Ci hè un rapportu veru in u mondu virtuale?

Ora in u mondu virtuale, un modu o un altru, a maiò parte di a pupulazione di u mondu sanu. Hè digià difficiule di crede chì quandu avemu avemu stava solu in u mondu reale è hè abbastanza per noi. Avà, quandu tanti oportunità hanu abburatu in u spaziu virtuale, ognidunu l'ochji volenu una volta. Per quessa, ùn ci hè micca solu circà l'infurmazione per ellu, ma ancu noi amici è amori. Ma ùn ci hè micca imparu per esse s'ellu ci sò relazioni reali in u mondu virtuale.

In fattu, l'esistenza di relazioni vera in un mondu virtual hè un misteru à parechji chì, dopu avutu in a matina, prima di tutti ùn passanu per frasca i denti, ma turnate in l'ordinateur. Per questi parsoni, a relazione vera hè stata ridutta à i messagi "In Contactu" è in blogs, statis è marca "I piace". Ma sò stati relazioni chì avemu perciziatu in stu modu in fattu, o hè una altra illusione di spaziu virtuale.

Allora, prima avemu bisognu di sapè chì rilazioni chjamate. U fattu hè chì ci sò diverse forma di relazioni virtuale. Puderanu, per esempiu, esse chjamatu: relatatu à a realtà, pocu in relazione cù a realtà, micca inrelata à a realtà.

Chì ci hè a diffarenza, è quale elli pò esse cunservatu reali?

Relazioni relative à a realtà. A questa categuria riferiscammu a cumunicazione cù e persone chì ùn sò micca cunnisciuti solu in virtùne, ma ancu in u mondu reale. Per esempiu, avemu amici cù quale avemu intesu cumunicatu più di un annu, ma a vita hà sparnatu à i diverse cità. In questu casu, a cumunicazione deve esse sustinutu da e rete suciale, Skype o ICQ. Ma, cumunicà cù una persona, in i carte è i signori, sapemu ciò chì l'emozioni reale quandu ellu leggi un missaghju. Per noi, esse populu ùn sò micca solu in forma di avatari. Scorredemu in u mondu reale, sapemu chì si risu, quantu ci sò stati, cumu si diventanu. Hè, in altri palori, sò reale, tridimensionale. Cuminciassi cun elli, ùn avemu bisognu di pensà nunda è creanu una ilusione, perchè avemu digià assai informazioni. Cumentu cù l'amici in u mondu virtuale hè più una necessità più cà u desideriu. Ùn simpricimenti ùn pudemu micca cumu cun elli in u mondu reale per una ragione o un altru, cusì e lettere, risichi è e foto chì ci ponu aiutà à perdiri l'altri, quandu ci sò siparati da centenari è millaie di chilometri. Tali relazioni virtuale pò esse sanu sicuru chjamatu reale. Inoltre, ùn sò micca veramenti virtuale, perchè andonu da una cumunione di realità longa.

Relazione chì sò lucalmenti ligati à a realtà. Sta catigurìa cuntene i casi chì e persone acquistanu in u mondu reale, ma ùn cumunicà micca longu, è seguità per cumunicà in virtuale. Per esempiu, questu hè chì a ghjente hà acquistatu in treni, in cuncerti, in vacanze, truvà interessu cumuni, è cambià l'indirizzi virtuale è i numeri. In quessi situazione, pudemu ancu esse dichjaratu chì avemu qualcosa imprevisione veru di una persona, ma ùn pudemu micca dì chì avemu cunnisciutu sta o quellu pianu bè. Per quessa, à cumunicà in Internet, cunsulemu in e nostri ricordi di una persona è pruvate a mudellu a so reaczioni è u cumpurtamentu. Di sicuru, in questu casu ci hè digià dighjà una illusione. Avà hè difficettule di sapè è capisce una persona per un par de simane, o ancu parechji ghjorni. Tuttu depende quantu a persona hè sincere è aperta in cumunicazione virtuale. S'ellu si cumportanu di listessa manera chì in a realità, da quì, basatu annantu à i so rapporti, unu pò sculacciate cunvenzioni in quasi quatru cumplicate quandu chì ghjè a persona di quellu chì hè. Ma passa chì in a currispundenza a persona si cèrcava, o, à u cuntrariu, si cumportanu assai più liberatu, in quantu à a vita. In questu casu, avemu bisognu di cunfirmà per quellu chì hè real è se ferma per crede tuttu ciò chì sta persona sia scritta.

Ma, sicuru, ci sò parechji volti chì una persona si deve cumpressa tutte u stessu in u virtù di u mondu reale. Ghjè perciuta da quale è cumu cumu scrive, cumu si riflette à e vostre frasi è parole. Dunque, se ti sia amici cù una tale persona, a relazione, u probabilmente, pò esse chjamatu real. A cosa maiò, ùn pruvate à inventà una figura è idealize l'interlocutore. Se si cunnosce à l'altru abbastanza propiu in una cumunioni di veru, ùn si scurdanu di micca è ùn separate din persona da u caratteru cù quale avete cumunicatu in Internet.

E relazione chì anu micca allatta di a realtà. Sta categuria pò esse attribuita appuntu à quelli casi chì e persone ùn si vedenu in a vita un tempu unipochi, acquistà in e riti suciali è cumunicà cù l'altri. Hè sti relazioni veri? Probabilmente sò succissivi, ma micca cusì cumu avemu vulutu. U fattu hè chì per esse acquisto cù una persona chì, in fattu, hè solu una figura per noi, ùn avemu inconsciente ùn sia cunciliendu cun ellu, pensemu à quellu chì pensemu chì devessi esse in l'interlocutore. Spessu, questu, di sicuru, ùn hè micca veru. Ma, u munnu virtùtu ci aiutanu à ottene l'ilusione di l'amici è ancu i relazioni d'amori, chì quelli chì anu una verità manca di cumunicazione ùn volenu micca rumputu.

Dunque, a maiò parte di e persone chì anu acquizitatu è cumunicanu solu in virtùne, ùn sò micca cunnessu à l'imaghjina inventata. L'Internet l'aiuta per esse megliu, più belli è più cunfidenti. Raricamenti raramenti hè quellu chì una persona ùn pruvate micca di vede quarcunu per piace à l'interlocutore o, per contru, per pruvà a so forza è a supremazia.

Se parlemu di l'amore virtuale, stu sensu pò esse chjamatu veramente solu in casi isolati. Agree, se pensanu seriu, una persona adulta adatta ùn pò micca amà solu una figura. Hè bisognu di sentu una persona, vedene i so emozioni, sènnu sentu amatu. Sfurtunatamente, i risultati "VKontakte" ùn pò micca dà sti sentenzi. Dunque, parlendu di l'amore virtuale, simu di dì nuddu nostri sònnii è illusione, chì ùn pudemu micca bisognu di a nostra vita.