Perchè i svanta addisperu amici è abbandunate e so nichi?

Cume hè spessu ghjocu di u mo amicu à e nazioni? Jealousy hè un cumpagnu custanti di ogni rilazioni. Ma dumandassi una altra dumanda: quante frecuenthete sia ghjilosu di u vostru sposu à i so amici?

Hè succorsu in a vostra rilazioni chì un omu passa bughjone di più tempo cù i so amichi, ma si scurdanu di voi? Sapete chistu è ùn sanu micca ciò chì facenu è cumu per risolve questu problema?

Perchè i svanta addisperu amici è abbandunate e so nichi?

Questu prublema si fa riferisce à i zitelli più ghjovani, quelli chì ùn anu micca passatu è ùn mancanu di manuccherà à e mani è pede di una rilazioni seriosa.

Guys ellu amici, perchè cun elli hè più tranquillu è più còmico. Nuddu leghje morali è ùn pruvate micca di cambià. Quandu un omu hè in una cumpagnia di amici, hà restitu à u core. Pudete fari qualcosa stupidu è sapè chì nimu hà da culparà per ellu. Dopu tuttu, ellu è i so amichi sò pirsuni cummincii.

Spessu, i picciotti sceglianu i so amici è abbandunate e so fiorite per u so dulcezza. Per esempiu, hà sempre trattamentu fiducià i so amichi - ellu vinia nantu à a dumanda, u ghjornu di a settimana è u so tempu spent spent with them. Ma, in un colpu à a so vita, era una picciotta cù quale ellu hà pigliatu à scuntrà. À questu staghjunu, a relazione tra un omu è una zitella ùn hè micca cusì forte è u zitellu ùn hà micca capitu chì sia a via o micca. Hè scantu di sacrificà i so amichi, perchè ellu loca i so amichi nantu à e so priurità.

Vi daraghju un esempiu di una storia. Successi in a vita di una bella bellezza è intelligente. Da u cantu, puderaghju dì chì sta picciocca hè ideali per ogni persona. Appartementi brillanti, un cumpagnante interessanti, intelligente è bellu leghje. À i ghjovani anni ghjovani, hà avutu una idea di cumu fà cumercimentu relazioni cù i figlioli.

À a vigilia di l'annu novu, hà sappiutu un omu di a so età. U zitellu era persistente in u tagliu. Per via di cunsiquenza, hà righjuntu a so ghjustu, è cuminciaru à scuntrà.

I primi sei misi, a zitella hà a felicità - u so sposu era un ideale, bellu corti è cercatu tutti i minuti à spassi cun ella. Dedicò i fiori, mi pigghiau à u cinema - hà intentatu è piace chì era ghjusta. Ci hè da nutà chì in questu pianu di luna di noite ùn ci hè nunda di parlà di i so amichi - ùn anu micca in i so raporti.

Ma, quandu u mumentu di u rumanzu passau, u zitellu hà apertu a so veramente face. I prublemi principiàvanu. I quali? Sò quelli chì avemu prova di fà, nantu à u tema: "perchè mutate chjellinu l'amichi è abbandunate e so nichi".

Ogni notte hà bisognu à andà à fà di a ghjente - cullò un amicu di u travagliu, pigliate un altru amicu in a buttone, biat una cervida cù un terzu amicu, chì a zitella hà pocu abbandunata.

A nostra erusina ùn hè micca da una timida di dece è esse in silenziu, quandu qualcosa ùn l'avete micca suità, ùn hà micca fattu cunsensione. Ùn avvià l'histerefia, a ragazza circò di parlà cù u so sposu - per spiegà chì u so cumpurtamentu offeisanu; per spiegà. Perchè li piace à passà più tempu cun ellu è chì hè offentera per u fattu chì l'amici sò sacru à ellu, è ùn hè micca bassu impurtante.

Ma, in virtù di u so caratteru, u zitellu hà pigliatu e belli. Quarrel hè accuminciatu - dopu cunquistate di novu, u tipu era prumessu chì quì tuttu sera diverse. Ma un mesi passò, è ellu scurdò di a so sposa.

A so pacienza hè a fine - ùn avia più forza per spiegà una cosa. Inoltre, s'ellu ùn era micca listatu per capiscenu.

Ellu viaghjate à a cuncludiarmenti ch'ella ùn piace micca cusì rilazioni, chì ùn vole micca sempre in u decimu o cinquante postu.

In u scopu, anu spuntatu. Ancu s'ellu ci vole ancu di ritornu, ma à u listessu tempu, ùn hà micca capitu e ragioni di u so paesu.

Se vi face cun un problema, quandu e so carusi chjenu l'amici è e so giuvani - per principianti fermanu sempre a pena per cullà tutte e so greghje in un prugnu è parlà cun l'omu. Forsi ùn cunnosci micca chì u so cumpurtachju hè aggradèvule. Se a conversazione ùn porta micca u risurtatu correctu, crede chì vale a pena fraccionarii di a relazione, altri, chianciverà ogni notte in u pillow mentre u novu hè diventendu cù l'amici. Puscede prima di l'scelta - ùn valenu. Sò sicuru chì ellu hà ellu à amici, ancu s'ellu ci voli in tuttu u so core.