Relazioni trà i genitori è i zitelli


U vostru zitellu speranza è vole esse sicreti. E sì preoccuvati chì per accordu cù questu, perchè a pace è u cuntrollu necessariu. Chì deve fà? I relazioni trà i genitori è i giovani ùn sò micca un tema faciule, ma i psicologi cunsiglienu per sopravivanu questu tempu cusì calmatu. Questa sottu sò cunsiglii pratichi nantu à situazzioni specifichi.

Situazione 1. In a porta à a so stanza un figliolu riclavu chjude un signu: "Per piacè." Emu accuminciò a chjude u so canardu di scrivania cù una chjave - ùn hà mancu u toccu toccu. A quistione "Ciò chì avete qualcunu?" Ansmenta chì ùn hè micca di e mio affari. Recenti hà fattu scandalu quand'è aghju apartu a mozza di scola (mi vulia metteci un diurnu, chì hà verificatu). U mo figliolu cuminciò à gridà chì ùn aghju micca drittu à toccu i so cose, chì questu hè u so spaziu persunale è a so vita persunale. Hè assai abbastanti - à 13? Cumu rispundimu à such attacchi è ciò chì fazzu?

Consulta di specialists:

Ricunniscennu u drittu à a intimità di u so figliolu, fate chjaru chì u rispettu cù ellu. À questa età, "parenti uggetti" sò stati stabbiliti trà i genitori è i zitelli di l'adulescenti. I zitelli ùn vulianu micca obey to dece. Se vulete cosa d'elli, justificà a vostra dumanda. Se interessate micca in qualcosa - ùn insistè à risponde. U so figliolu hè crisciutu è vole esse indipendenti, hà bisognu di un locu induve l'adulti ùn anu micca accessu. L'excavazioni in i so cose hè a mancanza di rispettu per u zitellu, a violazione di i so diritti à a privacy. Inoltre, serà solu guidatu à agressione, u zitellu u chjaru da voi è a vostra rilazione serà cusì difficiule per stabilisce. Ma questu ùn hè micca significatu chì a vita di u zitellu di u zitellu ùn deve esse incontrullati. Ci hè quì situazione chì i genitori avemu bisognu à intervene in u tempu - per esempiu, quandu avete raghjone à suspettà chì u zitellu usa drogu. Ma ancu un simplicu interrogatu è a surviglianza ùn aiutanu micca - avete bisognu di guadagnà a fiducia di u zitellu, avete bisognu di cuntattu cù ellu. Allora ellu revele i so sicreti per voi, cum'è assai difficili per l'adulescenti di mantene sti cosi in elli. In questu stage devi esse chì a libertà più raghjone chì dà à un zitellu - u più cuntrullàvule serà per voi. Hè cunfidarà, vi rispittà micca, ùn ùn vulerà guardà i sicreti di voi. Dopu tuttu, hè sempri un zitellu è deve cunsiglii, guida è sustegnu. Dàteli libertà - è cuntrole regulamente.

Situazione 2. Finu finu à pocu tempu, aghju travagliu strettu cù a mo figliola. Sempre hà piace a chjappà cun mè, cunfidu tutti i sicreti. Parlamemu per un pezzu di tempu nantu à a scola, di i so amichi, di i maestri ... Desfortunate, a situazione cambiatu, perchè sei mesi fa, a figliola si ncuntra unu di i picciotti è, questu, hè amparatu cun ellu. Ùn si pò dì micca nunda di male - hè un carusu bravi, piacevule in ogni modu. Dopu hè stanu in u nostru distrittu, i vedi cun mentri ogni ghjurnata. Ma questu ùn mi ùn dì micca nunda. Quandu sò in casa, sò o studienti o vede a TV. Tuttavia, ùn aghju nisuna idea di ciò chì si facenu cum'è fora di a casa - una figliola di 15 anni, à questa età, qualcosa di succede. Pruvate di dumannarassi dumandate a mo figliola, ma ella solu s'era assimilata e ùn dì micca nunda. Sapemu solu chì sò basgiose, ma di colpu di tuttu hè digià sempre! Pruvanu a seguità a situazione megliu, perchè ùn vogliu micca chì a mo figliola arruvinà a so vita.

