Còichi in u zanicu di i zitelli

U zitellu chianci ... è chianci, è nunda pò esse lasciatu. Pudemu l'impastosi in i pugni è tiranta i peri finu à u stomacu, chì hè normalizatu per un tamburinu. A volte, prima di u prossimu bout di chianciallu o sùbitu dopu, l'abbundanza di gasi, o ancu eccitatu. Sì un zitellu chianci in più di 3 ori di ghjornu, almenu trè ghjorni à simana è trè simani in una fila, dicenu chì ellu hà colic.

U zitellu chì chiancinu chiancinu, chì hà u vulgarisu, pò assicutà i ghjente o purtà à u veru pànicu si ùn sanu micca a calvarià u so zitellu chì suffrianu. Regula un numeru: relax. È bè. Sì dùie persone, lascià u zitellu in un momentu. Sì sè un omu cun questa disgrazia, chjamate à qualchissia per aiutà. Scuprite: forsi u raggiuni di chiancià hè di fami, di friddu, di sopra-terrazzioni, di draperi fogghi o di u zitellu solu vole manipule. Se ùn viaghja nunda, segue i cunsiglii davanti.

A POSITIVE Poza.
Mantene a panera di u babbu. Per qualchissia scusa sta postura per un zitellu cù colica hè più piacevule. Sì site à pusà nantu à una scimmia, pianu pianu pianu, stendu a so bè d'amour à faccia è pigliata a testa cù u to palme.
Se vulete caminari, cuntinueghja a tinillu u zitellu cumu avà descrittu, simu pressu à u pettu è sicuru cun l'altra banda.
Utilice un zitellu in un saccu di coghju - un canguro o maggette. A calidez di u to pettu è a pacenzia di un cori amici calmu. Dopu avè liberatu e vostre mani, puderete andà per un longu passe. Questu cuddà à u zitellu (plus ti prutrerà a mobilità necessaria).
U zitellu pò calmà è in a cunclusione, sè ssu stringhje è aghju nantu à u to stomacu. Senza ghjuntu è cercanu. S'ellu si s'assegghia in questa pusizione, piglia immediatamenti u zitellu annantu à u spinu. A risparmiata di u babbu di u sibbitu infatizatu di a morte infundia finu à trè mesi di ghjucà babelli nantu à u stomacu.

CINCINNATI CUMMERO.
In ocasioni i zitelli iri di chianciri quandu s'agatat in una manta o un fascinu specficiale. Ci hè una supposizioni chì in un spaziu limitatu u zitellu sèntinu in u corpu di a mamma, chì hè assuciatu cù cunfortu è salvezza.
Per cunfortu supplementu, fassi u manta di u babbu si mettiu in u siccatoghju. Dopu piglià a prima verità chì ùn hè micca troppu caldu. Pudete solu ferru a manta cun un ferru caldu è fate a ghjurnata. Pudete ancu mette in diaper cià nantu à u zuccu di u babbu. A qualità dissemina ispasmi di l'intestini è u zitellu a calmà. U RUMULTU GRAUD.
Posa u zitellu in a cradle rocking chair. Per qualchì ragione, chiancirai i babî soffiri li so movimenti rhythmic. A principal hè a monotonia.

TÈCILIU PELULETTE.
Piglia l'aspirate. Per qualchi figlioli cù colic, i so zuttati sò musica paradisiacali. Extra plus - vi scurdate più nantu à a stanza. Sì l'aspirateur ùn travaglia micca, pruvate a sustituì cù un secadoru di hair.
Truvate una onda di rughjone "biancu" in a radiu è fate u sonu più tranquillu. Stu gruppu monteru tutte e so zitelli è quasi tutti l'adulti.
Sè un fanàticu di novità tecniche, cumprà documentati di sonu amuzenti per i babies in CDs o cassettes. Prupanini à scrive u listessu soru "biancu" o altri sordi monotunu (per esempiu, quandu travaglià una corta dentale o un fan), chì, secondu u fabricatore, sò assicurati à calmà capricci.

