Chì si u zitellu ùn ubbidisce micca i so genitori?

U più grande u zitellu siverdevule, u più spessu perceve u cunsigliu di i genitori in bayoneti o di l'obstinanza pura passa contra ella. Cumu parlà cù i zitelli per pudè avete sente? Un ghjornu chì pare pare pare parechje di pare parechje: vede cumu u so figliolu culpete in questa o questa situazione, è capiscenu chì ùn pò micca bisogni, ma interferiscenu.

A vostra figliola di 8 anni ghjiru à circà cù a cuda darrere di u so amicu, è hà vistu bellu e ùn pare micca pagà l'attinzioni. O u figliolu di 13 anni, chì hà sempre statu un carusu domesticu silenziu, circate di un trattu di guadagnà u rispettu di i cumpagni di cungressu cù l'aiutu di i cigarettes, mat et infinite cunflitti cù u maestru. Hè bisognu à casu di sti prudenza per avè cunsiglieri à i zitelli o dà u drittu di ricerche di bumps è à apre da i so sbaglichi? E se decide di sempre parla, cumu si sceglite e parolle chjappi, perchè chì u zitellu ùn hè micca offensiu, ùn hè micca stata chjesa è u culpitu per quellu passatu è ùn capisce nunda? Chì si u zitellu ùn ubbidisce micca i so genitori è chì duverebbe fà?

Per fà cunsiglii, se ùn avete micca dumandatu, hè una di l'occupazioni più ingrati. Ma hè più difesu di cunsacrelà un ziteddu chì, cum'è per una magica magica da u so amatu, diventene in una persone indipendente. Ancu l'ayer ùn pudia micca vive per parechji ghjorni senza ellu, è oghje dumandate chì ùn vultà micca in ellu nantu à a strada, è rintra l'occhi sempre u tempu pruvate per cumprà a saviezza di a vita. Qualchissia di sta tipu d'indipendenza pò esse manifestazione in 8 anni, è micca qualchissia micca prima di 14. Hè in ogni casu, questa seria una sorpresa parenu di i genitori. L'indipendenza hè sempre un pezzu in a rilazioni di i genitori cun un zitellu adultu. E se, in risposta à aiutà à parlarà di core à u core, vi sguaicifule, fogghi è ancu chjappu à e porte, sapete: ùn sì micca solu. Ma, ancu s'elli i zitelli sughjanu per esse indipindenti è vive in a so menti, hè in l'adolescenza chì necessanu u sustegnu di i so genitori in maiò. Tutti i ghjorni aprenu una cosa nova nantu à a struttura di stu mondu. Hannu bisognu di decisioni difficili chì si basanu à l'amici, u primu amori, rilazioni cù l'adulti. E solu i genitori poni u cunsigliu necessariu. A cosa principal hè di fà per quessa chì u zitellu a rispose.

