A prima appricazzioni di u novu à u pettu

Oghje, parechji sighjenu chì u successu in a lactosa di un zitellu hè acquistatu da l'iniziu iniziatu à u pettu. In ogni casu, i medichi di e maternità, e donne chì aspetta u zitellu, a ricunniscenza da l'Organizazione di a Salute Mondiale cumpresi bè semplice. Quandu u zitellu nasci, hà riesce annantu à u panicu di a so mamma è pruvà dà un pezzu o ghjinirìttulu di u calostru in a so bocca. U neunatu, ma ùn vole micca di chjuderà, è sta applicazione si cumplittamenti hè stata un leccate di u polluu.


U zitellu avertitu immediatamente i primi prudigi. Allora ellu, o ellu stessu o cù l'aiutu di a partara, si ghjittassi in a so scienza, è mette a testa in u cannelu. In questa postura, exhale da u grand stress estiusu in u prucessu di nascita. À u stessu tempu, circa cinque minuti, u lighe di u cordone umbilicale cun grande intensità, hè per via di u flussu di sangue da a placenta à u zitellu in questu. À questu tempu, hè assai utile chì a mo mamma piace u so zitellu. U toccare da a mamma in l'attu di stunazione hà un effettu benefizièvule annantu à u novu, a norma di circulazione sangue, è a norma di respirazione pulmonaria, a pelle principia à turnà rosa. Dopu a pulsazione in u cordone umbilicale ferma, hè attraversata è attaccata. Dichore quì, in un locu per 10-15 minuti, nascita nascita (placenta è a partenza fetali). Quarchi cosa, chì hè rarissima è dipende di a capacità individuali di a donna, l'ultima hè nascita cun un tardiu solu dopu chì u zitellu hà prima appiicatu à u pene - questu succede in 30 minuti, è ancu una ora dopu à u nascita di u zitellu.

Aprire après l'expirazione di 15-20 minuti dopu à partitu, u zitellu annunzià per vede l'attività caracteristica. I so muvimenti sò cum'è crawling - ellu pruvà a sulluzzà a so testa, ponti, mossa i minchi. Sta cumpurtamentu fa a chjappà à a mamma chì u zitellu hà restituutu, è hè ura di piglià nantu à i manichi è l'allargà. À a mamma, u zitellu attivamente torce una testa, abre una bocca, affaire u risultatu di ricerca. Fighjendu l'arricu di a mamma, chì ghjè un segretu speziale di u circhiu perossu è simili à l'oliu di fluidu intrauterine, prova di truvà u pettu. Aduprà u pene di u criaturu, a mo mamma aiuta.

Hè cunsideratu inùtule si a mamma prova di dà à u criatura un pezzu prima di l'attività. Sì a mamma ancu ancora u zitellu è prova di alimenta prima di u ruppu di u cordone umbilicale, quandu quì nantu à a placenta, poi pò esse spedinu u frenu di sangue da u cordone umbilicale. I studii scientifichi anu dimustratu chì questu sangue hè statu capacitu per determinar a pussibilità di un organu di l'attività hematopoèticu in a vita più tardiu di u zitellu. U zitellu vole à dà un tempu per u restu, altri ùn hà micca solu avè apertu a bocca per piglià a pene. Eppuru, e si tentate a forze u so pettu o a forza da spressà e catene di colostrum, ùn l'avà nanzu. Spread the baby on the belly à a so mamma, avanti dopu à u so nativu, hè assai practiced in i sughjetti di maternità, perchè in questu mumentu a tela di u babbu hè una tipa di populazione da a flora di a mamma, è questu hè necessariu per a salvezza di a salute di u zitellu.

Ma hè facilitu per attache à u pezzu di u babbu in u tempu, ùn hè micca tutti - avete bisognu di esse capaci di fà. U zitellu apre a boca, torce a testa, è ùn hè micca avà ancu a capacità di piglià u pettu di a mamma. Avè bisognu di l'aiutu in questu, questu, Mama stessu deve tuccà u so casatu in bocca. Di solitu, ùn ci hè solu di fà dui-trè trizzii, finu à chì u zitellu hà sculpitevi correttu u pettu. È solu dopu avè aiutu à u zitellu u principiu di travaglià un rifarenggiu, è, appicchendu cù i so labbra, si mette à a cummerciale. Unipo di i zitelli imbriani subertamenti assai duru à u pettu, ma assai dopu un tempu perdè i so bòcciuli, accuminciannu immediatamenti per circà. Mamma hà bisogna à aiutà u zitellu à ùn capisce è aprende di manera di fà.

Dopu un mezu di una succissione di unu pettu, u zitellu hè torratu cunfunditu. Votut deve esse prestu per u secunnu pene, è torna noi aduprà travaglià dura per chì u zitellu hè allora u primu pettu è u sicondu. U cumpagnu tena la testa, intesa aghjunghje, liccassi, ma quandu ellu ci trova, ellu succorsa è sucks for long time. Quandu un zitellu piace u so pettu, cumencia à cuntattu visualmente cù a so mamma. A natura prudenza disprezza chì u novu veni claramente da una distanza di 20-25 centimetri è ancu distinguise faces. Ellu tistimunia quannu abra l'ochji è cerca a fàccia di a so mamma. Stu cuntattu hè assai impurtante per a mamma è u zitellu. Questu hè parte di l'imprinting (imprinting on memoria di i funziunari novi chì distinguenu a so mamma).

Hè necessariu di capiscenu chì u vostru zitellu sceta u so pusteru è sta parte hè tutta nova à ellu è ellu voli bisognu di a so mamma. U zitellu hà un instinctual innate andreflexes, chì aiutanu à u prublema di a digestioni. In ogni modu, nisunu rifletteri aiutavvi cum'è fai samamat. Sè ella ghjusta un pocu perchè da u so zitellu è ùn pò micca esse buntatu, quandu u zitellu a pirdemu, u zitellu certamenti serà assai difficili per fà.

A perdita a corto perda o chjuderaghju constantemente in u listessu pitta, ùn deve micca permessu à u travagliu di stampa à u so puntu più strettu. Se u succorsu hè prolongatu è secu sequenziale, un primu, dopu u sicretu pene, dunque darà u zitellu l'uppurtunità di sapè è ricurdativi di a so mamma. Serà ancu assai benefica per l'aiutu, nantu à a recuperazione postnativu di a mamma.

Da quì sopra, pò esse concluitu chì hè assai impurtante ùn puderebbe simpliciamente chì un benefitu è ​​impurtanza in l'appiccicate u zitellu à u pettu in a prima ora di a so vita, hè impurtante sapè chì questu ùn deve esse micca pricebile di u tempu necessariu, è più tardi - deve esse fatta à tempu, cù Questu hè guidata da u so picciottu. Hè necessariu per aiutà à capisce bè cù u pitassiu è ricurdate chì u zitellu hà iniziatu a so vita, è u primu cunnuscenza riesciuta di u so di u pettu serà a prumessa di un primu successu à a vita.