Ciò ch'e possu aghju si fate guattà?

Quandu puderete à una classa di cunducerà, u to instructore vi dicerà immediatamente chì avete bisognu di scumparsa, sandali è tacchi, ora avete bisognu solu wear shoes. E se a strata si calda à 30 gradi? Cosa da fà in stu casu? Cumu vistutu di manera chì era còmpiu è eleganti?


I carru russicanu sò assai specifichi: anu un'attera pesante, gasu veloci è un frenu longu chì pensa. Per andà avà da sprimà u gas pedalì constantemente, ma ùn hè micca claru per quessa hè alta, perchè hè assai difficiu per unitaru un caru, ma in i pantaloni ùn hè micca impositu. L'ottima scelta per questu casu hè o sneakers, o calzetti tacchi bianchi, bè, o l'altru calzarii sportivi. Hè bè chì per oghje, u novu mudellu di u carru, più faciule ch'ella hè. Sì u calore in a via, andate per guidate in flip-flops o sandali, cambiassi apt à sportivi.

Cù vagari straneri, a situazione hè simplificata. In questu casu, tutta a manera di ciò chì avete chjude. Se vulete mette in sandali nantu à una hairpin, per piace. Se vulete cuntenente bufali boni - pudete ancu. Ùn puderà mancu appena un carbu. Di sicuru, prima di vultà dopu à a rota nantu à u pianu hè megliu, solu viaghjate in un such caru in un sapori più acquierziu è còmico, perchè prima pudete sentisce u pedale è freno di gas.

In a prughjettu di vestitu in generale ùn pò micca micca u vostru capu. Parechje persone dicenu chì ùn hè micca difficili per impurtà in una fasa. Questu hè nisciuni. Certu, se a fascia hè stretta è larga, da, sicuru, ci saranu disconfort. Ma ancu altri faldidi sò assai adattati per a conduzzione. Sè siddu vulete, si pò levà ghjuvatu un pocu è dunque dicenu l'adiu per tuttu l'inconvientenza. Allora puderebbenu sfurmari l'ochji di un omu assicuratu o un omu.

Di sicuru, a pesar del fattu chì avemu digià cunsideratu a situazione cù un mantellu, hè più piacevule per passe in pantaloni. In particulare si hè jeans. Pruvate micca di pantalon di suttà, chì si lamparà nantu à u sediu.

In l'invernu hè assai difficiuli di travaglià cù a vestizione straniera. Quand'ellu sieghjani à a rota, i caprini d'u pelle, i capelli di pelle è u mantu furnisce certi inconvientenza. Pudete cum'è un ziteddu, chì a mo matri impannillata in una cintina di vestiti. Per quessa, assai donne vistinu in u tempu d'invernu faciule: some puhovichok, sport shoes è jeans. Sò i diritti, perchè hè cunfurzatu per impunità. In ogni modu, questu hè micca sempre pussibule di furnisce. A menudo, unu tocca sopra una scarpa rigusa, un vestitu è ​​belli vistimenti bellezza. Cosa da fà in questa situazione? A suluzione hè assai simplice. Avvicinà u carru, stighjà u to beddu vestitu ghjornu, mette in u sediu da volta è fà cuddà sottu à a rota. Avà vi liberu per andà.

Ragni cari: marroni, blondes, brunettes, rosso, culore è funnulatu. Tutti i ghjorni passanu assai tempu à riunimentu. Duriamu ori, cù un pente è un securitore sottu l'armpit per pattà i nostri travagliati peli. Ma quantu si sentu davanti a rota, apre a finestra - è tutti i nostri sapiri à a marca. Da a veloce è u ventu i nostri capelli sò rutti. L'ingaghjamenti alla u tempu cadunu annantu à l'occhi, uni poveri strammi ghjunghjenu à a bocca è tuttu u tempu distraite a pompa di purtà. Hè bè per voi, i pulicuti di a trafficari in generale ùn pò micca tolerà a donna zarulem. Spécialmente ùn sianu disaggi per i raggiuzzi cù u pilami longi è lonchi, chì sincerna chì à vitezza, cercaranu i so ochji è creanu una situazione d'urgenza in a strada. Ùn avemu micca liberatu una lege chì dice chì ùn pudemu micca stallà cù un capelli di sera o cù i capelli santi. Ma s'è vo site di cumincià un caru, hè megliu, per suprattuttu, per piglià u tò capeddu per ùn avè micca impeditu di vende.

