Anghjulu di roghjunu cù e so mani

Classe maestru, cumu fà un anghjulu cù i vostri mani cù una foto.
I Giochi è e gioielli per i so mani sò diventà più populares. Ùn hè solu pruduttivatu, ma ancu un opportunu bisognu di rializzà i vostri desideri è di fantasìi, avè fattu un sustegnu veru unicu è uriginale. Sò assai populari sunnu l'ànghjuli, chì puderanu diprezzà micca solu l'arricu d'annu novu, ma ancu diventà un addistru più allora l'accèssinu interni di ogni casa. Ùn hè micca difficiule di fà un anghjulu cù i vostri mani, hè abbastanza per armà cun l'uttimi necessari, i materiali è una imaginazione.

Opemu u mudellu più interessante di l'ànghjulu, chì pudete fà noi stessu. Per fà questu, avete bisognu à trè orlu di u tempu è materiali assicurmenti favurizati.

Angeli cun e so mani

Per fà un bonu anghjulu, bisognu:

Per appressu a tela, avete bisognu di un mudellu. Pudete creà o stessu o utilizate u nostru esempiu.

Una volta avete coped with the pattern, piglià un tela di cor corporale, da quale hè necessariu di fà un corpu: doblegate à mezu, cercanu tutti l'elementi è stitch them. Comu u risultatu, vene uni pochi dittuli, chì quellu chì hè una tappa. Cumu seguitamu per cumulate cù filler.

Avemu bisognu à unscrew ogni elementu è u so cumpagnie cù un corna o cuttuni. Dopu quessa, sewà sew cù l'elementi.

Avanzamu a vistita. Pigliate a tela chì vo sceglite per creà, aghjunghje a meza è stitch it. In u spaziu di a gola, racoglia per u filu è pusendu nantu à un angelo.

À questu stage, bisognu à fà cuscuglià un anne angelu manichi. Per fà quì, pigliate u buttone, aghjunghje u nivellu mistu di e spalle è cusì à u vitellu. Hè megliu di fà questu in parallella, questu, cun una puntada di cusì à una volta dui buttuni, perforendu u corpu à traversu è di tramuntana. Allora andaranu bè è si movenu liberamente.

Da u filatu type "weed" facianu u capelli è i curage cù filamenti in u tonu.

Oghje chì a riti hè stata a voglia, dipinta l'occhi cun pintura acrilica negra, è in u lume rosu fate un blush e labbra.

Pigliate una carta di carta è pigliate un disjoinzione di l'ale. Allora trasfereule u ritimu à sentite è tagliate. Pate u sentu à u cartone, per quandu l'alpi seranu più resistenti, è cusì à a volta cù un buttone.

Questu hè, l'ànghjulu hè prestu. Ora pudete décorate cù una campana o una fiora in manu.

Comu pudete vede, u prucessu hè assai simplice è ghjunghje vi daraghju assai di divertisce micca bellu. Serà specialment interessante di trattà questu in l'cumpagnia cù u zitellu.