Cumu cura di un criatu novu

U vostru picciottu si sentu bè si seguite u prublemu. Da a cura propria depende di a salute di u zitellu, u so ànimu è di l'appetite.

Cumu cura di un criaturu avissi a sapiri da tutti e donni ghjovani è di quelli chì anu da esse divintassi in un futuru vicinu.

Tutti i ghjorni, dopu chì avete lavatu è u colazione, avete unfasten u zitellu completamente, sguassate u diaperu da ellu. I bagni di l'aria sò assai utili à a tullissima pelle di un novu, impediscenu l'ocurrenza di raperu di u diaperu, irritazione. I bagni di l'Aria sò dureghji per u zitellu, furtificà a so immunità. Aduprate aduprà bagni di l'almenu u minimu 3 volte di ghjornu, a stanza prima di questu averebbe esse ventilatu bè, ma ùn permettenu micca borchi, perchè un neu pò capisce rapidamente un friddu. In u caldu tempu, i bagni di l'aria sò utili di gastru alloghju à l'ombra nantu à a strada o à a loggia. Mentre u bagnu duodore duranu (20-30 minuti), analizate a pelle di u zitellu, feghje una cura particulari à i muschi. Ci si deve esse verificatu ogni ghjornu, sì chì u zitellu hà apartu in l'inguernu in l'inguernu, in l'armpiti è in altri posti.

L'apparechja attuali per u novu cumencia cù u trattamentu di a ferita umbilica quandu u scaricamentu in l'uspidale. A ferita umbilica serà da ellu da un duttore chì vinarà u natuvulu. Un zitellu cù una ferita umbilica larga pò esse riescibile à bagnate, perchè u risicu di infizzione chì pò causà l'infezioni di u sangue - a sèptis alta. A attenzione particulare devenu esse pagatu à u trasfurmazioni di a vestitu di u natuvicu - hè bagnata, struta di i dui costi. A ferita umbilica si tratta ogni matina finu à chì guaria. Questu hè fatta da quessa, e crosta secca scumpressate un 5% peròxido di l'oxigenu di l'idrogenu, è a ferita hè fatta cun verdura. Sì u zingiselle cumincia adupirà, sagnia, infurmà immediatamente à u mèdicu annantu à questu.

Cridendu à u zitellu, misu nantu à una ropa fina limpia, lavatu bè, ùn abbiate micca di lavà e mani cù sapi più frequentamenti prima di fà u zitellu.

A cura di u matrigu per u novu prupostu: trattamentu di e aricchi di acqua furiosa, dopu chì si ponu esse praticatu cù u prigu, u zitellu o un oliu sterile. Face è ochji di u maritu in a mattina oghje si deve esse squanditatu cù un swab di cuttuni umiltatu cù acqua furiosa o una solu suluzione di permanganate di potasio. Oghji sò trattati da a cima di u bordu à u borde internu. Sì u mussu è a terra sò accumini in u nasu di u ghjudiziu, hè necessariu di neve i passageri nasali di ogni matina cun un chjardu di pezzu. Se u zitellu hè difficiule di respira, pudete metterà u oliu sterile o u latte maternelle in u nasu.

Inoltre, avete da aduprà l'orli di u zitellu, senza toccu i canali di l'aricchi, per ùn danni à u tamburi. L'arechje sò sparsiè cù bùvuli di cuttuni fussinu in acqua fogghi.

S'ellu hè u zitellu hà tinglado, hè ancu tratatu da a mucosa da a so bocca. Se u zitellu hè sanu, allura ùn hè micca necessariu.

L'apparechja per i tarritorii ùn hè micca cusì complicatu, ma qualchì prucessu pò causà maiò difficuli, per esempiu, cut nails. Unghie nantu à i braccia è i gammi di u natuvicu sò cututi quasi una volta cada 5 ghjorni. Se u caprettu ùn mancanu taglià u so unghje, fate quandu quandu dorme, perchè cresce u risicu di pricking o ind'ultà u cuteddu. Aduprate per u cuteddu di unghie specje di tisoriscente per i zitelli cun bordi arrotrati. Prima di uttene un tisoru, anu da esse trattatu cù l'alcoolì.

Se a testa di u babbu hè caccia bianca, da questu quì hè normale per tutti i vostri nascenti. Ùn deve esse micca cut off, hè megliu difende a testa di u fruttu cù l'oliu vegetale, per quandu quandu anu allargà i crosce si lamparanu da elli.

Cu cura adattatu di un novu, ùn deve micca avellu rachjola o irritazione. Ma s'ellu ci hè ancu fruttu di u diaperu (per esempiu, se a zuppa di u babbu hè troppu vulnerevule è sensibilizà), pudete assicurà chì u zitellu ùn hè micca ghjittatu in diaperi umdi. A càttra fermamente irritate a pelle di l'annu di u zitellu, diventeni rossi brillanti. Se a rash riserva ùn hè micca forte, sò trattati cun una risuluzione di permanganate di potassiu, lubricatu cù una crema o pezzale. Ùn aduprate micca a crema è u polludu in u stessu tempu. Per u rachjadore di diaperu severa, u diaperu di i frutti d'oghje deve aghjustatu è strughjatu in ogni sferimentu. À l'intergritta, i bagni di l'aerei, di quale era scrittu prima, sò persunalizate.

In una tempula particularmente calda, particularmente in u caldu di u veranu, un zitellu puderà tene una frebba. U piccatu di i zitelli hè un picculu pimme rosariu chì pareva nantu à a spalle, in l'armpiti, faccia. U sughjette ùn piace micca è ùn pruvucassi u zitellu. Di solitu i locu affettatu da u swab sò trattati cun una solu solu di soda, senza toccu toccu. U megliu cura per a suduri hè ancu i bagni di l'aire è regularmente. Se la cammara hè calda, ùn pò micca usarà un criaturu, permettenu sullivazione.

U cura appressu per un zitru venutu hè basatu annantu à u fattu chì si deve esse lavatu dopu ogni muvimentu di l'intestione. Hè utile di lavà u zitellu cù l'acqua fredda, chì cuntribuisci à temperà u corpu. À u primu, l'acqua furiosa hè aduprata à a temperatura di l'ambienti, è l'acqua frigida hè direttamente da u grigiu. Sì u zitellu urinate, pudete solu sicondu a so pelle cun u diaperu secondu.

Hè ricivete micca aduprà un toccu nantu à un zitellu. U zitellu ùn pò micca aghjunghje i gricchi à a temperatura di l'ambienti. A maladizzione di e gattivi in ​​i nei novi sò primarmenti assuciati cù l'ingressu di l'acqua in l'ore durante a bathing o quandu a regurgitation.

Sì pettu à un zitellu, ùn l'impruvisa più forti chì u zitellu si pozzu spustà liberi. Un impanziunatu strettu interferiscenu cù u sviluppu normale di u natuvulu. Mantene e vostre robes, diaperi è robbi purti, ùn fate micca cuddà finta in u pianu. U diaperi affissati sò pronti immediatamenti lavatu, secredu preferibbilmente in u celu apertu, o ancu megliu in u sole, cum'è a sunlight menei girmogni.

À u primu, i diaper di cuddaru sò cunsigliati per esse lavati cù sapunni di babbu per chì ùn ci sò micca reazzione allergii.