Proteinicu minimu è protezzione in u sportu

U nutrimentu di una persona chì realice una furmazione attiva in i clubs sportivi almenu un paru di volte à settimana, cuntene un cuntenutu numeru di proteins. Duranti l'esercitu fisicu intensu, stu cumpurtamentu nutrizzionariu hè necessariu per uperazione normale è rinforzamentu di u tessili musculari. Eccu, u minimu di a proteina è l'optimu di prutezzione in u sport sò certi cuncetti chjave chì deve esse studiatu per a bona cumpusizioni di a dieta.

A minima di a proteina hè a quantità minima di proteini chì aiutate à mantene l'equilibriu di u nitrogenu in u corpu (u nitrogenu hè un elementu assai impurtante per tutti i zitelli viventi, perchè parti di tutti i aminidià è di i proteini). Hè stata nutata chì durante u viaghju à 8-10 ghjorni un ammontu constantu di prutezione hè split in u corpu - circa 23.2 grammi (per una persona cù una massa di 70 kg). In ogni modu, questu ùn significa micca chì l'ingaghjamentu di u stessu quantità di proteina di l'alimentazione hà bisognu à cumplittamenti li bisogni di u nostru corpu in questu cumpunente di nutrimentu, sopratuttu à u sportu. U minimu di a proteina hè solu bisognu di mantene i prucessi fisiulogichi basi à u livellu bonu, è ancu per un pocu tempu.

L'ottima prutetta hè a quantità di prutezione in l'alimentazione chì satisfeci à i boni necessari umani per i composti di nitrogenu è cusì ponu accunsente i cumpunenti necessarii per i musculi chì si trovani dopu à l'exercitu, manteni l'alta efficienza di l'organizmu, cuntribuiscenu à a furmazione di un livellu suffirenziu di resistenza à e malatie infizziunà. A proteina ottima per l'organizmu di una donna adulta hè di circa 90 - 100 grammi di proteina di u ghjornu, è cù l'intensive sports regulare, questu pò aumentà significativamente - finu à 130 - 140 gramma per ghjornu è ancu più. Hè cresce chì per realizà una prutuna ottima per ghjornu in eserciziu fisicu per ogni kilogramu di pisu corpusivu, un ingaghjamentu mediu di 1,5 grammi di prutezione è più più necessariu. In ogni casu, ancu in i regimi di furmazioni più intensivi in ​​u sport, l'ingrossu di a proteina ùn deve micca esse da 2 à 2,5 grammi per kilogramu di pisu corpu. Sì avete assistitu à e settitivi sportivi o corsi di fitness cù un'unità puramente sanitaria, po esse u optimu prublema di prutezione in a vostra dieta, deve esse cunsideratu cum'è u so cantu, chì assicura a ingaghja di 1,5 a 1,7 grammi di proteina per kilogramu di pisu corpu.

In ogni modu, u cumplimentu cù u minimu di a proteina è a prutiva ottima in u sportu ùn hè micca solu l'una sola cundizione per nutizzioni adatta, chì furnisce processe di ricuperazione in u corpu dopu l'attuali attivu. U fattu hè chì i proteini di l'alimentariu pò diferenza significativu in u so valor nutrizionale. Per esempiu, prutezione di urighjini animali sò ottimali per u corpu umanu in termine di a so cumpusizioni aminòcidu. Contenenu tutte l'aminociti essenziale necessarisi per u crescita è a rapidità di recuperazione di u realizazione tissutu musculu in u sportiu. I Proteini cuntenuti in i vegetarii cuntenenu una quantità assai pocu di certi aminicidi essenziale o sò carattarizati da a assenza totale di quelli di elli. Per quessa, quandu pruteggiammu sporti, l'alimentu optimu sarà meat and milk products, eggs and fish.

Cusì, nantu à a basa di piglià in contu di i valori di u minimu di a proteina è l'ottima prutetta, unu deve pruvà aduprà u vostru corpu cù cumpunenti chì sò assai necessarii per l'esercitu.