Ciò chì ci allora in i 25 anni passati: predicazioni di futuristi famosi

Steve Jobs hà accadutu in a so 'entrevista chì "cunfine insane futuristi è i so predichi in longu per più di l'analista di u mercatu". Cumu u mondu hè vedutu in 25 anni è più in u prusperatore cunnisciutu in u campu di u prugressu tecnicu è a scienza, u situ

Ray Kurzweil

U futuristanu americanu hè statu famosu famusu per i so predichi pricichi nantu à e l'ultimi tendenzi in a scienza è a tecnulugia. Questa "misura tecnologica" hà avviutu micca solu "a mossa" di u mondu cù telefoni celular, fax, robotica è Internet, ma ancu predichendu u colapse di l'URSS è u fallimentu di i guvernu autoritari à l'infurmazione glubale. Oghje, e so previsioni futuristichi sò ancu più impunenti. Viu u prugressu scientificu è tecnologicu futuru cumu seguitu:
  1. Risorse energetichi. In quessi anni pocu, l'energia solitaria guasi u solu sustituirà oliu è oliu. Sicondu e prus previsioni di Kurzweil, u prezzu di u solar watt anu sudughjene pocu l'oliu, u gasu è u carbone prezzu. Inoltre, u cunsummazioni di massa di l'energia solitaria ci falla inutilità di l'impiegazione di e piante.
A vacanze, assicurata da pannelli solidi, serà energia autosuficjenti. A maiò parte di e dispusitivi tecniche è dispusitivi pò esse nutrittu da u soldu o d'altri energetica alternativu, ecceziunali è indipindenti di fatturi è indicatori externi. Sta previsioni optimista di Ray Kurzweil pudete diventà una realità da a fini di u 2020.

  1. Medicina. Una nova decada serà rivoluzionariu in a medicina. I principali "duttori" seranu nanoroboti, pussidennu superabitati. Aiutà, puderanu "esse permanentemente", "vive" in u corpu umanu. In a so cumpetenza, seranu e funzioni di furnisce u nutrimentu à i celluli è sguassate sustanziosu prima di studià u travagliu di u core. Du dece anni avè amparate à seguità a salute umana, cruccate per i vini sanguini è per prevene i risichi di e malatie serii. Kurzweil prumova l'omu da u fattu chì in u futuru e tutte e malatie desapareceranu è a longevità diventà a norma per a civilizazione.
Ancu l'era di a longevità pare avarà incredibile à parechji, hè più di quellu d'ognunu. I medichi europei parranu nantu à una nova generazione, in quale ci sò e zitelli cù un gran potenzu di età. Anu pussutu tutte l'oportunità di vive cù una mente di u sonu, a memoria è a salute fìsica finu à 150 anni. I medichi medichi sustiniennu chì e ghjente in i 90 anni hè struitu di l'antichi "anziani d'altri" di l'età di ughjettu di l'ughjettu in u nostru società è sessuale.

  1. U cervu. Versu u 2030, a linea entre l'informatica è l'umanu sarà menu notevili. Una cumpagnia persunale diventerà cum'è un assistentu omnipresente inanimatu, cumunicazione cù quale ellu serà pussibule cù u parolle è gestiti. Inoltre, Ray Kurzweil hè cunchidu chì assai di u pensamentu umanu finisci di esse "biologicu". U mover prubleu a pussibulità di un discu duru - cunnuscenza perchita nantu à amnesia o muduli ligati à età pò esse facilmente restituutu carricendu l'infurmazioni in manca in u capu.
  2. Inteligenza artificiale. Versu u 2040, l'intelligenza non biologica diventerà cusì putente chì u pensamentu naturale umanu perdè tutti i vantaghji nantu à a robòtica. Da l'aiutu di l'aiutu di l'uttene, i machini intellettuale si spustranu in ogni locu di a vita Per esempiu, saranu maestri suli di u trasportu è u settore agriculu. A nanotecnologija sarà nantu à l'autostrada è escludiri u risicu di l'impegni di autucane nantu à e persone di e strade, è i prudutti di l'alimentariu sò creati da l'aire frescu, cum'è u tuttu altru.

  1. Nanosistemi. Ray Kurzweil in i so travaglii scientifichi esprimi l'opinione chì u mumentu artificiale si funziunà cù l'umanu cun l'aiutu di un cibermicu, è à a fine di u XXI seculu nanosistemi rapprisentanu una parti significativa di a pupulazione di u mondu. Di sicuru, ci sò quelli chì ùn volenu robotiserà a so natura umana, ma, cum'è e specimens biològichi rari, sarà à a traccia d'extinzione. E si avete furtunatu, i robots a purtaranu à u Red Book in umanu, è saranu in ogni modu per patronize, cum'è un esempiu di a "divinità" chì deti nascita. Ma pudite micca furtunatu ...

I predictions interessanti di u futur distante da i futuristi

Jan Pearson, futurista, Capu di Futurizonte (UK)

"In u 2050, a tecnulugia di i tecnulugia hà righjuntu un altu livellu chì a cuscenza umana pò esse trasferitu da tutta a supercomputer. A l'epica di a morte di una persona, un aparellu specialu scannià u core di a persona morta, riabilitevuli i cunnessi elettricità cumplessi di i neuroni di u so core in u mudellu di neuroni in l'urdinatore. Grazzi à questa "digitalizazione", una persona, senza avè no avutu u cuntattu di u mumentu di morte, traslassine secondu a realità virtuale, induve ellu permette a vita ".

Richard Watson, futurista (Gran Bretagna)

"I tecnulugichi acceleranu l'escalazione di a viulenza. Aspittò per l'avventu di scorci daveru chì ponu esse programati per una figura spettacula. E i criminali, è i vittimi per u 2050, esiste in l'era di l'Internet di u web 4.0. "

Juan Enrique, futurista, direttore di l'empresa Biotechistia (USA)

"Sottu influenza di i servizii Internet, una nova plasticità di u cervu hè quì. U flussu d'informazione giant, a so duplicazione in fonti diffirenti, diverse canali di l'accessu per questu - tuttu questu ùn permettenu micca ch'ellu sia eseguita. À u nivellu subkonzientu, ogni infurmazione quede cun noi. L'impussibilità di l'oblitori è un flussu enormu di l'infurmazioni cambiassi e proprietà di u core: pò "prucessa" una mila volte volte più di l'operazione di quì. L'Internet hè cusì accede à cuntrollà è e nostre capacità, è micca micca l'Internet ".

Igor Bestuzhev-Lada, futurista, sociologista (Russia)

"Ci hè un prugramma di computer chì, da a zitella, è forse ancu prima di u nàscita di u zitellu, serà prugrammatu da una persona choleric o sanguina, una bruna con occhi blu o capelli rubati cun una altura di uipanta metri. A persone cessà di esse una persona, vai in una altra categoria. À questu stage, una persona si sarà un nemicu per ellu stessu ".