Impurtati di a padrina

Hè un grand honor per agisce cum'è maddalena. Qualchissia hà sceltu per ghjucà unu di i roles impurtanti in a vita di u zitellu. Tradizionalmente, i dritti di u godparent sò ufficialamenti determinate da a chjesa.

I dritti di a madame ùn manca cù u sacramentu di u battèsimu, ma l'ultima una vita. I godparenti scuntanu certi criteri, cum'è l'età è a cundizione fìsica.

A la ceremonia

A mamma per u zitellu hè elettu da i so genitori, postu chì u zitellu ùn hè micca capacitu per rimbursà questa tema nantu à ellu stessu. In casi rari, u battèsimu hè realizatu à una età maiò, u zitellu pudaranu sceglia l'urdinatu stessu. Quandu sceglite una madrina, a maiò parte di e coppiu pensate di quelli chì sò vicinu à a so famiglia è sò in favore di a fede stessu chì elli sò stessi. I godparenti si deveru veramente a cura di u zitellu, sò un mudellu di rollu per u restu di a so vita.

Ind'u regula da a denominazione di u Cristianescu, in chì a ceremimia di u battèsimu hà adupratu, a padrina hè obligata di fà certi affirmazioni. In a Cattidrali Cattòlica Rumana, à u tempu di u battisu, a mamma di Diu si volte à Cristu per u repentimentu di i peccati è rinunziarà u male. In u Patronatu Protestante, u padrunu face dichjarazione, ma ancu di dichjarà chì "ellu vene in Cristu" è "prisenterà u Cristu". U padruttu sò generalmente u zitellu in i so bracce è ponja per u fotògrafu dopu a ceremonia di u battèsimu, se vulete. Durante u battèsimu, a padrina è i genitori sò invitati à risponde à e dumande nantu à u nomu di u zitellu. I sacerdoti ponu dumannà à a madame per sapè s'ellu hè pronto per pricà per u zitellu è, se ne necessariu, seguitanu. A madame serà ancu invitatu à dichjarà a so fede cristiana durante u serviziu. Frà tutti l'abbinuti di l'averebbe una tradizione centu storia di u ghjornu di rigalu à un zitellu durante u battèsimu.

Dopu a ceremonia

L'obligazioni ufficiale di a padrina hè chì ella hè u mentor spirituale di u so figuerinu è fòrdeva un esempiu di a manera cristiana di vita. Sì pècurevule, avete pricatu per u babbu, è prege per a saviezza, perchè tutti i vostri accunsicà dì chì sì una bona mamma è amante. Se i paisani di u zitellu sò distanti o micca, invitate à u zitellu à visitate cun voi a chjesa. In modu informale, u vostru rolu di madame hè comparable à un patronu spiritu o amicu. Ricurdàte di i vostri rigu in ghjorni a semaine è in i vacanze religiosi chì sò assuciati cù u zitellu, ancu u so anniversariu è altre occasioni.

Cum'è una guida murali

U vostru figliocanu ponu cullà nantu à dumande nantu à a vita è l'espirituali. Ùn puderete mai risposta à tutti i dumanni, ma u vostru rolu di madame obliga a piglià seriu i prublemi di u vostru figlio. In u periodu di scatuli emotorii è spirituali in a vita di un figlioccio, a madamera vi darà sempre u so sustegnu. Per esempiu, se un zitellu hà prublemi in l'scola o in una relazione cù i so genitori, pudete avè una conversazione di u core di cun ellu. In l'eventu chì i genitori di u vostru piatru moriu, pudete diventà u so tutore legal.

Hè divintata una tradizione per i godparenti per dà rigali à i so figlioli per i so anniversari, u Natale o altre vacanze. Invece sta pratica hè cumuni, ùn hè micca veramente parti di e funzioni di i padrasti. A madame ci vole interessà à u crescita spirituale di u zitellu. U godparent hè un esempiu di una vita di u pienu di u zitellu è devi esse listessa per sparta a fede cun ellu.

Sò un padrinu ùn hè micca una oblite lege, ma spirituale. I travagli di a cruci u fondu di u battèsimu è continuanu longu a so vita è a vita di u zitellu.