Chlamydia cum'è l'infezzione sessuale più cumuni in u mondu

A Chlamydia hè una malatie infizziosa chì hè transmititu sessuale, chì i scientifichi cunsiderenu issa u più cumuni cumuni trà l'omi è donne. Ogni annu, u numaru di pirsuni soffrenu di sta pesta hè stimata in decine di milioni! A meza di i casi, a malatia hè cumminata cù a gonorrure, tricomoniasis, vaginosis bacteriana, mycoplasma, etc. Dunque, chlamydia, cum'è l'infezzione sessuale più cumuni in u mondu, hè u tema di a cunvirsu per l'oghje.

L'agenti causattivi di l'infezzione chlamydial sò microorganismi specifichi - chlamydia, chì avianu a l'apparizione di a chlamydia urogenitali in l'umani. Ma tuttu ùn hè cusì simplice. U bacteriu participanu ancu in u sviluppu di a malatia. Hè a natura semi-virale, semi-bacteriana di a chlamydia chì hè a causa di u so difficultu diagnosi è u trattamentu. Diagnostu hè complicatu da u fattu chì a maiò parte di l'omi è e donne chì sò di chlamydia ùn inizialmente ùn sianu sintomi. Perchè Chlamydia pò viaghjà solu cù l'invasioni di e cose, sò trasmessi da u cuntattu direttu di genitale cù i secretioni di u sperma o vagina.

L'attrachju vaginu hè u modu più cumuni di a trasmissioni di l'infuzzione cù a chlamydia, ma pò ancu infettà da u sperma, a secrezioni vaginali di una persona infettata si sò in pattu cun a mucosa.

Chlamydia hè u più cumplicatu di tutti i malatie trasmissione sessuale. Pò esse trasmessi digià in a prima scontru sessuale, ancu s'ellu ci sò esse eccezzioni. Metudi moderni di diagnosi avianu identificatu a prisenza di chlamydia in ogni second donna incù malatii infarctatorii crònii di l'area genitourinariu, u 57% di e femine chì anu da a infertilità è u 87% di e donne chì ùn sò micca stati pregnant. In l'omi, chlamydia hè definita in u 40% di i casi.

Sicondu i scientisti, se per un pocu tempu di tempu u paci cù a cussa sessuale cù parechje donna, pò esse trattatu per a chlamydia senza a ricerca prelimiunale. Di sicuru, sta vede hè troppu forte. Questa infruzione sessualmente hè un periodu d'incubazioni di 5-7 à 30 ghjorni. Inesessuali, hè asimptomaticu.

A malatia pò causà diverse patologii. In l'omi, inghjecta inizialamenti a uretra, è da a prutata è l'scrotum. Chlamydia in l'omi volte à guadagnà fermu. In a maiò parte di i casi, a malatia hè accumpagnata da sensazioni spaventose, pruva in a uretra, secrezii da a uretra. In i donne, chlamydia a più frequenza di u cervicu, da l'infezzione passata u prugrammu cubbi tuttu l'utru, i tubi fallopi, i ovari è l'organi internu. Chlamydia da a uretra pò penetrà in a cavità di a vaghja è pò causà cistitis.

A Chlamydia hè una infezzjoni sessuale chì ùn hè micca un discretu clinicu precisu è, per quessa, dopu u diagnosticu hè necessariu, diagnosticus di laboratori. I sperienti cunsigliu chì e donne anu attente à a so cundizione fisiche è a cuntrolla di i so mutanni per a presenza di excretu. Se trovanu troppu grossu, pudete avè immediatamente cunsigliu un spezialista.

Chjamamu a spessu, hè una infizzioni cumuni trà e femine chì anu da a infertilità. A donna ùn pò stà incinta. I medichi si mette à circà a causa è trova un cuntrullamentu in i tubi fallopi. Sì una donna infectada cù chlamydia hè incinta, l'infezzione pò esse trasmessa à u zitellu durante u partitu. Questu ùn significheghja micca chì l'embarassu deve esse interrompitu. A placenta pruteghja u fugliu da l'infezione intrauterine, a contaminazione hè sola in u canali di nascita è l'organi di a mamma.

In ocasu, e donne chì chlamydia prumove a cistitis è a pioneonefritis. In a maiò parte di i casi, questu hè signalatu da u dulore à l'abdominal, frequente urge d'urinate cù dolore agutu, fatigue, alta di a uretra è genitali, una febbrazione altamente fieru.

Chlamydia com'è infezzjoni hè un fenomenu pocu, periculoso per i so cunsiquenzi. Dunque, cù i primi simpaticamenti, cuntattanu immediatamente un violeologista, urologista è ginecologu. Hè impurtante chì e dui parenti sò stati pruvati è trattu à u stessu tempu. U trattamentu di a chlamydia deve esse integral: antibiotici, antivirus, è a terapia locale necessaria (prucessi fisiulogichi).

Per principià trattamentu puntuale, fegate à i sintomi di chlamydia:

- A prisenza di coffi o mussu in u seccu;
Sensation ardente à urinate;
- Intimità dolorosa di e donne;
- Sangue anestestroi vaginal, sagnante dopu l'attuale;
- Per l'omi - rossi di u glande penis.

U risicu di a malatia pò esse ridutta per:

- Reducing the number of partners sexuales;
- L'usu di i condoms;
- Studii regulare da i specialisti.