U prucessu intellettuale di un zitellu

Chì ci hè vera à mente quan parlamemu di u sviluppu intellettuale di un zitellu? Mètiti di u primu sviluppu è u sviluppu intellettuale di un zitellu. In ogni modu, hè pussibule di trattà cun u zitellu solu per u metudu.

A passioni di u sviluppu primu hà dimustratu. Quelli chì eranu inequitamenti contra ellu, si firmonu insistendu à questu. È quelli chì fanaticallye ingaghjati cù u zitellu nantu à i metudi di iniziu di sviluppu di l'intelligenza, calmonu è rallentanu u passu.

Tuttu perchè a moda per u sviluppu primu passatu, è e so cunversazione cù u so dannu sò iniziati da i psiculoghi più spessu. Dì, a nostra sucità ùn hè micca pronta à i prudigghi picciriddi, è u zitellu, sviluppatu da parechji anni, quandu viaghjanu à a scola, faciani assai prublemi: l'avete in lezioni, difficultà cù l'adattazione è a cumunicazione difficili cù i pari. Allora chì fai? Hè pussibule à impastallu di sviluppà un ziteddu? Eppuru ùn hè micca. Hè mpurtanti scurdate di e regule principale: prima, ùn pudete micca messi un sviluppu primu di tuttu u mondu - u sviluppu di u mutore, emuzionale.


Siconda , qualsiasi metudu duverà esse agitu per u vostru zitellu, cuncintendu i so brami, i oportunità è u passu di u sviluppu intellettuale di un zitellu. Ùn si scurdate micca chì u vostru zitellu deve bisognu à l'amuri di i so genitori di più di qualcosa cosa. E solu dopu chì - l'alfabetu, cunnuscenza di lingue è di matematica ... Prupristà à u sviluppu di l'intelligenza chì hà da esse curamente l'ambienti creatu creatu, chì valuremu megliu i mamma è i papi. Un tali ambientu hè chjamatu nutriente (cresce l'attività cognitiva di u zitellu) è cunsiste assai cose.


Massaggio - tutta a testa

Ciò chì ci hè da fà cù u sviluppu di l'intelligenza, dumanda. E tu sarete sbagliata! A cumunicazione hè ancu di più diretta. U sviluppu di l'intelligenza in i primi anni di a vita di u zitellu hè direttamente ligata à u muvimentu. Ghjudicate per sè stessu, a pelle di u zitellu hè u più grande è u più sensibilico di u sapè di u mondu. Questu hè aghjuntu à a so visione, a sèntelu, l'oliu, a formazione finali di quale si fa doppu a nascita di u zitellu. Mentre a pelle rimesse in a funzione di u "sustegnu" principalu - a finizioni di u nervu, l'infurmazioni hè stata rimette è trasmessa più ind'è u moveru. Quantu più toccu si sente nantu à ellu stessu, u più attivamente u vostru intelligettu sviluppa. e cugliera di u zitellu, avemu attivamente influenzia à u so centru di parlà. Comu sorpandenu cum'è pudendu sonari, hè u sviluppu di e capacità prufila fina chì hè rispunsevule per quantu veloce, beni è bè chì u vostru figliolu vi parlerà.


Emotions plus

A prusestra principali di i psiculoghi à l'aderenti di u primu sviluppu hè chì in a razza per i travaglii intellettuale di u zitellu, i genitori turnenu in una enciclopedia di andatura, furmà a memoria di u zitellu per una memorizazione simplice, sviluppa un pensamentu lògicu, ma scurdate micca da l'emozioni. Cusì vaghjime chì u zitellu multiplice facilmente in u so cume numeri di dui numeri, ma ... ùn sape micca simpaticà cù l'altri, per esempiu. U so IQ emulatoriu si trova assai ridottu.

