Chì sò i caratteristiche di u zitellu iniziale di u to figliolu

Altri babysi sò sempre in pacifica in i so rotaghji, è questu meteuccu di ottu mesi hà digià correndo in u duminiu. "Anu à noi iniziu! - Mamma informa cù orgogliu. À quattru mesi, ellu hà cuminciatu à coghju, à cinque misi di cullà. "Sì ... pudete vede à quandu - u zitellu prodigiu cresce!" - admirate à e altre mamma. I ragiò di u pride è l'invidiu, ma ùn sò micca quì.

Prudottu prima di sviluppu, è ancu più tardi, avissi avertì à i so genitori. U fattu hè chì à u tempu di u nàscita, a furmazione di u culu ùn sia distanti da a cumpletta, a maiò parte di i so dipartimenti immubiliarià parechji mesi è ancu anni. U prucessu hè summamente cumplicatu, finamente equilibratu, si cumplene un schedariu spettaculu incubatu in u nostru còdice geneticu. In ogni casu, se qualchì zona di u cori, per esempiu, rispunsevule per rastreu o cammellu, per una ragiuna o un altru si volenu più attivu annantu à u tempu, questu pò intarfiriscia cù l'evoluzione normale di e so divisioni più minimu. Per esempiu, un troncu chì hè rispunsevuli di funzioni nervi impurtentamenti, cumprendi una regulazione di l'excitazioni è l'inhibition, u cuntrollu di u sonnu è di a stancazione, a sensibilità à u dolore, a coordinazione spaziali, etc. In altri palori, in u principiu iniziu à pusà per sempre, si cresce o camminate u zitellu pò cun Ora si trovanu assai i seri. Spessu chì i zitelli sò assai emuzionale, durmianu malamenti, cunfundiscenu ghjornu cù a notte, in pre-school è in età di scola in difficultà l'impegni di scrittura è di lettura, etc. Quali caratteri di u sviluppu primu di u so figliolu hè u tema di l'articulu.

Hè da esse rializatu à u neurologiste si ellu:

• uni pochi settimani prima chì a nurmale accumincia a mantene a testa (è ancu di più - a so volta);

• à 3-4 mesi pruvate di farinni nantu à i so ghjambi è si sò in u canguro, o da e mani di i genitori (in particulare se u zitellu sò nantu à i meddi o ghjustu nantu una sola).

Chistu, sicuru, ùn significa micca chì u sviluppu avvocatu hè assezuratu cumuni cun qualche patologicu. Pò esse causatu da una predisposición di a famiglia, in più di i babysi muderni chì ùn sò micca firmati cù fugliale avvicinanu significativamente più veloce in i primi misi di vita chì parechji dicennii fà. E, sicuru, nimu ci parra di a bisognu di mantene una crumb in a caddighja di ruota o cuna invucassà o cammello! Ma sempre valuta à ricurdà uni pochi reguli impurtanti chì aiutanu à cumpensà i costi di sviluppu veloci. Nun stimule l'attività di u mutore di un zitellu prima di tempu: ùn mette in cojuli, ùn la mette nantu à e so ghjente, ùn vi manca à caminari in u marchjatore.

Se u zitellu apreva questa o quella funzione di muturi (rastreu, assicuta, cammendu) hè noteviliamenti prima di a norma di età, vai per un esse chjamatu cù un neurologista. "I tempi" ani bisognu di un massaggio per aiutà à sullivà a tensione muscular excessiva. Per cumpensà pè e soprappiù musculari, voce chjaru à i volu stessu in i zitelli di i zitelli. Sì u zitellu hà "saltatu" qualcosa stadiu di sviluppu (cuminciò à fighjà, incapaci di assicurà, si andava, senza rastlu), pruvate d'interessa cù ghjoculi è attività chì avissiru aiutà à a furmazione. In particulare cunsezione di crawling. A attenzione particulare deve esse pagatu à a prevenzioni di raccugliate: l'ossi di u vache sottumessu si sottumettenu à a càrrega excessiva, è i rachite pudete purtà à a deformità. U sviluppu acceleratu di u zitellu pò esse direttamente in relazione à certu dolgi di u corpu di u zitellu. Per quessa, a salute di u zitellu deve trattatu da vicinu, è hà monitoratu regularmente in una clinica di i zitelli.