Chì si u zitellu hà vistu u pruibitu?

I zitelli anu sempre viginenti i so genitori. Eppo u ochju nantu à u cumpurtamentu di i so genitori, perchè sempre devi esse in guardu cusì chì in certi situazioni ùn pudete micca cremà di vergogerie davanti à u vostru zitellu, è più più cusì, ùn ti ùn permettenu chjera è ferite per voi. Ci sò parechji esempi, chì i zitelli anu da esse malati da u fattu chì anu vistu cum'ellu fate u so genitori avè u sessu. Eccu nant'à unepochi di esempi è scupriteu cumu per esse attu in una situazione cusì cumu.


Esemplariu No. 1

U zitellu avia un anniversariu, era ben nutatu. U zitellu era solu cinque anni. U ghjornu dopu, i genitori cuminciaru avertitu chì quandu u zitellu ochju oghje, ellu comi chjappà, è i so parolle è cinghje sò bravezza. Uni pochi ghjorni dopu, si n'addunonu chì u zitellu era tranquillamente duratu, hà sbulicatu è chianci in u so sonnu: "Cumu fate? Ùn avete vrigugnate?

Doppu un pocu tempu u figliolu accuminciau a cumpurtamentu, si caminava sempre davanti a cuda di a mamma, ùn l'hà micca permissivu di quandu partì di a casa, è si andò in a tenda, cummincià à sbattà, chianci è chianci. Mamma hà pigliatu i vacanzi era sempre cù u zitellu, ma a so cundizione ùn hà micca meghjiru. A tick ticked nanzu nantu à e so mani è e mani, u zitellu chjucu sempre u so pugnu, cum'è s'ellu vulia un omu chì dà. E parenti hà vulsutu à vedere un medico, chì in turnu appuntamentu un paciu, u sonnu era normale, ma l'ossifenu restu mantinutu, è appieghjani à u serviziu di servizii rilazioni persunali.

Ci hè caputu chì u zitellu odia u so babbu, ma ùn ùn hà micca scundizatu per quessa accade. Dopu avè dicu chì era temutu di stà in pazu è si scantava di perde a so mamma. U zitellu in i so cinque anni rinfurzanu chì cù e donne, tuttu pò succorsu, perchè sò difendesi. U paciistu ùn hà micca aversu l'umore, è hà sempri preoccupatu di a so mamma è crashatu cù quistione: "Pravdali chì l'omi sò più forte chì e donne?". Per sapè a ragiunazione di sta cambiamentu di cumpurtamentu, i genitori decidini richiamà ciò chì successu à u anniversariu di u zitellu. A me mamma hà dumandatu un bellu pezzu, è hà dettu ch'e quandu ella è u so maritu stètenu in u spaziu vacanti, ellu, anchi u fattu chì era contru, u so furzà per avè una intimità. Dopu questu, u maritu fù partiu da a stanza, è a mamma hà ripigliatu è sentà a so chjera di u so zitellu. Ricurdò da chì i zitelli ocultonu è cercanu u figliolu mentre s'e occhi in a camara è vintendu veramente tuttu ciò chì passava. Mamma pretendia chì nunda avia succorsu, ma era tantu preoccupatu. Quandu m'hà dettu infurmazione di questu maritu, ghjunsenu à a cunclusione chì anu pretendenu chì nunda terrible hà succidutu.

Un psicologu cum'è cunvinciu chì, perchè ùn sò micca nudda di ogni malatìa, ma a matina dopu u zitellu era digià malatu, hà avutu una neurosi. U risultatu hè chì u zitellu vide a resistenza di a mamma duranti l'attu sessu. Per ritornu, u zitellu era una cundizione, u terapista hà avutu aduprà parechji sforzi, ma, à a fine di a fine, hà recuperatu.

N ° 2 esemplariu

I paisani anu purtatu a zitella di quattru anni à u duttore cù a famiglia chì hè in un ontanimu. Cù crescente, ùn era micca diferenziu da altri figlioli, chì era successu?

Avete bisognu di sapiri chì u zitellu ùn mai li daverà i moti, i medichi sempre cercanu per elli. A più chjave per un medico hè chì hà dettu capisce a cundizione spirituale di una persona. A zitella era tigna, ma vulia cumandà l'altri. Idda vulia esse un capu, ma perchè? Sì u zitellu si senti com'è un'intervocu chjamatu, è prossimu dettu à chiancià, ma in una nova situazione, hà principiatu à rindiri i genitäli è l'hà gustu, è hà dettu tuttu u tempu senza ametgiera, ma solu à l'ochji di a mo mamma.

