Cumu si una donna hà vistutu in un tempiu?

Per quelli chì visitanu u tempiu, sta foto hè familiarra quandu, in particulare in a matina, a ghjente di ogni direzione cresce u sirviziu. È e generalmente e più frequenti sò e donne.

Avete vistu cumu si pò vede? O ùn ùn impedisce u vostru occhiu à l'imaghjini, quandu, davanti à l'intrata, a donna hà livata a fiora nantu à i pantaloni stretchi è vede bè intornu. O assai dami in bluschi bianchi, squadra aperta, maquillaje brillanti, è altri dati apparentement inaccettuli di u vestitori. E a question vene da sè stessu, ma cumu si face una donna cristiana moderna? Chì pò esse cunsiderà vulgari, è quale hè a norma cunzidirevuli a vita curretta, moda è stile è pensendu di assai donne. Allora, chì tipu di donna hè un cristianu, o più bien, cumu si a donna hà vistutu in un tempiu?

L'opinione di a chjesa.

A Cresia crede chì in a nostra vita tuttu hè pensatu, interrelate è cundiziunate, è l'accidenti sò escluditi, questu hè appiicatu à a robba di a donna in a chjesa. Di solitu la rilazioni sanu trà u cumplimentu o di u cumplimentu di i cumandamenti, è a riflittura di l'azzioni umana nantu à a so vita hè spressuta in una lettera santu. I roti di e donne ùn sò micca assai di dì, ma tutte e descrizzioni sò ridotti à una apre sensu modesta, a presenza nant'à a donna solu di i vistimenti di e donne, è ancu culpiscenu a coperatura. Tali descripzioni si ponu truvà in u Novu Testamentu, è ancu 1 st. Cor. Apòstulu Paulu. A più chjave hè di rimpruverà bè pinsamenti è di accettà u fattu chì tutti i scritti relative à a presenza di un capu chjubitu chjode nunda di e donne, chistu, esposi è matri, ma micca e fugliali è e zitelli. Sicondu i costi di a chiesa, una zitella è una zitella sò assuciati da purezza è innocidenza, perchè avianu tuttu u dirittu, ùn sò micca cuparti in a chjesa. E duranti u sacramentu, u santu babbu dumandò i zitelli si anu avutu una sciarpa o sciarpa per piglià fora, è participà cù i so tupuli insù. L'unica limitazione era a presenza di vestiti spurtivi cù u sacramentu. Questa règula hè stata osservata strettamente è interessata in tuttu. U più interessante hè chì i nostri antenati cunniscenu è avianu intesu queste virità, ma i cuntimpurie spessu torna in u so modu, facendu a manifestazione sana di u prucessu spirituale spirituale, è, a fini, a fede hè una parte intima intimusa di a nostra vita, à a quale chì nisun esternariu ùn devi esse permessa.

Una tradizzioni speziale meriteghja una moda di pantaloni muderni. A menziona di stu prublema hè spessu cumanda da una onda di sustegnu è protesta. Se ùn seguite a moda, a quistione di portanu un pantaloi di donna o micca, prubabilmente, ùn hè mancu sughjettu à sfida, perchè tutti ha u dirittu di sceglie per ellu ciò chì li piace è ciò cumu cunvientu è praticu. Ma ùn deveremu micca chì quandu avemu vinutu à u tempiu, ùn avemu micca à u podju, è da u puntu di vista di a chjesa, a questa di a moda di i trouser hè più aguda. Quì ùn serà una pregunta micca di u nostru cunsulenza fisica, ma di u spirituale. Hè comone per accettà a divisioni creata da Diu trà l'omu è a donna, è adherite à questa division, non solu spiritualmenti, ma ancu in vestiti, cumpurtamentu, modu di vita. E quantu averebbe avete chì e so ghjovani in i so abbitanti s'assumiglia à i picciotti di più, è micca a prima educazione, è à u listessu tempu ùn sò micca risuscitatu da parechji figlioli chì, per piglià per un di elli, permettenu micca di ricurdà i limiti di a decenza. E cambièssinu questu, u primu chì si deve esse fattu hè u passu più faciule - per cambià a robba. Ghjè nantu à a ropa chì pudete ghjudice assai. Inesessuali, hè designatu, solu per calenderà u corpu è a so amparà da u so aspettu, ma ùn deve esse in un cultu è serve com un stimulus à a disintegramentu spirituali di a persona.

Clothes, chì deve esse.

U vestitu boni, in quale a donna hà da esse vistutu, venite à u tèmpiu, devenu accunterà solu qualchi regula, chì ùn devi esse micca impastatu da un cristianu. U primu bisognu chì hè impostu nantu à e vestiti di e donne in u tèmpiu ùn hè micca un obstacle per visità u tempiu è nant'à a donna per ella, nè per l'ingiru. In stu modu, in l'esercitu di l'arcu, è l'altri movimenti, u nivkoem ùn avè micca esse denudati o stirminii parte di u corpu, è ancu impediscenu u muvimentu. Chiddu deve esse l'stomacu, spalle, bassa vapeur, cofre, è ancu a linea di a còscia à i ghjinochji. I Silhouettes chì sò preferite in e so robbi sò spessu sottu trapeziu, chì permettenu enfasi di a feminità, senza circumbe di u tipu di figura, è à u stessu tempu per esse l'accogliu excessiu. U chjamatu di vestiti induve una donna hà visitatu u tempiu hè designatu per riflettà a paci indifinutu è i valori spirituali, invechjate l'imagine lustru di a chjesa, senza creazione di stirizii di figuri raffinati indumentu scuru. Quandu una persona vene à u tempiu per a preghiera, certi volte ùn si pò assicurà nant'à u modu benessiri, è à quelle duverebbe mantenitu allughjatu da i pinsamenti di i prublemi di u ghjornu. Perchè, se a donna hè in u tempiu, a so aspetta ùn deve micca attruverà l'ochju è distraisce e pensamentu di tutte l'oghje, da u veru propiu per quale sò vinute. Ùn vi scurdate micca chì a vestitu bè ùn significanu micca nè di moda è nè attrattiva.

Un veru esempiu di u fattu chì una donna hà da esse vistutu quandu veni à u tèmpiu ùn hè micca solu qualcosa spartera, cum'è parechje persone sò usati, ma è pò esse vistutu bella è brillanti, hè un vestitu naziunale tradiziunale. Sicondu i canoni di a chjesa, a più di i costumi tradiziunali ùn sò nunda di megliu per i visitori temples. À u stessu tempu, facilmente combina luminosità, multifunctionalità è u modeste principale.

Una regula micca escrit.

Ci hè una regula più chì, sfurtunatamenti, raramenti ùn adhere à i tempii. È sona cum'è questa, si una donna, ancu in i pantaloni è cù a so cima uncovered, vole à vultà à a chjesa di pustà à candele è di pretzela - avete da fà micca senza travagliu. E à a vostra dumanda, induve mette vela per u ripusu, o per a salute, permettenu di riceve solu una risposta, inveci di una notazione larga nantu à a so aspettazione è à ghjudicà vista in fine. Dopu tuttu, u tempiu hè a casa di u Signore, è chì avemu in ellu, per ghjudicà qualcunu?