Preparazione di pasticceria in casa

Cù cose a maiò parte di a persone assucianu a parola "ice cream"? Neve, fossi, invierno, piacè, piacè. Per quarcunu, sta postra simbulizeghja a festa, è per qualche - calori extra. Hè improbitu chì ci sarà una persona chì ùn hà micca tastate u sorrel. A storia di l'apparenza di a ricetta per questa piddima torna à u millenariu. Ma u misteru di a ricetta hè statu uncovered, chì hà permessu di preparà un sorellu in casa. Ma prima una storia pocu.

Legends of the origin of ice cream

Nuddu pò diri la data precisa da l'apparizione di un trattatu di enfasi. Sicondu i stòrici, u primu platu, chì pò esse cunsideratu u prugginiu di u caprettu, hè stata preparata in Roma antica in u 62 dC, apposta per l'imperatore Nero. Questu dainty hè stata dispostu da u ghjacciu è di u succu. In 600 anni in Cina, sti ingredienti principiani per aghjunghje a latte. A ricetta per questa nantu à a destinazione ghjunghje in Europa in u 1295 è era purtatu da u grande traveller Marco Polo. Curiosamente, ùn solu micca a neve è u ghjuvatu, sò stati utilizati per friddà u sorbette, ma ancu di nitrate. Per fà questu, a dulcezza mezcolosa fù spurtata in un mudellu è colpi in u mari, à u quale hè aghjatu u ghjacciu cù saldu o nitrate. A rotazione ràpida di u moltu hà purtatu à a glasura di a pusizione.

Sicondu una legenda, u culore di Catherine de 'Medici possu u sicretu di preparazione di ghiacciole, chì hà purtatu cù ella in Francia. U piccu di a popularità di u sorrelu eranu pricisamenti à quellu tempu, è senza ellu ùn era micca un sular solu. À u listessu tempu, a ricetta per a basa hè stata guardata in u sicrittu più strettu, quelli chì i divulgiaru era punitu severu. Cusì u latti hè diventatu unu di e fonti di intrigue politica.

In u 1649 u Francescu Gerard Tersen creà una ricetta per a preparazione di gelato di vaniglia. Hè u principiu di l'espansione di l'assortiment di dolci, in parechji paesi, ci era più di più gustu di u sorrel. U seculu XVII pozza ghjustificammu chjamatu l'età d'oru di u ghiaccio. Posti freschi è freschi - parfait, mousses, "bombi di ghiacciu" sò longu una grande pupularità.

A buttrega di ice hè dispunibilià solu à u populu reale, da Parighji, inveci a so marche in u mondu. A fine di u XVIII seculu, Procopiu di Coltelli aperta u primu locu di ghiaccio "Tortoni". L'assortiment di cafesi anu avutu circa 80 tipu di caprettu. A retaccia di queste cafesi cuntinua finu à questu ghjornu.

A capacità di preparà un sorellu à a casa hè stata per l'invenzione di un mezcladoru di u muzione specifichi per a so preparazione. In u 1843, Nancy Johnson hà inventatu, però, scurdate à patentà l'invenzione. Dui anni dopu, Signore Young hà fattu. U primu dispositu mekkanicu per a preparazione di castagna hè stata liberata in Australia in u 1855. U principiu di l'ebbica di una pruduzzione larga di sorbetti ponia un inventi in i primi manciari industriali freschi industriale di u XX tempi. E l'amante di u soru di i USA sò obligati da l'apparizione in u 1904 di i primi cupelli d'ogliera.

In l'America, hè ancu inventatu un bastone per u gelato. Questa invintu era patentatu in u 1905 da Frank Epperson, chì sicuramenti, partiu un vetru di soda cun paille in i ghjàllichi. Accuminciau a prepararii frozen in un palo, è dopu introdutte a parola "popsicle", chì à questu ghjornu americani chjamanu qualchì fruttu di ghiaccio in un bastone.

Interessante hè ancu l'apparizione di ice cream "Eskimo". Questa parola, u macchina francese truva un tùmulu bianca, chì hè simili à u costume di l'Eskimo. Stu nomu hè attaccatu à u gelato, impannillu in un "palisatu" di cioccolatu.

A ricetta per u gelato in casa

U gran sapienti di u gelato di casa hè chì si trova senza aromatizzanti è tingli, è face più eccu. Ma ci sò assai ricetti per a cucina. Classic hè u crema di ghiaccio. Per fà, avete bisognu di 250 ml di crema, almenu 30% di grassu, 1/2 tazza di zucchero, 600 ml di latte sia, 2 cuppi d'a farina, 5 d'unghje biancu, una pocu vellina.

U latti è a crema si sò mezclati cù villeillin è purtatu à foglia, dopu chì tuttu sia infused for ten minutes. Un quartu di u mischju hè sparcu in un antru pezzu, u restu di a mistura hè aghjuntu cù u zuccheru, chì deve disolvi cumplittamenti. Pigliate i bianchi, aghjustendu una farina. A fine, u latti dulce hè aghjuntu à a mezcla di uovo è chjappà in una scuma cun un mezcladoru. U mistu risultatu, straczendu constantemente, hè bagnata in un bagnu di acqua, finu à l'esprime. Allora aghjunghje u restu di u latti, si mette nantu à un focu chì crescia, straczendu constantemente, porte à foglie.

Allora u mistu resultanti hè filtrata per un tamarzu per rinfrescà i pyloli, spressione in una forma enfasi è postu durante trenta minuti in u freezer. Doppu chì a muzzica hà cunfruitu, hè novu batti è postu novu in i ghjàllichi duranti trenta minuti. Dopu ripetite stu prucessu novu, è u pranzu è finutu mandatu à u bursale durante 4 ore finu à chì hè stata cungiata.

Fettucciata di fruttu per gourmets

Pudete preparà un pudore frittu senza capacità spiciale è sforzi. A ricetta hè simplice: 0.5 kg di baga o frutta, preferibbilmente fresh frozen, batti cù 0,5 l di iogurt o kefir in alta form. U cocktail resultanti hè speditu in molde è mandatu à u freezer durante tres ore, dopu chì u pane hè prestu per l'usu.