Chì si u me maritu hè rudo, nervoso?

Husband bellu calmu è quarchi voti sò rude? Eppuru, vi ferma più è più, chì ghjè cumpresu. Cumpiemu chì questu hè un bellu costumitu o tuttu hè più seriu. Sempre core sapiutu chì u calore calante di u mo maritu, ma prima di mè, u so attitudi veloce hè stata subitu. Ma à pocu tempu u me maritu cuminciò à gridà à mè, puderia dì qualcosa incridenti. Pensu (probabbilmente chistu hè u mo scumbaru) chì ùn aghju micca avutu qualcosa. Avà, quandu u sposu ùn hè micca in u spiritu, u mo usa, cum'è una zuttata: distorsioni i mo parolle, hè brutale, forsi ancu chjamatu! È quandu si richezze, ellu dici "in a so difesa" chì era a mo tortu, aghju purtatu à questu statu.
Aghju pruvatu à parlà cun ellu parechje volte, ma tuttu per nulla, aghju esagutu. Raricamenti tandu pudete sèntenu e parolle "Sognu, Sentite" da ellu, è sò stati dicenu in un tale tonu ch'e capitu - hè un favore. Aghju sempri stata contru stu tipu di cumpurtamentu, ma ultimamente pensu chì aghju fattu nervu, in còllera è solu risponde à u mo sposu a stessa. Fate, cunsigliate, cumu pò esse migliurà a situazione.
Irina Poveru, alas, succede. Sicura chì a situazione in a famiglia hè assai tenuta, è se nunda ùn hè fattu, pò passà da ellu. Per quessa, hè impurtante per risolviri solu à una stadia chì ci hè sempri un desideriu è l'oppurtunità di cambià qualcosa.

Scrive, è vi sarete intesu?
Hè difficiuli di crede, ma questu hè u modu di e sentimenti spiegliati quandu anu spiegatu quandu anu chjarificatu e relazioni. Parsi à una persona chì ùn pò micca chianciallu à u so cumpagnu in u sensu direttu o figurativu, cusì elle a so voce. Questu hè chjaru. Ma chì secondu e parolle? I psicologiani anu una spiegazione.
Rough e even profanity hè sempre culuritu emocitale è hè stata utilizata per fà ancu più "accessibile" per transpondisce i vostri pensi. Ma di seru, i ragiunarii per i cumpurte micca sempre i cumpurtamentu per l'omi, sò chì sò generalmente un cumpurtamentu più restituuratu ca à noi, e donne. Questu avemu rispunzabili emozamente à ogni dettu, sò ancu salvezza è insatisfacción, a tensión interna hè cultivata, è da colpu de seguitu, è "tu, una persona dolenta, hà ruvinatu a so vita".
Un altru raggiuni per qualsu u sposu hè rudo pò esse in l'"cumpurtamentu mudellu". Dunque nant'à e situazione cunflittu, u cô sonu si cumportanu a manera chì i so parenti cunducini.

Cuntenevi di sè stessu
Pò dassi chì ùn hè micca assai piacevimu di leghje, ma à spessu una donna, chì u maritu hè sempre grosera, deve pensate chì s'hè allughjatu in una postu pocu viandante. Dopu tuttu, cumu dicenu in u pòpulu, "vogliu caccià nantu à a so volta," è i psiculoghi espresenu più delicatamente: a vittima hè sempre u so tiranu. Chì pudete fà sè stessu, almenu in parte? Hè necessariu di truvà un sustegnu di u muvimentu trà "Avè megliu mantene in silenziu da u peccatu" è "Defenderé a mo dicione à ronchezza". Pruvate a circà à a situazione da u cantu, permettenu di parlà, è quandu a "fontana di l'emozioni" cunta, scrivite tranquillamente a so azzione è cuntate di i so sentimenti. Per esempiu, "Ora chiancianu. Perchè vo fate cusì? Quandu fece questu, mi sentu insulte è vogliu pudè a difendesi ". Agree cù u so maritu chì, nunda di quantu cià a disputa, ùn turnassi micca à a persona. Dopu tuttu, questu hè umiliazione. È hè di questu, prima di tuttu, un omu hà prutezzione di a so mezza.