Chì ci hè a ragiuni? A zitella ùn riceve u bè amore di i so genitori, cusì vulia cridutu l'attenzione da ogni modu, ma ùn sapia cusì. Quandu vegia cum'è pareghjanu u sessu, hà iniziatu imitatu adulti, doing masturbation. A picciutta era guarita, ma si i genitori eranu più attenti, ùn avissi micca succorsu.

Cosa da fà?

Se u vostru zitellu vi qualchì cosa pruibitu o vi vede tutte u tempu, ci hè un risicu chì crede in difettu, o ancu voobscheanyakom. Qualchidunu crede chì hè megliu se u zitellu vede a cussa sessuale di i genitori da i scandali. Hè una altra prublema chì u zitellu ùn vede u so papu ùn hè micca isulane, ma vicere, a mamma ùn hè micca cun u papà. I zitelli sempre tene u tradimentu.

È sempre, ùn deve micca permettenu cunseite situazione chì u zitellu hè stata teste da qualcosa intima rapportu trà voi.

Sì u zitellu hà a so stanza, hè bonu, ma s'ellu ùn hà vistu ciò chì ùn avia bisognu di vede? Puderete entra à a stanza in u mumentu di u puntu più altu di fussure è ùn capisce micca nunda, sùbitu è ​​chianci o quarchi sentenu disgustatu. Ùn lasciate micca quella situazione per nunda, assicurà immediatamente u zitellu, fate cunvince chì u vostru amore per ellu ùn hà micca sparatu in nudda parte.

Ùn preoccuvate micca è ùn avete micca à grighera à u zitellu. Per ellu hè assai impurtante chì ci era nantu à i vostri stessi u mumentu chì intrì in l'abitazione è vide in tuttu. U zitellu puderete crede chì quarchi cosa malviziu è scantu passava in l'accògliu, se ci hè l'odi è in còllera annantu à a to fàccia.

Pudete cuntà à u zitellu chì vo site in esercitazioni di sport, chì solu dui persone pò fà chì anu amatu. Ùn li dì micca chì esse ghjucatu. Per i zitelli, u ghjocu era sacru è pò odià per voi micca chjamatu cù voi.

Ùn cridete è ùn pate micca u fogghiu da a stanza cù e parolle: "Ora sia chjucu! Ùn importa micca! ». Ùn finice di cumpensà un criminu.

Spiegà cusì à u mulinu chì u fattu chì hà vistu questu hè u megliu chì pò succorsu in l'adulti, forsi anche di valenu averia, chì quandu ellu crescenu, ellu hà da fà ancu. Pudete dì chì dà una sorella o un fratellu. Ùn ci hè nunda di malu cù u fattu chì un zitellu hè guaritu chì i zitelli sò assuciati da relazioni sessuale.

À l'età di 2 o 3 anni, i zitelli sviluppani curiosità sessuale, u zitellu vole à veda cumu a so matri lavarà, è a ragazza si spende in a regula cù u so papà. Per i zitelli, hè impurtante cunnosce i diferenzii trà un omu nudo è una donna.

Se u picciottu ùn protetta tuttu di tutti, i prublemi ponu più tardi. Sì un brusgiatu à un zitellu entra à a stanza quandu chjappà, ùn avete micca briunà è di sparà, ma da una piccula età, insegnenu micca, prima di scagnu in a camara, duvete aghju pacatu, aspetta un pocu, vene in apom. S'ellu hè avà ùn avè micca abituatu u zitellu à questu, fate cusì, prima ch'ellu hè tardu per riparà a situazione. Spiegà à u zitellu chì a prossima vota, prima di cresce à l'abitudine, permettenu cullockallu. Se vulete bassa u risicu di qualcosa chì ùn ùn vidarà micca qualchì cosa, posa un pappu à a porta o un pezzu, è se dorme in una stanza, poi pusau u screnu, questu reducià a probabilità di situazione pratiche.

Ma ancu s'è avete a paura chì u zitellu vi vurria, ùn abbanduneghja micca u cutru, hè sempre sensu, fate nantu à a splutazioni quandu u figliolu d'avè o cammina in u patiu.