Comu caccià a pelle scarpà nantu à i dete?

In l'articulu "Cumu caccià a pelle scarpà nantu à i dite" vi cunsigliarè cumu per fà a pelle di e mani in belli. E nostre mani sò una di e parte più attrattiva è bella di u corpu. Sò sempri in muvimentu, sempre in vista. Una donna carizeghja è abbia l'omi, è a natura hà assicurata chì e mani di a donna si stende un forte stimulu sessuale.

Ma e nostre mani sò i nostri travagliu di travagliu. Hands we field beds, avemu i prugrammi, ci portanu pezzi pisanti cù prudutti, avemu esaminatu e cose. Cumu ùn puderebbe micca quì, chì i nostri mani sò stati boni è prudutti. Chì avete bisognu à fà per fà stà belli più longu? Avete cura di e to mani ùn hè micca difficiule, perchè ùn pare avanti prima visu, è cumparèmosamente parte, i sicreti di cura di e mani è cusì chì a pelle nantu à e vostre mani ùn hè micca brutale, ma tenuta è viddevita.

Regoli per i cura di e mani in a vita di ughjettu
Per mantenisce a pelle nantu à i vostri mani più longu è più sana è ghjovana, avete bisognu di apre uni pochi reguli.

1. Ùn scpannu in guanti. Sì i vostri mani sò messu in cuntattu cù l'agenti di purificazione (raccogliri di limpezza, lavare di manu, lavare in pavimenti è utensili) è si ponu in cuntattu cù l'acqua, bisognu à purtassi guanti di gomma. Cusì, pruvate a pelle di e vostre mani da i chimichi è da a curruzzione per l'acqua. I guanti sò duppulii troppu grande per impedisce di l'esprimerà a pelle. È davanti à quì si ponenu nantu, avete bisognu à vultà in un talcamentu pocu in i guanti, da fà sferisce. Inoltre, prima di mette in guanti di gomma in i vostri mani, anu bisognu di esse lubricatu cù una crema protettiva o greasy, perchè u gomma in a peddi finta di e mani anu un malu effettu.

2. U guanti sò una cosa utili di a vita. I travaglianu bè in u giardinu, è se ti travagliate un pezzu di savonu nantu à u vostru situ prima, a terra di i vostri mani sarà lavata in dui cunta.

3. Ùn si scurdate di i guanti quan hè fredu fora, è ùn hè micca solu in l'invernu. In a primavera, quandu
in u carrughju u ventu friddu, u tempu in umiti in u vaghjimu, tuttu questu hè capaci di una peddi delicatu di e vostre mani per fà un servitore. Quelli chì gustate di cammellu senza guanti in invierno, stanu aspittendu à ridderità, untidy appearance, dryness, rugosità di e palmi è malatizza di a lotta, è ùn ne scurdate micca.

4. Ùn cumprà sapori barati. Una bona variante di sapunette di lìquidu cù l'aghjunzione di crema, sapone antibacterial, toi inodore. Dopu a lavurazione, hè bisognu di garbellà e mani mani, perchè e mani ùn anu micca l'acqua di tina, chì tira a pilucca.

5. Parechji volte un ghjornu avete bisognu di lubricate e to mani cù una crema hidratante, è questu averebbe esse cunsideratu a norma. Si andarete in u sole apertu, avete bisognu di coperde i vostri palme cù u filtru solitu, altrimente dopu un pocu chì a pelle nantu à e palme vi sarani più tinturi di u culore di u vostru corpu.

6. À a notte, lubricate i mani cù crema cù l'aghjunghje l'acidu latticeu è a urea (possa l'abilità di mantèna l'umidità in u corpu). In ocasu, pudete lubricate e to mani cù petroleum jelly before going to bed, u ghjornu dopu ti daraghju un piacevule cù un tocco urdu è a pelle terribata.