Parlate di u capelli. I Cappelli cù grandi capulosi polemici ùn sianu megliu micca di vèstinu, riducenu a visibilità. Inoltre, u carru in elli hè cale.

Vetri. Certi citaturi in i diritti indicanu chì pudete cuntrullà u vechju solu in lenti o lenti di cunigenza. Sè una ghjovana, perchè ùn hè micca prublemassimu di vultà ... In generale, se micca male, distinguite trà e signali stradali, pudete rinunce u vetru. E si ti finiscinu di u polici di tràffuli di u trafficu è i pesteru cun sraksprosami, pudite pensate per elli un kinde di fata in anticipu, cum'è chì sò assai lenti senza culurite chì ùn pudere micca avvistà. Hè bisognu di crede à voi, ùn ùn hà micca pigliatu à l'oculist.

In ogni casu, si tenete a verità, vista povira, pudete fà micca senza spettaculu. Pigliate i vetru chì vi praticheghja nantu à a forma. Pudete foglie un pocu è nimu ùn hà bisognu chì avete qualchì problema cù una cuntimplazione. À u cuntrariu, ognunu pensà chì esse una donna muderna è elegante chì pruteghja i so ochji da fatturi fora.

Hè bisogna menziunce lenti di soli. Per guida, sò precisamente necessari in ogni mumentu di l'annu. In l'istati salve di u sole di suli, è in l'invernu da a cinghjali bianca nuvola. In u vaghjimu pruteghjanu di i fossi di i carusi chì vinaranu à scuntate, l'avennu da tuttu u suluzione.

Pigliate cristiani separati da u sole, chì sempre hà sempre in u vostru caru. Pudete ripiglià i vetru per ogni gustu. In u carru duvete qualcosa pratica è cunfortu. Assicuratevi chì u vetru ùn hè micca troppu chjucu. Perfetta per manghjà i cristiani camaleonti, cambienu u culore di u vetru, secondu u sole chì brilla è questu brillanti. Sceglite u vostru gustu più bellu, ma ricordate chì hè megliu da a neve bianca è u sole ciumi per pruteggiri l'occhi di verni verdi.

Per discutiri nantu à u tema di vestiti còmiglie per guidà un caru pò esse assai longu, perchè tutti hannu u so gustu è stile, unu li piaci à u stile clàssica, è l'altri hà gustu sportiu. Per quessa, ogni amante di conduite per ellu stessu deve decide chì cumune per ella. Ogni donna hà u so sapori prediletti è i so cose piacevuli. A volte in una mini-falda è tacchiana, sìammu più confiandosi è dispusizione chì i scarpi è i scarpa.

Eccu, quì cuntene nantu à a vostra robba, avarete pronta per a strada, si mette darrere a rota è si partianu. Chì s'ellu ci hè un pocu problema, per esempiu, una hairpin trà u pianu è u gas pedal? Naturmente l'esperti spiccianu chì in nisun locu ùn avete bisognu à pannicà è daveru. Ma noi, donne, hè difficiule in questa situazione per cuntrullà.

A megliu scelte hè di attivà a "emergenza" è cusì pronta per vendu, perchè, avete a firmà senza risolve senza l'embrague. Ùn avete bisognu à rimettelu a to cazzo cun forza per ùn infruisce. Se ùn avete micca u tempu di ricustruisce in a fila correcta è si ferma in a strada o spiaggia, poi pirdunà immediatamente in a fila chì viaghja. A signalazioni luminosu di l'urigine darà una oppurtunità di capiscenu i carchi chì vinaranu nantu à voi, chì avete da andà in giru, perchè ùn saranu micca accidenti. Hè megliu per capiscu sta situazione cum'è una strada avventura cù u liberatu di l'adrenaline, chì prestu prestu quandu. In qualchì pocu di ghjorni avete dettu l'amici cù u surrisu nantu à a fàccia cumu si pruvaru di ritruvemu u so piedi è ùn pasziunate i vostri piani.