I zitelli di dumandà parechje questione

"Tutti quelli chì ùn sò micca sappiutu hè tremendu interessante". Hè sicuru! I zitelli di dumandà parechje dumande, perchè ghjucanu cumminci di l'attività di cognu, anu interessatu in tuttu. Avete bisognu di cunniscenzi encyclopedia è ... pacienza.

Si tratta à tutte e diversi volte, sta età màggica "chi? Cumu? perchè è perchè? ". Qualchissia in dui o trè anni, quarcunu à cinque, ma a maiuranza - circa quattru. E l'assicuranza torbera di a curiusità glubale sò vinuti à un finu di sei o sette anni ... o mai. Ciò chì hè furtunatu. Qualchidunu, dopu avè ottinutu à a scola, piglià assai risposte à dumande ch'ellu ùn anu dumandatu, è firmà. Un altru seguenu cercà e risposte, ma in una manera diversa: scavanu in Internet, leghjite à i tocu di l'enciclopedia, fate i sperimenti è custruiscenu a so propria ipotesi ... Quale scopu chi piace? Probabilmente u sicondu. A curiosità di u zitellu sviluppau in un interessu di ricerca, avete bisognu di sapè assai è fà più.

Ideal age

Centu milla "perchè" chì appare in u capu di a vostra karapuza hè un signu chì ellu hè prestu per una attività cognitiva cumpletta. Per trè - cinque anni, a maiò parte di i zitelli anu fattu e furmazione fisica, mentale, mentale è di parlà per questa. Avà u zitellu hè capacitu per formule ciò chì interessa. È a natura di a cumunicazione cù l'adulti sarani sfarenti: un mudellu in l'attività prufessiunale prublema venenu scurpitu teorizianu. A questa età u zitellu ùn principia a capiscenu chì parechji ogetti ùn sò micca semprici cumu pinsonu, è pruvate di entre in l'essenza di e cose, dumandani parechji dumande. Ma a so sperienza è a cunniscenza ùn hè micca bè, perchè ellu circava una fonti autentificata d'informazione. L'auturità principale per ellu hè voi. Dunque, una avalancha di dumandalli hè cascata nantu à voi. Risposta! Assicurendu parechje alternatiu, amparate à truvà e cose è dati in ogni locu. Ricurdà: à 6-7 anni una persona forme a basa per l'idea di u mondu, l'abilità s'a aperta è manifestamenti manifesti, u stereotipu di i cumpurtamentu è l'imparazioni hè stata. Hè esse, u core di a personalità hè formatu.

Evoluzione di a question

À u primu, u caprettu forme quistoni in l'stile di "questu quì sò cumu didu, pensu". Comu regula, ùn ùn ùn dumandate direttamente, ma pensa à ghjustu à l'oghjettu o fattu chì l'interessa. "E perchè sparrows fly? Vulete vede tutte sse? "U picculu ùn deve micca una risposta, ma per a mamma è a dadò hè un signalu: a casa hè stata per quessa. Immediately begin to respond. Ùn hè bisognu di parlà di l'evoluzione di u regnu animali è l'intramursu di u cantu. U tempu per questu sarà. Avà hè impurtante solu di sustegnu a dialogu: "Pensu chì veramente vulete vulà. È anu ancu circà l'alimentariu. Se dopu a prima risposta parechji dispusizioni chjusi fighjulenu, tuttu hè in modu. Chjellu di dumandà parechje dumande hè necessariu di sviluppà cum'è necessariu.

