechji cumpagni. Sò solu sò cunvinta in ciò chì dite, è più importantemente, chì i vostri parole sò sempre o esse ghjustu è veru. Tuttu ciò chì fate hè necessariu a più impurtante è impurtante, è chì solu avete l'onore per fà u travagliu più impurtante nantu à u travagliu. Dunque, nimu hà u dirittu di contraddiri, sia micca solu daveru una parolla, chì vi porta à una interrupzione constante, anche si cuncettu cun un tema trivial cum'è una rosa scurfacciata, serà ancu un bonu fiore è rouge per voi.

" Pani solitaria è orgogliu ".

Ci hè più faciule per voi per esse solu in u tempu di tempu, di vìviri tè, esse dispunibule o avete cena, chì piace à passà u tempu liberu in paese è silenziu. È per invitarle à un avvenimentu, per participà micca à questu, è chì quì avete bisognu à fà qualcosa cosa insosita per voi, avete bisognu di moltu sforzu in cunvene è dà un esempi di comu pò esse interessante. Sì, chì pudete dite, hè ancu difficiule per voi parlà da prima, principià una conversazione cun un tema interessanti à u travagliu.

"U travagliu hè micca un bon bonu à tuttu ."

Sò cusì affittuate cù u vostru travagliu chì ùn pudete micca darà un minutu per parlarà micca quarchi cosa cù i vostri cumpagni. Ma avete tante assai chì ùn avete micca cunnisciutu cumu si puderà pruvucallu, per pudè avè un novu, forsi ùn hè micca ligatu à voi. Intunente è prupone prudente per falla tuttu u centu per centu, chì ùn abbiate micca u tempu quandu solu per stufa di aria fresca, ancu in u passageru, per ùn micca spiegà l'affare simple di a stanza in quale si sente tuttu u ghjornu rigistrumente da u principiu à a fine di u schedariu di travagliu. Ùn avete altru, se u restu di u ghjornu, è in fatti, spessu si sò à pusà per allughjà finu à a notte. Per suprattuttu, perchè nimu, salvate micca chì pudete fà u vostru travagliu qualitativu, chì ùn hè micca micca peculiare ancu di fà à i vostri fratelli, sò justu aspittendu à a cumplizzione pronta di u travagliu. Ùn avete micca pensatu di ciò chì facenu sò i vostri cumpagni chì l'odièghjanu, perchè ùn avete micca ora!

" Per guardà i sicreti ùn hè micca micca di voi !".

Se succede chì unu di i vostri langue affidavanu cun noi chì ùn hà micca vulutu chjardu à parechji cumpagni, è di voi, senza cunsiderà cum'è impurtante, simpaticamenti "disheveled" à quasi tutti i vostri cumpagni. U solitu caratteru di caratteru quant'è parlavità eccessiva ùn hè micca bè copertabbe in vita di u ghjornu, hè unu di i muturi principali perchè ghjente hè odiatu. Sapete chì sia a persona chì vulete cunfondà i sicreti, micca per un mumentu dubbià chì ùn avè mai, è per nisun chjarificà divulgate fiduciatu solu à voi sicreti è sicreti.

" Avete a vostra pròpia opinion nantu à tuttu ."

L'opinione di un altru collegu ùn site micca nant'àutru, duvete sfida. Ancu se unu di a vostra cumunità di travagliadori hà avutu a so parere in ogni occasione di succorsu, quandu indieghja l'esempii digne è l'evidenza. Avete scurdatu nantu à a cunvegazione, beni, dopu intoppu un collegu naturali, avarete da dì à Ghjesù chì hè assai mistade, chì ellu ùn hè micca ghjustu. Tandu sarà à u stessu tempu, pò esse sottumette l'autoestimu di l'interlocutore, perchè dicenu à una persona di u so sbagliu, questu, per fiaciate a sopra, ùn hè micca bè. Ogni pirsuna hà una parolla nantu à questu o quellu fattu di ciò chì successu, dopu à tuttu, ùn hè micca nunda, dì chì tutti i ghjente sò diverse, è cusì sò pinsati.

" Ùn pudete piglià cun voi ".

Ancu s'ellu si tratta di trascuratori è esse da parechje altre documentu di scrivania è di caratteri chì duminate quandu cercatu per u documentu chì necessitevule, scegliendu è recupendu tutte ssi caratteri. À u listessu tempu, dicendu chì avete da manghjà tuttu dopu. Agree chì erate, per trattà in modu ligurevule, per discrive l'imprudenza per voi una muntagna di documenti incomprensibili annantu à u vostru desk, à u vostru o u vostru culligatu. Questu pò ancu applicà à i platti senza latti, chì ùn hè micca difficiule d'avessile quale hè u maestru di tuttu stu bonu, anche in un locu cumuni di cucina, sezione hè un tavulu o un gabinetu, per micca di sparte altre situ di travagliu.

" Diciate di voi chì site un sitofante àvule ".

Circundendu cumu ùn puderete dì chì ùn site micca bè cù a testa, perchè sì sempre divertitu è ​​animoso quandu si tratta di e parolle di l'autorità, chì in qualchì volta hè difficiule di sapè induve l'umore, è quì solu parolle. È sicuru, perchè per voi tuttu ciò chì a dirigenza dice, tutti i più impurtanti, impurtanti, currettu è interessanti, è spicialmenti graziosu, quand'ellu dice cun diversione. Eccu i vostri e micca sempre risicate adattati è moltu à tutti i vostri cumpagni, è per quessa chì quellu chì hè questu l'odi. Aumenta aínda, sempre tratas de elogiar a vosos patronos, dicen, que é xusto estricto e responsable, etc., malgrat que moitos simplemente non poden soportarlo.

" U veru bocu grande ".

Ciò chì hè cusì divertitu hè chì ùn hè micca avutu o ùn vogliu avvisti. Avete à spessu per parlà à u telefunu, secondu di u travagliu, di e cunversazione chì sò parti di e vostre òviu, secondu u chatter cun una amica o parenti. E fate assai bellucciu, chì pudete sèntelu tutte e dettagliu di a cunvegazione per u muru.

Allora accòglie è cusì chì quellu chì ùn hà venerà più di vede.