L'elegite un vinu di qualità per una table festiva: Vinu senza falsità

Un vetru di vinu cun un pappu di fille è un mumentu di u magre vinu hè a più bella decorazione di una festa cena. Ma per esce da a matina dopu cun aghju passatu di u vacanze, è micca un dolore di raseblu, avete bisognu à prisentà à a scelta di un bevande. Scupremu chì cosa di circà quandu compra u vinu.

Quandu l'ochji diventate da l'abbundanza di vini: Chì hè l'scelta per edità?

A regula principali di u vignaghjolu hè di valurizà a reputazione in e cundizzioni, peramèndusi avà subitu in l'edibbe nantu à u quale u vinu: In quantu u prezzu, u più caru u vinu, più prufittu da a so falsa, perde ùn hè sensu per stà in u segmentu di u prezzu. Forse, fate ellu di a siccità di u bè.
Quandu sceglie u biancu è u russu, hè cunsigliatu di firmà à u primu: hè più difettu di spoof, è u famosu resveratrol, u prutettore di i vetbi di e colesterol, in i dui tipi di vinu hè appressu à uguali.

Chì un bonu buttiglia: Chì avemu a cunferta l'autenticità di u vinu?

Connoisseurs turnanu l'buttiglia, studiu di ogni uparu, cum'è chì i turisti ponenu u territoriu. Fate cusì, è guardemu à l'etiqueta da dettu. Comu u zigugghju, ci vole à esse exactu, senza burbuila, per avè stonde chjassi è inscriptions. L'autenticità è a qualità di u vinu hè indicatu da l'etichettivi in ​​quale u fabricantu hà indicatu: Sì tutti queste infurmazione hè prisente nantu à l'etichetta, perchè avete u vinu veru curretta, ùn importa ciò chì ferma questu - 300 errubili. o più caru. U fabricatore hà fattu sicondu i reguli di vignaghjolu. Se qualunque articulu ùn hè micca listatu, hè prubabilitatu chì vi tenite una buttiglia cù un vinu di u vinu chjamatu - ùn hè micca vinu veru.
A manera più faciule per sapè hè davanti à voi un veru vinu o vinu di vinu: circà a sezzioni "Composizione" nantu à l'etichetta. U solitu hè colessu à u fondu di l'etiqueta. Ùn avemu micca truvatu - prima, prima di voi stu vinu. Se vi vede a cumpusizioni - prima di voi di vinu.

Nota chì i racini sò una pianta è amante di u sole. Cundizioni ideali per u so criscimentu è di u sviluppu sò furnituati da esse paese cum l'Italia, Spagna, Francia, Cile, l'Argentina, l'Australia, Sudafrica, e vini da sti rigioni sò di i migliori. Turnate a buttiglia upside à vede u prisentallu. Un poca cantità di suspensjoni hè tutali cumpletu, in particulari in u vinu russu, ma francu "silt" darà una falsa.
Avemu cunsigliatu di scaricà una appricazzioni especialu per un smartphone chì scannià l'etichetta cumprà à cumprà è dà l'informazioni è i cunsiglii di u cliente di u vinu. E se l'appiecazione ùn truverete u vinu, cusì u fugliale sceltu hè più probatu d'una falsa.
In u video, u sommelier Arthur Sargsyan riunite nantu à i sotutti di leghje leghje di vini francesi veri.

U vinu hè apertu: ùn hè micca tardu per verificà a so qualità

Pudete vinarà vinu in falsità, ancu quandu u cicusu scorri sola entre u corcho. U pruduttu rispettuosu utiliza un material di decente, perchè se u corcho hà chjamatu in una buttiglia o anu crumbled, u zucchero hè prubabile di a stessa qualità. Ma i sculari di plastica in l'ultimi anni, parechji pirsuni sò cunfondati: i vignaghime anu una moda per a salvezza di u corfu, cusì e prupietà di u pruduttu di u pruduttu ùn dice micca nunda.
Fighjemu in a parte sottu di u suvore: u bughju bughjone indicanu l'almacenamentu incorrezzatu di u vinu. Ma i cristalli chjudi di l'acidu tartaricu, à u cuntrariu, indicanu a natura di u bè. Una bona indicazione hè a prisenza nant'à u cunfettu circulu di un annu d'annu, u capru di arme o u nome di a cumpagnia.
Scopre un vinu pocu in u vitru è a spina un pocu, perchè chì a buccia di principià per flutterie per e pareti. Oghje, scorri lentamente "vinu di vinu" dicenu o da a forza di u vinu, o di a presenza di a glicerina, chì hè aghjuntu per edifica. In generale, l'assenza di "legs" indica un pruduttu pienu.
Bonu, è di sicuru, pruvate: senza aspetti straneri è sapori, l'acitu, l'acidezza di l'acidu è u caramelu francu in u vinu di qualità ùn deve esse micca.