Ùn senza un capitu

No tutti "perchè" hè una conseqüència di e cudi nicissimi di a karapuza. A voti si parlanu di quellu chì u moltu u zitellu, annantu à i so prublemi interni. U fattu chì u kryotuli ùn hè cun tranquillamente nantu à l'anima hè indirmatu per quistioni senza sensu, in u vostru parolle, chì ellu ripetisce countlesse volte, ancu quandu a cluritarità assuluta hè statu introdita. "Perchè u lettu?" Pìglia u zitellu. "Chi tipu di dissiminati chì si parla!" - Mamma rispondi è cuntinua di fà u so propiu affari. O: "Induve hè a nostra avanna" - Per quinta settore in una fila rivolve una foglia. "A vi dicu: à a dacha. Oghje hè ghjuntu. Basta à questu! - L'ingerimentu hè in ogni parolla. Aspetta vi risate. Pruvate di scieve i promessi di u zitellu. In u primu casu, intesce u seguente: "Peguete à mè," "Fighjulà!" O ancu "Ti piace à mè?" In u sicondu: "Vogliu parlà di a me avanna. Ai aghju missu "o" Avete vedi? "A persistenza ferma tistimunna à l'ansia in più. U mulchitu devi esse intesu chì nunda hà cambiatu in l'ultimi cinque minuti, chì tuttu hè bella è l'avana serà definitamente ghjustu. Cumu serà? Duna tuttu u travagliu è pigliate u tempu per qualchì ragione. Arrecchisce, leghjite, ghjucate, parlate di l'abuela, dopu allu. Quale tipu d 'una dacha chì hà, quellu chì crescenu quì, nantu à quale carbu hè questu quì. I zitelli di dumandà parechje dumande solu per stabiliscia in u vostru amatu per elli. Riturnà l'armunia à u core di u babbu.

I prupietà di e risposte

Perchè vo avete bisognu di esse assai seriu nantu à l'acassi? Eppuru, chì sì a fonti di a cunniscenza, in certi modi ancu u mutore di u prugressu persunale hè migliori, chì avà chì cunnosci. Ma esce, risponde à e dumande di u zitellu, pudete ancu satisfacer a so bisognu di rispettu! Eccu accussì! U fattu hè chì un zitellu chì s'hè sculacciatu da u sustegnu di a vista di a visualizazione, avendu entra in u regnu di u raghjone spéculate, sia summamente insicurata. È ogni inattention da i genitori, a burla o a dispiacenza di risponde micca e furia. Ma quandu a mamma è a panificazione sò include in a conversazione, scupenu currettamente è spiegà tuttu, li pari à quellu chì hà crescenu. Dopu tuttu, a so autoestima criscia. In modu, l'honesty di i genitori guverna dinò in questu, chì ùn sò micca vargugnate di dicu chì anu distanti da u cunniscenzi encyclopedic. E proposanu di cercà e risposti solu. Questa linea di cumpurtamentu hè fresca. Prima, u zitellu aumentà a fiducia in tè. Siconda, u karapuz hà caputu chì ùn sò micca i petti santu chì sò stati crede è ellu pò esse intelligenti, cum'è l'adulte. U terzu, u zitellu simpricimenti apreva à l'altri viaghji d'estrattori, è questu hè un veru investimentu in u so avvena. E più. Infinitu "perchè?" - un baròfru di cunfidenza di migghiara versu di voi. Mentre èranu, crede in a vostra intelligenza è a capacità di spiegà tuttu in u mondu, per aiutà in tuttu. Sò un novu affidatu è un sustegnu, pudete esse ghjunta cun u prublema è truvà una solu ... Una scelta di pisu à passà u vostru tempu è l'energia nantu à a ricerca di a verità? Curiosità hè facilitu di distrughisce. Sapete a ricetta: ùn rispundenu micca, fate a parti, riri di "stupidità", sali di "riunimentu". E cumu stimulà? Fate sè stessu. Quarchi cosa hè quì, senza una raggiuni: "Perchè avete bisognu à un nasu?" Perchè avete denti bianchi? Hè u ghjubile di u filippariu? "E mentre u zitellu hà pensatu nantu à e risposte, restu è riunite i vostri pinsamenti davanti à u novu assediu di u focu in a forma di novi questioni.

Avanzate, per a verità!

Ùn sò micca dumandati i responde. Hè assai più utili è interessanti per truvà tutti in ghjiru.

1. Responde a pregunta cun una pregunta. Ùn hè sempre, ma spessu. Una bona opzione hè "Cosa pensate?", "Chì pensate à questu?"

2. Pigliate tutte l'ipotesi di u zitellu. Ancu l'più fantastichi. E rimettini: spessu femu, spessu pruvucatori. "Dice chì u cunigliu si trova un mantellu di furale per fà rinfreschi? O quellu chì hà piace a testa?

3. Argune, discusse, dumandate l'aiutu di varie fonti di informazioni. Scurdate: in una disputa, a virità hè nascita. Hè necessariu chì u zitellu sia cunuscenza di questu. Allora ellu hà amparatu à ùn esse satisfaci cun u picculu, ma di circà l'essenza di e cose. È questu hè una guarantiscia chì u to babbu face una questa dumanda cun benefiziu. E perchè anderà perchè ... adulte è impurtante.