Travagliu pè dui
Sì capite chì u mutivu di i vostri prublemi è u temperamento choleric, di u maritu, pruvate a cunvinciri à l'aiutu per aiutu o cunsigli (per una certa ragunse questa parella sona più sicura per l'omi) à una bona psicoterapeuta di famiglia. Tuttavia, ùn hè micca sempre fà fà fà. In ogni casu, pruvate d'accordu cù u maritu (quandu sarà di modu bè) per parechje regule in un tempu chì sente chì ellu hà da scopre. Sè troppu succorsu per risponde à u vostru maritu cù "reciprocidadità", sò ancu utile à voi.
Per esse spressione e vostre emozioni avete bisognu di sceglie un locu spiciale in l'appartamentu. A cosa principal hè chì questu ùn hè micca una cucina o un letargo - incontezziamente cunzidenu queste postu per esse u più intimi, affinch'elli ùn deve esse micca assuciati cù cunflitti.
Duranti u "paru" pudete suscitarà a voce, ma per chjamarà è insultà - no-no. Inoltre, ùn pudete micca interrompu l'altri. Sì l'ultimi ancu avianu difficultà, pruvate stu mètudu psicologicu. Sceglite un sciccareddu (pen, TV remota, buttiglia di perfume) è accunsenu chì a persona chì hà l'oghjettu in e so mani hè u dirittu di votu.
L'impattu fisicu in a famiglia hè inacceptable, nò solu à i persone, ma ancu à e cose. E ùn pudete micca argudià a vostra opinion tramandando o rutti.
Sìbate chì l'emozioni ci venenu megliu, cumencia cumunicà cun e nota. Cusì ùn ne per mancu ùn murite è nè risate a vostra voce ùn viaghja micca. Iè, è ùn hà micca chjamatu, perchè i manifestazioni saranu più constructivi è deliberati.

Allura ùn deve esse micca!
Hè moltu à una altra materia chì u cumpurtamentu di u sposu hè u stilu di a vostra rilazione. Hè assicurata chì u so cumpurtamentu ùn hè tutte e nurmale, è micca rudine à tuttu, ma cusì, faciule critica? Hè u tempu di artilleria pisanti. Pruvate durante un altru discorsu in modu nutitu à piglià à una camera movile, o almenu riccenda nantu à dictaphone. È quandu hè cumpiacente, permette ch'ellu vede o sente "evidenza compromettante". Se ellu ùn pensa micca nantu à u so cumpurtamentu dopu à quessa, ci anu necessariu più drasticamenti. Hè u tempu di penserà ciò chì esse avete da piglià da u vostru maritu. Stabbilità, abitudine, supportu materiali hè, per suprattuttu, impurtante, ma a vostra autoestima è l'autoestima ùn ponu micca sacrificatu per l'aiutu di questu. Avete bisognu chì parechji psichologi è organizazioni speciali per a prutezzione di i diritti di e donne tratanu i cumpurtamentu in quale una sola persona degrada degualamenti veramente un altru, cum'è a viulenza emutivu. Sò sicuru d'avè veru voli cambià a situazione per megliu, vi farete riesce! È e più fidu di i vostri assistenti in questu serà l'autoestimu è a crede chì voi meriteghja solu u megliu.

Fighjate à voi stessu
Tandu, à u mumentu, cuntrolla puru, perchè, averemu chì si hè onestu, "e donne" è "portanu à u caldu biancu", e donne cunnosci micca à nimu. Pudete cuntene qualchi affittu negativu annantu à a so prufitti? Avete dumandatu a so capacità, criticannu à l'altri? Stu cumpurtamentu hè perceivatu da qualcunu pò cum'è umiliazione, i psiculoghi. Qualchissia chjusu, diventa un locu, è qualcunu pò esse difendenu cù i stessi armamenti - umiliazione, solu in forma di rude e inghjuliali parolle. È sempre ricordu di u maritu chì vulete averebbe da voi. Intelligente, forti, successu? Allora trattate cusì cusì.