U rolu di l'etichetta in a criazione di i zitelli

A pusizione suciale è u successu di una persona hè largamente determinata da quale ellu ùn hè per natura è quali sò capacità, ma da a so capacità di cumunicà cù l'altri. Tutti sapemu parechji esempi di quantu di talentu è persone cun maiori cù un livellu elevatu è assai altru di l'intelligenza sò vegetali per l'abitudini di cumunicazione sviluppati cun l'altri.

È à u stessu tempu, i campagnari mediate flagrante sò in a cima, perchè sapianu cumu fà u so interlucutore. Dittu: "a lingua prima di Kiev si portanu" ùn hè natu micca in un locu fughjenu.

I cumpurtamentu eticu faciliteghja enormi vantaghji in a societa Etiquette hè un settore di règule di cumportamenti chì facenu a cumunicazione trà e persone per prublema senza pudere. In a cumunicazione diretta, quandu una persona parra cun una altra persona, a maiò parte di l'infurmazioni - spessu ciò chì unu di l'interlucutori volia dì - passa per l'uce di u siconda. A causa più cumuna hè interferente interferiscenu cù a cumunicazione. Per esempiu, u primu diliziu interlocutore, sopra u nasu à u pianu o ghjustu u buttone nantu à a ropa di l'oligore. Se l'anziani sapia chì e regule di cumpurtamentu eticu, chì permettenu micca di offentà i sentimenti di u so interlocutore, forsi avissi arrinisciutu di cunvinciri di qualcosa in qualchi modu. E ùn ellu ùn hà bisognu. Etiquette sguassate barrieri in cumunicazione.

Hè impurtante ancu chì l'etiquette faci a cumunicazione umana cum'è segura. Pensa una festa medievale: documenti di maestri feudali si sò à una tavula, chì unu di quale, in fattu, hè un vulturu profesionale. È eddu vinu, manghjendu cun carne, chì anu chjappu cù i so daggers. Naturalment, l'expectativa di vita in questu tempu hè direttamente dipindia di a capacità di u compurtà di cuntrollu. U rolu di l'etichetta in a cultura di i figlioli di a classi superiunea era assai grande à quellu tempu, ma se pensate chì a situazione hè cambiatu mudificatu in modu ghjuntu, sò sbagliati. E questu è issa etichetta servita cum grassi di l'armaghja di una sucità.

U cunniscenza di l'etiquette facia l'orjentazione d'una persona. A persona sapi cumu si cumportanu in a sucità, questu questu cunfidenza in i situazioni più difficiuli. Ùn hè micca sicretu chì a fiducia in e forze propriu hè unu di i cumpunenti mpurtanti di u successu. Novoli di Louis Busennar, Alexandre Dumas sò fascinati da u caratteru principale - un cavallerà chì ùn ùn parte micca di e regule di decencia ancu in momentu crìticu. Questu hè u percorsu di un capu, quellu chì guverna versu l'altru, perchè hè un standard per elli. In l'educazione di i zitelli in l'Occidenti, più è più attente hè pagatu à i tendini di iperturi, l'etica solu cuntribuisce à questu.

U rolu di l'etiquette in a criazione di i zitelli hè difficiue di sopravalutà. Quantu iniziu accade à intruduvi u to figliolu à u mondu di a decenza è di e boni modi, u megliu. U primu u zitellu ùn cunnosce u perchè hè "megliu" per fà questu, ma quale hè "peoratu", quale consegni cume o questa accionui pò conduce à u più. A vera azioni à trattà cù l'altri prughjetti à i risultati favurizati chì serve cum'è rinfurzatu pusitivu è stimulare u più avanzatu versu u successu eticu è suciale. Invece di cuddà u vostru propiu tipu in l'arrughju nantu à a testa cù una pala è suffrì da a solenza, u zitellu pò acquistà una folla di camandati è cun gioia è piacè feddi a kindergarten, è ùn pò micca piglià i prublemi psicologichi.

I parenti pruvate à salvà u so zitellu da un pezzu, è spessu si avvicinavanu à u tema di l'educazione ètica cun primurosu, "dobbilu u bastone". In l'educazione, a memorizazione meccanica di e regule di decencia senza u so pensamentu è a cuscenza ùn aducta micca à qualcosa bè, un prude hà crisciutu. Hà amparatu à l'altri, cumu avianu o ùn deveru micca fà, perchè in a zitiddina hè stata datu un mudellu di cumpurtamentu. Perchè, per insignà e règule di l'etiquette seguitanu cù u sviluppu di u zitellu, avete bisognu cù cuminciari semprici è cumprèvuli, cum'è "ringrazialli", "piacè", "salute", etc., è solu dopu traslassinu à più cumplessu. Quandu si parla di cosi pocu obvittivu, un zitellu putissiru abbandunà, perchè ùn capisce micca, è dimustramente resist. A storia di e regule etiquette aiutà. Parechji sò stati fascinantemente interessanti, per esempiu, l'altri findi di i cutidianu di cuppa cuncipitu, perchè i nobili ùn puderebbenu micca in i denti (all other ways to wean them from un incitatu displegenu ùn anu successu).

Ricurdativi chì i zitelli ùn sùbitu micca ciò chì "insegiche" elli, ma ciò chì fate. Pudete dì à qualcosa, ma se u zitellu vede chì i reguli di cumpurtamentu eticu è cunflittu ci enseigne mètodi draconienne, allura u maestru ùn hè micca successu. Hè assai probabbli, una persona cundotta in stu modu serà utilizatu i stessi metudi di educà l'etica è i so figlioli. I règuli di u cumpurtamentu eticu sò megliu imparticulate per esempiu persunale, perchè s'è vo vulete un futuru megliu per u to figliolu, da pudè accumincià cù sè stessu.