Ddi i zitelli in l'avvene diventanu assai difficiuli di cumunicà cù i soi parenti, per stabilisce è mantene relazioni amiche. Tuttu picchì anu micca simplice micca sapè cum'è amici, per esse micca cum'è adulte chjuve, ma cum'è u zitellu ordinariu. Per evitari avà, hè bisognu di attentu à u sviluppu di l'emozioni da una età curretta. Questu hè fatta da esempiu. Sì triste? Spiegu à i migghiori per quale sì triste. E ùn pensate micca chì ùn capisce micca qualcosa. Forsi ùn capisce micca tutte e sutilzzii, ma sta informazione serà postposta è pop up in a memoria à u tempu ghjusta. Quandu u zitellu oghje più vechju, pudete ghjucà cun ellu in i "Masks": cercate a to face cù e to mani, è sguassà, cambiassi appruvendu u vostru nimu distinti emozioni (gioia, tristezza, sorpresa, displettu, timore, etc.). U zitellu hà da piacè a to grimacing è a vostra participazione in such fun.The game in the "Masks" deve esse accumpagnatu da spiegazione è ripetate ogni espressione variate volte, alternativamente: "Mira, a mo mamma hè cuntenta, (triste, etc.)" In altre parolle, ùn valuta sperienza chì u zitellu crisceranu è "involucrassi" in l'emozione marzu di cumunicazioni, hè necessaria à insignà, oltri ca comu tuttu altru, - à visità, marchjà, leghje, ghjucà ...


Qualessu modu di libru hè questu?

Prima di tuttu, hè bisognu di cumprenderà chì u pensamentu astrattu (chistu, grazie à ellu avemu capitu ciò chì avemu leghje) si sviluppa assai dopu - à quattru anni. E ancu s'è a furmazione di u zitellu per distinguisce a lettera Une à l'altri in a parola fugliale, per ellu questi dui cuncetti ùn sò micca cunnessu in e cose: ùn ci hè una lettera A è quì hè una sandia, chì, sicondu a mo mamma, sò trà di elli in certi cunzii di "connexioni". Tuttu chistu hè necessariu di piglià in cuntendu è capisce chì quandu impedisce à un zitellu per leghje frà un frutto, circate a furmazione di a so memoria visuale. À u listessu mutivu, hè difficiule per un zitellu pateveri littri in sillabuli, per via, grazi à questa intarenza, tutti i metudi di insignà à a prima letturatura diventate in 3 tipi : per littri, da i sclusa (a tecnica di Zaitsev), da tuttu Parolle (a tecnica di Glen Doman) è ciò chì vulete sceglite, se tali u desideriu vole, ricordate chì a lettera, sillà o parolla per u zitellu sia solu un elementu graficu, un simbulu duve chì pò ricurdà cù repetizioni persistente persistente. s'ellu hà da esse tistimoni à u fattu chì à una età più vechja u mo figliolu hà amparatu in un paru di simane - hè faciale è ecologicu? Paga i vogliu! Ma solu dicenu à mè: "Ùn insignà micca à u zitellu per leghje, sò cuncepitu cun lletri (numeri)". Pigliate questu parte di un grande mundo cù quale hè introdunditore à una foglia. Eccu un testamentu, quì hè un cane, ma a carta A.

E tenite in mente chì u ghjattu è u cane sò più chjaru à u caprettu chì i lettri è i numeri, perchè l'ogetti d'ogetus vivenu l'oghjettu, meow o corne, manghjanu, fughje da u periculu è interagisce cù l'altri. Sò interessanti è cumprendi. Cosa secondu cusì cù numeri è lettere? Pruvate cusì com'è u stadiu preparatori per a lettura. Pudemu nantu à l'abitudini stampati imagine di lettere (silabuli, parole) è numeri - in grandi stampata, russu nantu à u biancu. U zitellu li ricurdaranu di a so parte di u so mondu, è u sapientu innamuratu in una riserva passiva. È quandu u zitellu ùn principia avertitu à leghje à una età maiò, hè prestu à riceve e lettri è numeri, postu chì ghjè micca familiarizatu cun elle.


Illustrite it!

