Chì significanu posture umani in un sognu

À quale hè a postura di l'omu in un sanu sanu, i menti grandi anu pensatu per un pezzu. In l'osservazioni è l'esperimenti, anu cose cuncritte impurtanti nantu à a relazione trà u caratteru di una persona è a pusizione di u corpu, duriannu in u sonnu. Una persona durissima, francu è carente di una mascara, ellu si prisenta in u "luminu veru", ùn importa ciò chì hà pruvatu à ammuccià u so caratteru in a tarda! A persona pò durà a dormiri in ogni postu, nè u so amatu, micca cunfortu è micca caratteristiche per ellu à tutti. A media, u corpu cambia 20-30 volte per notte. Ma si u durmitante hè preoccupatu di qualcosa o i nervi sò stati abbatti, più di più di 100 volte. Ma tutti sò stati posti insignificanti intermedi. Hè impurtante chì a pose, chì hè basu per una persona, à questu, hà tornatu sempre. È ùn importa micca quantu ellu "sacchutu" di u tempu, u probabilmente, ciò chì esatta in questa impose si svegliate.

Eccu, ci sò parechji gruppi basi di posture chì ponu cuntà assai di una persona. Ma questu hè solu in termini generale. E pi cumprènniri a stampa cumuna di u statu psicologicu di una persona, hè bisognu di vigilà cun vigilance à a pusizione di u so corpu: mani, dite, piedi, cap ...

U primu prisentallu, u so "embriione", quandu una persona ghjacia in a pusizioni di l'embriione (per esempiu, da u so core, tene di i peri toscati à u pettu). Sta pusizione di u corpu significa chì una persona hè dipendente, necessita tutela è a prutezzione di una forte forte. Hè assai probabbli, u durmianu cù traducere di caratteristiche chjappu occupanu u cantonu massimu di u lettu è si ghjittianu in u muru.

L'impusante a quale a persona si sterna in u stomacu, e mani sò situati sopra à u capu, e pierri sò stesiati, è i petti sò unipochi aparti, chì indicancerate di precisione, precisione, esità; una persona durmivanu in una postura tali sempre applica l'essenzi massimi à a realizazione di l'aiutu scelta.

A persona chì si senti sicura, cunfidenza dorme nantu à a so back face up, armati è peri stinnilicchiatu di u troncu, in una postura rilassata. Questa postura in u sonnu parra ancu di una certa fiducia è l'autore.


A persona chì si trova nantu à a so banda cù i so geddi pocu intrecciate mentri mentre dormi, hè equilibratu è adattatu, ellu veramenti i cose è ùn hà micca una piccula parte di u sensu cumunu, ellu hè un ughjettu è u so avvena ùn sustene.

Pigliate a pusizione di e gammi è e mani. Se una persona pruteghja u so pede da a punta o a fine di u lettu, hè questu di cunserva è soporta u novu novu, rinunce parechje di e normi in generale. Sì i turchiedi sò attravuti cù u sonnu, significa una debule in l'organizazione, l'incertezza, a debule. In una persona propensu à cunsulazione, cunfortu, micca propensu à cunflittu è capaci di compromise, i gambi ciùranu nuddu unu à l'altru (questu, i turmidi, i ghjinochje è i malade). E persone, da a nature dependent and unsure of themselves, durmiu durmenu à qualcosa (manta, cantone di u lettu, pillow, colchju). E mani, ghjucatu nantu à a testa in u sonnu, i coddi sò diventati à u cantu, è a caghjola si trova trà i palme - hè un positu tipicu per una persona chì utilizeghja capacità mentale cum'è u so elementu primariu di difesa.

Sì avete intesu capì ciò chì a postura di una persona significa in un sognu, da cunsiderà l'ambienti è e cundizzioni di dorme. Naturmente, in una stanza freti, una persona si troppu imbruttata in una manta. E se a stanza hè inutu è l'altri populi stanu svegliammi, allura u sughjettu duverà u so spice nantu à u muru, chjude a so testa cun una manta o una mano, perchè u so sonnu ùn vene micca in modu. Interpretate currettamente l'attitudine durmante pò esse solu se li cundizioni per u sonnu sò ottimali - u lettu hè abbastanza còmico è largu, senza alcuni straneri (o, per esempiu, un ghjugliu) ùn interferiscenu micca cù u vostru attu predilettu.