7. Hands must use a scrub. Pudete utilizà rimedii di casa, chì sò sempre a manu. Pò esse u melatu, u zuccheru è u salinu, aghjustatu à a crema agria, cafè. Ùn si ricusate micca di piglià un quellu prucessu per e vostre mani, una volta o duie volte in una settimana, hè megliu di fà facite à piglià un bagni caldo. Ùn vi scurdate di fà questu per a zona codata.

Per manu secca u pelle
Se tenete a pelcula seca è rougha, utilizate parechje tips:
1. Fer caldei bagnati cù l'aghjunzione di salini o d'oli aromatique. Diceranu di velvety è suave à u toccu. L'olii essenziali pò bien-moisturize a pelle, è a sal elimina a stizza superiura di l'epidermisa, mentre chì aperti una pelliccia fina è rinfriscata. Dopu chì i bagnu si asciuganu e mani, appricà una crema hidratanti è nutritiva nantu à elli. Durante l'applicazione di a crema, pudete fà un bonu masaje à e vostre mani.

2. Durante a massa chì a flussu di sangu passa à a pelle, a circulazione di sangue hè stimulatu, a pelle alimenta à l'ossigenu, l'aspettu improves. À e mani sò parechje punti, si sò stimulati, puderanu influenze influenza u corpu.

3. Ogni ghjornu, stende i vostri ditte, fate per elli gimnastica.

4. A bellezza rara pò esse mancanti senza luci. A manicuranza hè un fattu finitu in a bellezza di e mani.

Cumu cuncipitu è ​​liscia u pelle nantu à e vostre mani
Riparazioni di a pelle cù avena
Maschere di farinata hè una bona stigatoria per ammucchià a pelle. Questa mascara una persistente perseguite chì pò esse applicata à a faccia. Pudemu in u mezcladoru un pocu più di ¼ cup flocculare o avena e avete in a farina. Tandu deve avè ¼ tassa alata di avena. Sì avete un pocu menu, odiemu un pocu più. Pour à a farina in un grande latinu è aghjunghje una colazione di aloe juice o fretce l'acqua è amassi.

Determinà questu fugliale nantu à e mani è in a peddi. A carcase d'avena hè appiicata à i maniculi, cuticuli è di i ghjinu. Doppu 3 o 5 minuti freti u focu, poi paniate l'acqua calmu è lavate a manu beni.

Mascara d'oliu d'oliva è farina di granu
Maschi cuntribuiscenu à esfoliación di i celeri morti di a pelle, è induve a pelle hè prima in u spinu da a manu ùn hè micca spessu appiicata. Ma questa mascara hè una salute, migliurà a circulazione sangue, causa rejuvenezione di tissuti, rinfrisa a pelle.

Poveri un quartu di tazza di cornmeal, una soluzione oliu di vitamina E, 2 cullizzioni di l'oliu vegetale, in un platu profundo è cunglite. Pigghianu mani sopra a piaghja, avemu pusatu a ghiaia nantu à a superficia di e mani, i maghi, cuticuli, in ogni juncellu. Spécialmente bè chì rifinemu a massa in quelli locali induve a pelle hà pigmentu spots. Dopu à 5 minuti, lavate a tua manu cù acqua calda è saponu, preferibbilamenti licenza è l'limpiate bè. Questa mascara hè fatta un ghjornu.

Mascara di a so papaia
L'enzimi, chì sò cuntenuti in papaia, aiuta à frenu a pelle, sguassate i celesti morti chì sò nantu à a superficia di a pelle. Si qualchissia hè una pelle sensitiva, se qualchissia sèrviri di dermatitis, cuticuli sò furmatu nantu à e cuticuli, ùn hè micca bisognu di fà una mascara di papaia.

Cumpiemu un pezzu di papaia finu à ottene una massa homogeneia. Pigliate una colazione di a massa è appricà à a superficia di e mani, senza chì scurdate micca di e cuticuli. Dopu à 1 o 2 minuti, lavate i to mani. Sta mascara hè fatta duie volte à u mesu.

