Oksana Samoilova palesa i secreti di un u matrimoniu cuntentu cù Dzhiganom

Strong unions a grande scogliera - un fenomenu pocu raru per esse show business. A più frequenza si pudete amparà da cumu e coppiu disintegratu senza vigliaccu nant'à parechji anni.
Un esempu vivu di a relazione chì spalla in u primu momentu di a riunione era a relazione di u rappeler Djigan è u mudellu di Oksana Samoilova. A zitella fece passi di cunfidenza in a industria di a moda, ma hà fattu a so famiglia è hà amatu una carriera ambizioni.

instagram.com/samoylovaoxana A coppiu anu maritatu in u 2012, ma a coppola avia vintu cuminciatu parechji anni avanti. Oksana Samoilova è Jigan sò trè figlioli. A coppula divintò un esempiu di una famiglia per parechje fanni: a coppiu sò sempre together, è a so rilazioni s'assumiglia à una luna di miezioni larga.

instagram.com/samoylovaoxana

8 fundamenti di u matrimoniu forti da Oksana Samoylova

Oksana Samoilova porta a so propria pagina in a reta di Instagram. U blog di u mudellu firmatu 6,3 milioni di seguitori. Fans di a sposa di Jigan segui l'interessu a vita di una famosa famiglia. A coppula diventa a so felicità è generosa parte di emozioni positivi cù l'utilizatori di Internet.

instagram.com/samoylovaoxana Oksana Samoilova hà dettu di scopre i misteri di a so famiglia felice.

instagram.com/samoylovaoxana A zitella formulata 8 tesiglii, chì sempre prova di seguitu. 1. Ùn lasciate micca a casa durante una disputa 2. Sono in un lettu 3. Scrizziate a libertà d'un altru è un spaziu persunali 4. Avete più risichi 5. Pigliate a responsabbilità di e vostre actions 6. Mantene in bona forma fìsica 7. Be a friend for your second mette 8. Per esseranu associ di a vita

instagram.com/samoylovaoxana
L'abbunati in Instagram Oksana Samoilova abbandunò quasi 400 mila "gustos" sottu un postu novu cun cunsiglii. I dimucrazzimi in i risposte indicanu chì tutti i cunsiglii di Oksana Samoilova hè assai pruduttivu. I fanali cunzidiranu u mudellu famanu è u rapero un esempiu. E avete i vostri segretti di u matrimoniu duoppu?