Per questu, utilizamu l'idea di Cecil Lupan per fà una enciclopedia tematica per u zitellu. Ùn deve esse un abilitariu speciale, finanziarii è u tempu. Per creà, avemu bisognu di armevià cù riviste vie, i fotografichi e libri innevativi. E i benefiziunali sò inestimabili! In fattu, induve i nostri fugliali di città visti capri o vacchi, avioni è cruciatori. Eccu avemu bisognu d'enciclopedie. Puderanu annantu à qualsiasi tema: "Animals", "Weather", "Flowers", "Technique", "Capitali di u mondu", etc. Sutta ogni stampa, hè chjaru cumu fà a firma in maiusculi. Pruvà scelta illustrazzioni, induve esse un oghjettu, vale à dì affaccà un chanterelle, in seguitu in a foto o imagina, deve esse sola - grande è senza ambiguous.No ritratti è ritenevi ritratti di i libri di i zitelli di i zitelli? Sò nota chì i caratteri induve l'animali sò speduti in vestiti pechi o atipichi per una natura vera stante, ùn ci micca in lignu. "Animazione" cù "carichi" è animatori "carchi animati", ecc. Per una enciclopedia temàtica, avete bisognu di più vicinu à a vita com'è l'archivièdita. L'infurmazione cumparisce u largu possibbili, foglie pagine cun una cinta larga trasparenti o fà una enciclopedia micca in un album regular o scuola di scola, è imaghjini indipindenti, ogni chjaru hè laminata.


Correge u sonu

Chì ci hè a diffarenza di a creazione di un nutrijentu mediu per u sviluppu intellettuale di un zitellu / figliolu da lezioni sviluppati cù miglii sicondu u metudu? In fattu, l'ambientu hè ciò chì u zitellu hà campatu, i momenti d'insignamentu ùn esistinu micca da a famiglia generale famiglia à a vita di u zitellu, ma sò tricati à ritimi di ghjornu - caminendu, alimentendu è ancu in paesi. L'unicu chì hè dumandatu da a mo mamma ùn hè micca stà mutu. Hè facilmente facilitatu à i mummy-chatters attivi è quarchi prufunnii prublemi ind'i introverti muderni. Ma eccu, a natura veni à salvà. Cù u nascita di u zitellu, una donna cambia sottu a influenza di un instintamentu maternale. I scientisti anu sapendu chì e mo mamelle cambienu a so voce - addiventanu più altu, più suave, è i inttonamentu di u parolle sò più stinati, affittuosu. I Hormoni facenu u so travagliu bellu, è una donna ùn hè micca bisognu di risistiri è senti senza timore.

Ricurdativi : ora u vostru nimicu principale hè u silenziu. Questu hè cunfermatu da e cose scientificu. À quell'èpuca, i scientifichi rializate un esperimentu in dui gruppi di babysgiani. In un gruppu, i matri purtonu di modu naturali: si straccianu è zitelli sò i so babies, corse canteranu, sussurdu in a ternità in l'arechja. E in altru - a so cumpagnia di e mamma era solu per trasfurmà a manipulazione per i cura di i zitelli: i zitelli sò alimentati silenciu, cambiatu, mette à lettu. Sicondu i risultati di stu studiu in modu inhumanu, svinni chì i zitelli di u gruppu "silent" addiventanu più caprici è inquieti, erani più freti malati è eventualmente accuminzavanu à dà à i so "cumpagni di felicità" di u primu gruppu in termine di i rati di sviluppu fisicu è intellettuale. Dopu avè cuminciatu à parlà, andate più tardi.

Di sicuru, ùn avemu micca incuragnu à "rattle" incessantly, utilizate ogni minuti di u sveggiri i migliori à affucà cù informazioni. Semu micca saputo chì ancu quandu canteraghju un canzunetta à un zitellu, si sviluppa quandu vi andà à pensà à parlà à l'arbureti è l'auto, - si sviluppa quandu u puderebbe pezzale - ponu dinò un cuntribuzione positiva à u sviluppu mentale di u zitellu.


Sia naturali è sensibule per esse à ciò chì u vostru babu vole è hè preparatu. Sempre aghjanu un pocu davanti à u schedariu. Hè u vostru picculu interessatu in un carru vicinu à a vostra casa? Cusì hè u tempu di cumincià à studià l'enciclopedia di casa di "Transport", è à u stessu tempu per studià culori, perchè tutti issi machini sò cusì sfarenti!

Amparate cù amuri, i vostri studii necessariamente portanu i frutti previsti!