Intensive moisturizing of the hands skin
Sutta l'influenza di u ventu è e bassa temperature, a pelle torna addulurata, rassica è secca. Quessi, i cracke nantu à e mani. In particulare in l'invernu, avete bisognu di intensificà i moisturizing your hands.

Mix 1 tablespoon of Vaseline and 1 tablespoon of lanolin. Allora putemu a mutazione nantu à e vostre mani è ancu in manu nantu à a manu, sopra à e articuli di i diti è in a cutícula. Abbandunendu u pomu per 20 minuti in i mani, sottu a influenza di a temperatura di u corpu, questu ungüinu si funnà è trasiri in a pelle. Allora lavoru e nostri mani cù sapone di liquid. In u mesi di l'inguernu frastu, sta prucedura vene fatta di ghjornu.

Baths
Dui pezzi bianchi di soda di furmagliu per un vetru d'acqua farà chì a pelle scarsi è bella. S'ellu aghjunghje un maritu o salu à l'acqua, rinfurzà e unghje per elle u furore di rossi. E si nantu à e mani ci sò scratchesi, tagliati, pezzi è craci, avemu da aiutà e mani in una solu dèbuli di permanganate di potasio. E cù un surgeru di i palme, un bagnu di 3 cullenade di l'acitu pò aiutà cù un vetru di acqua.

Baths from plants
- A pelle inflatu hè sbalurdutu è benfattendu da i bagnu da i corde di nettula, lime o chamomile.
- Cumu l'incensu di a pelle scumparisci u casgiu di rossu.
- Un bagnu di fruttu sarà sedoso è affrurisce a pelle
Pour un vetro d'acqua fogera in un tastu grande, aghjunghje a mezza vechja di bran. Ccà l'aghjustatu per a salvatura per alcuni a temperatura di u corpu è ponu esse mani per quattru 4 o 5 minuti. Dopu a fine di u prucedimentu, lavamu i nostri mani in acqua calidez è l'asciate.
- Se a pelle di e mani torna rossi da u fattu chì a temperatura hè bassa in a strada, hè utili aduprà purificazione di patate. Sì tutti i ghjorni per fà un bagnu cù una decucultura di patate, pudete rinsule u cutturinu di u culore di a pelle. A durata di u bagnu hè di 20 o 30 minuti.

- Per affucarià è nutriscenu e zoni indifiniti di a pelle, avemu l'ughjettu à fossi. Una culloca di u fucile hè cumposta cun un litru di acqua fervente, u licettu hè in cale. I prudutti sò fatti tutti l'altri ghjorni. U cursu di benessere cuntene di 15 o 20 sessi.

- Pozzu nantu à e mani di a mischju: aghjunghjeghje i patati nantu à u bitugero, aghjunghje una cullizzioni di u meli, un zitrate pani di frutta, vegetale o zucca di limonu. In manu cuntenenu e cileti di patata prima. Facemu stu prucedimentu pericu periodu è a vostra pelle pallida è affrurtata.

- Da a pelusa furia ùn facenu bathurzii da u saziu, u brou di patata, da crabe. Dopu ddi cassini, aghjunghjenu a pelle cun una crema grassusa è mette in i vostri guanti guanti di lana. Emu aduprate per l'oliu vegetale di i banni, a listessa parte, è cusì avaremu in mani cù una napulita.
Quessi banni sò tenuti davanti à l'ore. Allora aghjunghje nantu à a pelle una crema grassusa o oli vegetale, perchè chì a pelle rende torirtà è dulcezza.

Avà sapemu cumu per sguassate a pelle rough in i vostri ditte. A cura di i mani hà bisognu più di tempu è d'attente, fate u spessu, è u megliu di tutti i ghjorni. Dopu à sti cunsiglii, puderete piglià a vostra manu per affinchè chì ùn hà fattu a pelle scarpienta, ma diventenu licenti è piacevuli. I vostri mani anu bisognu bè, a pelle à u toccu tocca à piacè è brutturi. Questa hè una prerequisite per voi chì volenu l'omi chì vulete di basgià e so mani, è e donne anu un sensu d'envidia bianca.