U sviluppu di u zitellu in u prucessu formale

À l'età di novi, u sviluppu suciale, intellettuale è fisicu di u zitellu persenta à un passu rapidu. Eppuru, i zitelli ùn anu micca acquistatu una indipendenza assicurata, per quessa necessanu u sustegnu di i so genitori. U sviluppu di u zitellu in u prucessu formale hè u tema di l'articulu oghje.

À quelli di sete à novi anni, hè un rapidu sviluppu di a funzione intellettuale, intellettuale, cognitiva (cognitiva) è intellettuale di u zitellu: hà avè signu d'adattazione à u mondu adultu è un accenti più sensu à i so azzioni. Da l'età di settene, u zitellu ùn principia da assistisce à a scola. A classi in cuntribuiscenu à u fattu chì da l'età di novi u zitellu hè diventatu più organizatu. In u sviluppu di un zitellu da settanta à nove anni, parechje spazii principali ponu esse identificati: u sviluppu fisicu, u sviluppu di capacità cugnimi (inklu a capacità di risolve i prublemi è ragiunamentu), u sviluppu di l'abilità per l'espressioni è e relazioni suciale. U prucessu di a cugnizzioni in termini generali pò esse definitu cum'è a tutalità di u pensamentu, a percepzioni è a memorizazione.

L'influenza di i genitori

À quelli di sette anni, u zitellu ùn permette à i genitori guidà a so vita in a direzzione chì vanu in forma. Ancu se u zitellu sviluppeghja cum'è una persona, accede normalment chì i genitori ellu scelete per ellu di u locu di residenza, l'alimentariu, a scola è u locu di restu. À questa età, u zitellu hà una bicyclette, libri, computer, sport equipment, à volta una camera simplita. L'anni di sete anni, com'è regula, sò simili à l'altri in vestiti è occupazioni.

Elementi chjave di u sviluppu di un zitellu di a mediana età (6-12 anni):

• l'aligria di cunnosce u mondu fora di a famiglia;

• u sviluppu psicosseogu;

• l'emergenza di principia murali;

• sviluppu di capacità cognittivi.

Principii Morali

I figlioli trà l'età di i sett'anni è novi sò interessate da ciò chì hè bonu, chì ghjocu hè male, ciò chì seranu puniti, è per quessa ellu si trovani. U so sviluppu hè in u palcuscenicu quandu i principii murali sò una parte impurtante di a vita. Eppuru, i so ghjudicamenti nantu à u bagnu è u dolce sò à qualchì limitata limitata: ùn distinguenu micca trà dannu intencional è accidentale. Per esempiu, pudete dumandà à u zitellu qualchissimu tipu di misconducte chì pensa più seriu:

• A zitella porta uni pochi cunti, platti è pranzi in a carta. A zitella andò, a bandeja viaghja da e so mani, è tutti i platti di porcellana sò rotte. U zitellu hè ingeratu cù a so mamma è tira a tavula nantu à a chjera cun còllera; U pianu hè broken. A più giovani figlioli trobarà chì in u primu casu a zitella hà rializatu una misconducte seriu più grave, perchè spizzò più pratiche. In ogni casu, à l'età di cinque à nove anni, i zitelli partenanu à pocu tempu capiscenu chì u principale ùn hè micca u risultatu di l'accionamentu, ma l'intente. I timichi trà e seculi di sette è nove sò sempre parvene à intervene. Cumminciavanu à utilizà una lògica simplificata, è in u futuru avè sviluppatu un pensamentu lògicu chì aiutanu à risolve diverse prublemi di vita. I paisani chì sò sottumessi à sta stadiu pò spuntinu di i pupi sicondu u so crescita, basatu nantu à a so prisenza, ma ùn ponu micca solu, per esempiu, u prublema quì: "Se a doll A hè più altu ch'è u panchju B, ma sottu a doll B, chì doll hè u più altu? A suluzione hè un pensamentu ipoteticu è astrattu necessariu, chì, in regula, cumencia à sviluppà in 10-11 anni.

Verità è Ficció

L'aparenza di principia murali è u desideriu di circà a verità assoluta si occidenu in i zitelli chì urdinate à dubbità l'esistenza di Santa Claus è dumandanu adulti inquire nantu à a morte. À l'età di ottu, i zitelli puderanu digià a verità da a fiction è ùn crede micca chì i zitelli sò purtati da cidè. À l'età di ottu, i zitelli sò assai pratichi: anu cum'è storii nantu à e persone chì avianu vertu cura o intelligenza, o di l'adultu ordinariu o di i zitelli chì anu sviluppatu un abbilitariu straordinariu. À questa età, parechji zitelli scuprite u mondu di i libri è gode à lighjia, particularmente in e famigghi chì i genitori ti piace à leghje, è vedene a TV hè limitata. I cavalli di u zitellu sviluppavanu rapidamente, è questu, cù l'energia indomitable è l'entusiasmu, li permette di fà facenu diversi articuli, scrive, coscia è ghjucà ghjoculi meccanichi, cum'è a via ferrovia.

U sviluppu di l'espansione emotiva

U furmazione regula necessaria un perseveranza è a perseveranza per cumpririe e tarei. U zitellu à l'età di sette nove anni si volenu alcuneanu di questu quì è diventanu irritabili è depressi. Pò esse pussibuli cun autura, ma l'assicità è l'autore di cuntrollu à questa età sò sempri abbastanti. Sì i zitelli sò troppu cansu, si cumportanu cum'è petit. Nanzu, da parte di l'età di ottu u psyche di u zitellu sviluppa è più stabilu, dependa più menu adulti è ùn hè micca autocentricu quantu parechji zitelli. Hè assai impurtante chì u zitellu hà una megliu amica cù quale si pò ghjucà è parlà per ora senza l'interventu di l'adulti.

I ghjetti energetichi

I zitelli da sette à nove anni hà una quantità enormosa d'energia chì avianu bisognu d'attività fisica, cum'è tennis, natatione, football, running, roller skating, balli è battelli amichevole (l'ultima cuncetta à i picciotti: e zitelli di disputa è fendu più spessu parolle, ca si vittiru unu di l'altri). I ghjochi ghjuchinasi sò cusì energeticu chì alcunu cancianu i so parenti è i duttori. Per quessa ùn hè micca surprisa chì i zitelli di questa età aghjunghjenu per dorme circa 70 ore à settimana, questu, 10 ore à nuvole. Parechji picciriddi dormenu menu, ma i medichi chì prevenenu chì a fatica cròcica causata da a mancanza di dorme affettu peresi l'scola è u sviluppu suciale.

Règule di u raimentu alimentariu

A nutizzia pienu hè ancu una causa di prublema per i medichi è i genitori di i zitelli in questu gruppu di età. Spessu, i zitelli ùn abbiate micca in casa, manghjate un scudu di scola in un locu seccu è overeat à a notte. Dieta è maestri cresce chì per un bonu attuali in l'scola è l'attività suciale normale, i zitelli precisanu una dieta equilibrata in casa è in a scola.