Rudkovskaya è Plushenko evicte e so vicini

Yana Rudkovskaya hà longu sguassata a so fama cum'è un ghjocu di matrigna, diventendu tuttu in soldi chì tocca. Ùn si pò circà à i membri di a so famiglia. Evgeni Plushenko viaghja à u mondu cù i fiure di ghiaccio, u Gnome Gnòmicu di quattru anni cunquistà u mondu mudellu è Nikolai di 14 anni chì hè preparatu per entra in u cummerciale di mostra.

Rudkovskaya dispostò una verra guerra per i vicini

Ma u modu di grande soldi ùn hè micca sempre versicolante de rosè è hè spessu accumpagnatu da scandali maiò. A pocu tempu, Yana Rudkovskaya è Evgeni Plushenko facia parti di una storia fugliosa chì si sfinge in un locu di terrenu situatu davanti à a so casa in u paesi di Molodenovo. U star couple hà longu nantu à sta tarra per a custruzzione di una scola di ghiaccio per i ghjovini skatrice chì vanu nantu à a strada Rublevo-Uspenskoe.

Ma, quande esce, ci sò persone nantu à a lotu allughjatu chì, naturalmente, ùn vulianu micca perde u so beni immubiliari. Ma l'Yan assertivu ùn era micca vargogatu di chjucheghja, è hà principiatu una guerra di cuncessa cù i so vicini. In u cursu passò tutti i mezi: da l'offerta di compensazione materiale per i minaccii diretti contru i inquilanti. Un vecinu hà pussutu di survive, ma u restu sò determinate di riunite decisivu à a stella coppula. Rudkovskachja ùn si riflesse di alcune commenti annantu à questu tema, ma u so maritu pruvatu à esse di a situazione:
"Scritti ch'elli mi circate di demolisce e case di e cose, è custruiscenu una scola, ma in questu situ ùn pò micca cumprintà nunda. Ùn simu simpliciamente un prugramu, senza strutture. Ùn avutu micca nuvellu cunflittu cù i mo vicini, è ùn sò micca caghjunate. Ci hè un documentu ricevutu in l'amministrazione di u distrittu d'Odintsovo per l'arrangementu di un terrenu di sport "
.

"L'Angeli di Plushenko" scandalizatu micca da i pricichi "angèliche"

Questa ùn hè micca a prima scola di ghiaccio chì Plushenko hà decisu d'apre. A principiu di aprili, a so academia di patinage di figura "l'Angeli di Plushenko" principia a so opira in Mosca, chì divintò a istituzione più caru di a so tipa in a capitale russa. U prezzu di doce ghjorni à u ghjocu à a sema hè di 150 mila rubli. Una furmazione individuali cù u campionu Olimpico - 60 mil rublime per l'ora. Tali prezzi anu scandalizatu ancu a letturale coach Tatyana Tarasova, chì hà pigliatu una galaxia sana di i campi olimpichi.