Deje a critica cun sè stessu

U prublema Sicutrolliate spessu: sè vo vulete chì u solu interlocutore à sente, avete bisognu di parlà tranquillamente è senza esse emozii negativi. Questu significa chì in i vostri parole ùn esiste micca offensiu, senza còllera, senza accusatori, nisna critica. Cridite à mè, ancu un zitellu di 5 anni pò esse facilmente distinatu da intonazione, a mamma hà ingeratu cun ellu o micca. Cosa da parlà di l'adulescenti! Un'altra cosa hè chì hè difficiuli di parlà tranquillamente, quand'elle ripetate u listessu parolle centesimi di volte, è u risultatu hè cero. Anna, a mamma di 12 anni Artem: "Un annu avemu avemu cambiatu, è u Temu fu à una nova scola. In u vechju era un studiente assai studiente, i so maestri amaru è u pirdonu assai libertà. Hè, per esempiu, porta a pilu persu, hà vistutu un sportiu è hè generale assai assai indipindenti. In a nova scola, hà avutu troppu rapidamente una lingua cumuna cù i celli, ma cù u maestru di a classa allora, li stissi prublemi. Per via di i so capelli è di i pappelletti rapper, hà scrittu à i vurpi. Estimi dopu à u primu trimestre era indicative: u quarteto in russiu, l'algebra è a geomitria, è sicondu a so storia prediletti (chì hè solu u maestru di a classa) - trè punti. E questu, ma u fattu chì ellu prova! Ma chì era abbandunatu da a vieja scola in a vechja scola, questu era a causa di u prublema - s'hè abbandunatu u libru di notte, hà dettu qualcosa à u maestru forte, poi "esprimiu a so opinion", invece di responde à l'assignatura. Per tuttu stu sensu hè ridduciutu. Aghju aghju dettu u mo figliolu assai volte chì avete bisognu à più modestu, più educatu, è cunzidiatu à i duttori. Hè tuttu inùtule. Ma nantu à a vacanze dopu à u prima quartu, andemu per esse u restu, è aghju truvatu l'apparenza curretta. Dicia quarchi cosa: "Pruvate mette in u locu di u maestru è vede à u novu studiente da parte. Stu chjucu hè longu capelli, i so pantaloni sò largheghjii è sdivelli pianu chì pò esse vistutu sottu à i cavalli sottu. Maestri ùn sò micca sanu se ellu hè studiatu beni, ma oghje ha dettu avete chì hà avutu a so opara dura à nantu à tutti i prublemi. Cumu vulete piglià l'adulti à questu chjucu? Artem mi circonda di rabbia, è disse: "Avete, penseraghju quì." Hè u prugressu, perchè prima ch'ellu era, è ùn hà micca dettu sente di nunda! Dopu à a nostra dimostrazione, parechji miracles cuminciaru: u figliolu facia l'attrezziunale è - no, ùn hà micca vistutu u so capelli curtu, ma almenu trimmed u so capelli. Accuminciau a lavari ogni ghjornu. Ellu m'hà dumandatu di cumprà novi pantalone per a scola. È à principiu di dicembre, u maestru di a classe anu un anniversariu, è u figliolu u rigalu. Appena, hà cumportatu diversu in a scola. A fine di u sicondu trimestre, l'aula chjamatu è dicia chì aghju avutu un zitellu chjosu chì, sottu a influenza di u cullettivu, hà cambiatu davanti à l'ochji, si mette à quattru in a storia, ma se si, quandu hà cinque.

A lezziò duvete bisognu di amparà

In una situazione difficili, voi, probabilmente, serà tentatu à pricine nantu à u zitellu, perchè l'adulti sapere megliu! Ma questu ùn si pò fà. L'ultimi di tutti, si avete successu in siminari dubbii in mente di u zitellu: fazzu ciò chì hè bè? Se u zitellu pensa nantu à questu, allura, forsi, hà da piglià a decisione bona. E - chì hè assai impurtante - serà a so propria decisione, micca impostu per adulti. È ricurdate di parechji regule simuli di a cunversazione: i zitelli ùn anu perceive longu e astratti cunversione nantu à a vita. Se vulete chì u scuventù puderebate intesu è fate seguita di i cunsiglii, parlate bellu pianu, chjaramente è sia cunfessu chì ùn avete micca tortu.

Pirmettenu à u zitellu per fassi una decisione

Discussà l'opzioni, è ancu se a figliola vi prupone una cosa chì, ovviamente, pare avvirtume (arriva a meza ora dopu è preparate a scola in 10 minuti), pruvatu per una settimana. Ci hè difficiule per i genitori di vede cumu si i picculi fugliale. Ma ancu chì i sbagli sò simplici necessarii per dà a cunflittu bellu. Sì a fagnola prova di fà cù a so manera è s'assegenu chì questu ùn hè micca travagliatu, a prossima ora a so sente cun più caree di e vostre parolle.

In u tempu ghjustu, in u locu

Se pudete scrive idee à u vostru cunsigliu in una conversazione di ghjornu a notte, i chancei chì sera intesu scurdate da parechji volte. Paga attente à quandu u so zitellu hè spessu cunfirmata per voi parlà. Qualchidunu a prumessa per cumprà impressioni right after the school, un omu li piaci à parlarte prima di andà in lettu, è qualchissia trova a forza per questu solu u finale. Se u tema per esse discuttu hè assai impurtante, aghjustate finu à chì e duvute site tranquillità. I figlioli sò assai sensittivi à l'ughjettu afectu di l'adulti, è l'irritazione ùn impedisce micca di pensà bè. Quandu e passioni sò sparati, hè megliu esce cume di parechji ghjorni. Duranti stu tempu, avete a calvinari è sia piacè di vintu verificà a situazione. È solu dopu à quì cumincià à discussà ciò chì era successu.