Consulta di specialists:

A più parte di i figlioli adulescenti ùn vulete micca parlà cù i so parenti nantu à a so raportu cù u sessu oppostu è di u primu amuri. Oculta è parlante in altri temi, stanu persistantimenti mantene sta dumanda per elli. U sicrettu deve esse accettata da voi. Ùn fate micca i vostri figlioli chì fiducia in u più intimi, perchè si pò guidà à l'effettu oppostu. Hè spertu chì vulete sapè quantu pussibuli nantu à a vita intima di a to vita, per a prutezza da u risicu di gravidenza accidintali. Eppuru in questu quì ùn deve esse sàviu, pensativu è piglià in cuntattu u fattu chì u to figliolu hè un adulescente ghjucatu. A vostra figliola prima deve esse intesu ciò chì hè impurtante in sta cunnessione è per quessa. Questu sensu ghjovanu, anche sempre calda, hè spessu inestabili, perchè avè de spiegà à a zitella l'essenza di relazione sessuale basatu annantu à l'amore. U puntu di iniziu per spiegazione di cusì esse a so pròpia experience, l'opinione di e persone rispunsevule chì u zitellu sanu è rispettu. A vostra figliola vi sentarà sustegnu è sapendu chì vi preoccupa di u so avvena. Assicuratevi di parlà direttamente di contracepzioni! Assicuratevi è aperti - u zitellu sperete risponde à a vostra sincerità. I zitelli à ogni età impurtante per sapè chì sempre puderanu cuntà a vostra aiuta è cunsiglie.

Situation 3. A mo figliela hè stallata casi in Internet, è hè solu 12 anni! Immediatamenti dopu a scola, ella si ghjuculeva in l'urdinatore è si mette dopu à ellu finu à a sera. Apeni hà sappiutu di piglià à pusà per lezioni. Ma ancu quì cresce in l'urdinatore ogni minuti gratuiti per mandà un altru messagiu o risposta. Hà a so stanza, ùn aghju micca vistu quellu chì vera veramente in u screnu o quale hè chì cuntene per Internet. I, sicuru, l'hà dichjaratu chì deve esse attentu, perchè pò esce in parechji pederastichi. Ma dduvamu chì a figlia hà pigliatu in seriu. Ùn puderia micca impedisce u so accessu à e pagine riguardanti sessu - puderia accidentalmente stufa nantu à certi films pornografichi o fotografici. Sò in quandary perchè, per una banda, ùn vogliu micca esse u tutore di a mo figliola, è à l'altru, ùn aghju micca fiducia in ella. Succe chì ùn torneghja micca da i so amichi à u tempu nantu à u tempu, ma l'apprenu nantu à a valuta mala in a scola solu da i terzi. Aghju avutu principiatu à cuntrullà a mo figliola più per ch'ella ùn si faci micca longu in l'urdinatore è ùn crea micca prublemi più?

Consulta di specialists:

Eppuru u mondu virtual hè fascinante, no solu per i zitelli, ma ancu per l'adulti - u risicu perchè l'adolescenza anu esposti hè pruibitubile. L'Internet hè un mondu sanu induve un zitellu ponnu pudè metà à qualchissia, sottu a influenza d'un altru è vede una cosa chì ùn currisponde à a so età. Cumu pudete a prutezzione di u zitellu da u mondu virtuale è i so zoni separati particulare adulti? Cuntrolla a to figliola. E quì ùn hè micca davanti à i diritti umani o l'espai pienu di u zitellu - tuttu hè assai più seriu. Dìite à a to figliola chì vi vede a storia di i siti chì visita. Spiega questu pugnamenti, ma insistentamente: "Ùn vulemu chì nimu li dannà, perchè a vostra vita virtuale ùn deve micca esse segretu". Pudete puru cunfigurà u codice di u primariu in un ordinariu particular, per mezu di quale parte di i siti anu pruibitu per vede senza una password speciale. Specifique ancu siti chì sò sanu sana (per esempiu, programmi educativi) induve un zitellu annunziale pò cunsultà molti infurmazioni utili. Stu surviglianza generalmente rindia i zitelli, ma hè necessariu bisognu. Questa ùn hè micca periculà a maiò rilazioni trà i genitori è i zitelli, è cun l'appughjatu davanti solu sora di rinfurzà. U zitellu vole intende à sapè chì vi preoccupa. Ellu voli vede u vostru intaressu è cura. E anchi quarchi pruducianu - più tardi chì ricanuscianu chì anu aghjenti à i so genitori per l'interventu puntuale è u sustegnu psicologicu.