U figliolu Alla Pugacheva è Maxim Galkin marchjaranu in kindergarten

Oghje in a famiglia di Alla Pugacheva è Maxim Galkin un ghjornu impurtante: i so binomi sò dui anni. L'ultime nutizie nantu à a vita di a famiglia stella di a famiglia parlate a salute da a madame di Harry Galkin, a designer Mila Stavitskaya.
Ci voli chì i figlioli prestu prestu in a kindergarten. Parenti Lisa è Harry decidi chì hè urdinaria per insignà à esse indipendenti. Pugacheva voli fà u circhiu di cuntatti di u zitelli più largu. A mamma cu curru hà digià sceglie un kindergarten, induve i gimelli sferiti prestu. In insignamentu serà guidatu da u sistema Montessori, chì implica u sviluppu di i zitelli senza cumpetizione cù i pari.

Stavitskaya hà dettu chì i figlioli di Alla è Maxim sò sempri crescenu assai veloci. I amici li piaci à ghjucà à u duminiu chì ghjè vicinu à u casteddu. Ci hè digià una cumpagnia - i figlioli di l'abitanti di u paese, cù quale sparte i so ghjucate. Una di l'attività prediletti di i gemelli hè un trampolinu, situatu vicinu à a casa. I zitelli felice sanu nantu à questu.

Per l'oghje di l'oghje, u padellu prumovi di rigali per Liza è Harry - ghjucadelle di educazione cù lètri è numeri. Intra i invitati chì ghjunghjenu à felicità à i figlioli di a Diva annantu à u so anniversariu è à Boris Krasnov. Ellu presenta i zitelli cun un pezzu di ghjocu. Alla Alla Borisovna tipprova passà tantu tempu quantu pussibule cù i zitelli, ma u cantante hà avutu chì Lisa hè ghj Compagnia di u so fratellu. In ogni casu, i ghjilosi di a zitella hè giustificata - l'attrenda ricunnosce chì ella hè veramente sensu per u so figliolu:
Ùn aghju micca i zitelli, ma l'anima svolgevi à u viddanu, è u mo figliolu mi piace megliu. Lisa hè ghjilosu di u mo fratellu, forsi ancu un inseme di i stiteri. Hè natu nascita più di Liza. Quandu Garka hà cascatu, avà caputu chì era caldo locu, ùn aghju mai avutu in stu modu