U POWER DE LA MUSICA .
Ancu se u zitellu ùn vole micca di manghjà, hè alliede da i succhiichi. Chì suce u so dettu. Se u so ghjuvatu hè cutu curtu è micca vernice, hè un pezzu perfettu - ancu u megliu di un chupitru ordinariu, perchè ùn ùn manca da a bocca.

DILETOLOGIA DOMICILIUM.
Certi esperti credi chì u colicu prupone i sustanzi di u latti di vacca, chì sò trasferitu à u zitellu da a mamma. S'ellu si durante u piriudu di l'ameglianu si pudete beie o manghja l'alimentariu, per esempiu, u furmagliu, u furmagliu pruponenu à fà fora di sta settimana. Se u colicu ùn passa, pudete ritornu à u menu normale.
Avete a cafeina, i.e. caffè, tè, cola, cacao, chocolate, durante parechji ghjorni. Certe u reghjettu di elle aiuta.
Pruvate d'identità altre còlicu pruvucanti chì penetrava à u zitellu cù u latte maternelle. I sospettati abituale in questa materia sò fasgioli, ova, cipudine, alli, funghi, colti, tomate, banane, oranges, fragole, spice. Sì a settimana di l'astinenza di sti prudutti ùn anu micca a furtuna di a cundizione di u zitellu, pudete torna à manghjarè è cercate un altru raggiuni di chianciallu. Mi pari surferente per fà ricurdà, chì a mamma d'alimenta ùn deve tene à una dieta, ancu i primi mesi.

FULL STAY.
A volte, u più pruvate di calmà un criaturu chiancinu, u più forte hè. Forsi u so sistema nervu è sempre un sviluppatu chì hè ingeratu dolore per ogni sonu, cumpresa cù i so cammisa, è i mo movimenti, dicenu, a malatia di moità. Minimice l'estimulazione di u zitellu: fate mette in cunclusu o passivamente in manu nantu à e vostre mani. Stà zittu, ùn vede micca in ochji. Chì briunà. Succece chì 10-15 minuti di a tali assenza di irritanti calma micca i zitelli.

Tecnulugia di alimentazione.
Ammaistintà u zitellu , mantene a diritta, micca orizzontale è femmintaghju spessu. Quandu si nutria da una buttiglia, dete u regurgitate dopu ogni 30 ml. Doppu avè alimentatu, manteneu u zitellu in un "pilastru", intendiant'à i vostri coddi nantu à a spalla per 15-20 minuti, finu à chì u zitellu sulluzzate u celu. Hè pussibule prima di trasfurmà a ghjaccerà un zitellu durante 5 minuti in u zanellu per fassi risparmià da u stomacu.
Ùn lasciate micca u zitellu piace una buttiglia vacca. Hè ridinatu di l'ingegnu di l'aria è u so accumulazione in u stomacu è l'intestini. Perchè a stessa raggiuni, ùn deve micca chjappà un chituppulu periculatu per alimenta.


HELP THE TEA.
Ci sò tanti tesseri carminative per i zitelli di colic. Pruvate per cisterna una di elle è dà u zitellu. Ùn ci vole micca affullatu di a fama di a cumpagnia, quarchi u fondu di farmacia o anu più benefici ca caru tè impurtante.


VO Ddu bisognu à mèdicu?
Un pediatricu pudendu stabilisce se chianci hè un signu di malatia o infezzjoni. Se un ghjornu di anzianu chianci sempre cun vigore, possu avè qualcosa più seriu chì colicu. Se elli sia, allura a medicina, cumu dicenu, hè impotente. Fate di bon animu: à l'età di trè mesi, chianci è cesà. Cuntattate u pediatricista si u colic persiste più tardi; se qualchì attaccu dura più di 4 ore. se u zitellu calmedaghju stà spargugliu; S'ellu hè stinatu, diarrea, a frebba, o ùn voli ricevi à manghjà.
QUÉ NO SE HAID DONE.
A ora, averebbe "ricetti di u colicu" di l'avuti anu ghjunghjenu in a forma di zucchera fina o zucca d'zucca. Certi di sti casi rimedii tradiziunali sò spessu promossi in i magazini di e donne è nantu à siti di Internet. Nimu di bonu, solu per l'alergii, ùn avete micca quessu i metudi.