Life after death existe: fatti è rumore

In ogni momentu a ghjente interessa a quistione: "chì succede dopu à a morte?". U prugettu fisicu si sviluppau gradualmentu, ma chì succedi a l'anima, nimu ùn hè per certu hè scunnisciutu. In i tempi diffirenti mudificate e tene nantu à a vita dopu a morte. Ogni religione è duttrina havi a so propria spiegazione di l'oltre vita.

Chì ci allora dopu a morte?

Aprecia u velu di u segnu di u "altru" di a morte clinica. A gente chì guariscenu i so imprese è l'impressione dopu à a fruntiera. L'experientia ottina hè chjamata "experience near death". A maiò parte di a ghjente sò simili. Quelli chì guariscenu una morte clinica ci dicenu di sensichi tipici: Cusi curiosamente, ma u 80% di quelli chì anu visitatu u cunfini di a vita è a morte, parranu di a pazità di mente. È solu u 20% parranu di visioni infernu è experienti penziosas. U patru ùn hè micca statu revelatu. Da u puntu di vista scienticu, tutti l'alucinati sò assuciati solu cù una mancanza di l'ossigenu. I scienti crede chì quandu l'ipoxica si trova, a liberazione di serotonina. Chistu spiega u sensu di felicità è di disprezzione di ritornu à a vita. Se u surgeux hormonale per una certa ragione ùn hè micca succorsu, ci sò parechji imagine è un sensu di teme.

Life after death in termi di religione

Sicondu i principii di u Cristianesimu è l'Islam dopu a morte, l'ànima inserite in Paradisu o infernu. Quandu si separanu di u corpu fìsicu, si ritrova cun spiriti tipuli è malati. L'anziani "eterni nun cunquistati" (suicidi, incrèduli è untimely dead bodies) stà in a terra finu à u Last Judgment. In u Buddhismu ci hè u cuncettu di "reincarnazione". L'aderenti di sta riligione crede chì l'ànima pò regenerate assai volte. Ma ogni volta leva a stu mondu l'accumulazione di vita previa - karma. In ogni nova incarnation, unu deve cumpritarii certu funzioni karmicu è corrette i sbagli di u passatu. In shamanisimu, ci hè una altra visione di l'oltre. Sicondu stu saggiu, a morte hè cunzidiratu una transizione à un altru statu. A parte di l'ànima resta nantu à a terra è diventa u spiritu di l'ancestre per prutezzione di a vita. Pudete surtisce cun ellu cù l'aiutu di un shaman. U restu di l'ànima s'arrizza à u celu.

I fatti interessanti cù a morte

A cumunità scentifica u Paradisu, l'infernu è a reincarnazione. Ma i studii realizati hà pruvatu chì dopu à morte una persona si stalla 21 grammi più liviana. Stu fattu hà cunfirmatu l'esperimenti, ma ùn hà micca avutu una spiegazione clara. Durante a ricerca, u duttore Ian Stephenson hà scupertu chì i zitelli puderanu ricurdari a so vita passata. Comu evidenza, hà citedceru esempi quandu u zitellu parlava una lingua chì ùn sapia, hà descrizzione di una località induve ùn era mai statu stata annunziata di a so morte in altru corpu. Infine, vale di ricurdà a mòglie viventi di i monaci. Quì stàvanu in un statu meditativu, rallentarondu tutti i prucessi di l'attività vitale è priservatu a cundizione di vita. Sicondu l'indicatori medichi, i mummini sò ricunnisciuti com vivos, ma induve a so cuscenza è l'ànima, nimu pò esse spiegà.