Eserciti per una cintura assai ghisa

Chì voli una donna? Sicura chì hè bella. Sempre, in ogni locu, è in tutte circustanza. Qualchissia hè stata din bellezza da a natura è ùn ci hè bisognu di fà nisiru sforzi per sparisce assai durante u longu tempu. Ma sti donne serà unu. Bastamente, per esse attrattivi, avete bisognu di praticà è si guarete qualchì norma. A bellezza femina hè influinzata da alimenta sana è rigezione di i malasciuti (l'alcool, i cigarettes), è ancu di i boni cosichi, è, sicuru, i sportivi. Ci sò parechje sette di svolgiunamenti chì anu influenatu a figura, facenu bella, slim è fitu. Fitness, aerobics, yoga - ogni signore poi sceglie ciò chì cuncepisce più. Charge can be done in casa o vai à u fitness center. Sicura chì a seconda opzione hè più efficace, postu chì in l'aula sottu a surveglianza di u coach, nisunu pò esse prestu indulgenza è ùn viaghja micca. Ma sempre, si ùn avete micca tempu di visità u fitness club, o si ùn permette micca finanziari, pudete truvà sempre un settore efficaisu di eseriti è studiu in casa. Simply, prima avete bisognu di decisu chì parte di u vostru corpu pensate chì sò problematique è sceglianu i esercizii chì daveremu una carica à queste parte di u corpu. Per esempiu, sè pensate chì avete bisognu di pèrdite uni pochi in l'area cintura - ellu sceglie unepochi di esercizii per una cintura assai ghisa.

A strada, a cintura hè una di questi parti di a figura femminile chì l'omi sempre attentate. Hè per quessa, per parechji seculi, e donne anu strutu in corsets. Di sicuru, ùn pò micca ricuperà à furmazione è fate u listessu, ma deve esse nutatu chì u corsetto hè una parte pocu inutilità di u vestitariu, se l'usa micca com'è ropa ordinarja, ma cum'è un ughjettu chì ponu risturà a vostra cintura da parechji centimetri.

Per ùn avè tormentu sè stessu cù reducer cinturari artificiali di sta tipu, hè megliu passà almenu quintu à trenta minuti di ghjornu in sportu ogni ghjornu. Ci pò assicurà chì, siddu vi cuntene l'attività eserciamenti, ùn permettenu micca di rilassate è ùn dà indulgenza à u vostru corpu, in a settima averebbe bisogna u risultatu, è in un mes, a cintina sarà veramente un aspen.

In questu articulu, avemu un set di esercizii diffirenti per una cintura assai ghisa. Tra d'elle pudete sceglie u più adattatu per voi o l'utilizanu tutte e propostu. In ogni casu, ùn avete micca pigghiatu pitrulà, perchè ùn serebbe provi tutale è ùn dà micca carichi inutile. Ùn pensate micca chì l'espansione di u corpu vi conduciu à un risultatu veloce. À u cuntrariu, avete prestu in soprapiamatu, in u megliu, è in l'aghjunghje - prublemi cù i musculi è ligamenti. Per quessa, ùn lasciate micca stà à rilassate, ma micca travagliatu fora di u limitu di ciò chì hè pussibule. In tuttu hè bisognu di sapè a parolla urientale.

Cusì, prima di cumincià, debite definitamente calori. Ùn hè micca un segretu per qualsu qualchissia chì i musculi sò bisognu à esse caliu, preparatu per carichi, migliurà a mobilità di e articuli è solu avè accupatu. Cusì, i primi cinque minuti di a sessione chì deverete marcia, fate un pocu vultite cù a testa, swing your arms and legs, vultemu u vostru corpu, è solu dopu à quellu chì cumincià à pricate direttamente quelli eserciti chì facenu a vostra cintura à a campagna.

Ai, ricordate chì l'accusazione deve esse ripetuta ogni ghjornu, non hawk e non présentate. Tutti i exercici sò rializati cun tranquillità è cun cuncentrazione. Solu allura ti portanu l'effettu chjamatu è dopu a furmazione fisica chì serebbe animatu è sanu.

E avà, andemu direttamentu in l'eserciti.

Esercitu 1

In questu esercitu, tutta a carrega principale deve esse dati à i musculi di a stampa, cusì face u prughjettu, ùn pruvate micca di tufà i buttigliati da u pavone. Allura, bisogna à menti nantu à u to dorsu, pusendu i vostri mani darrere di a testa, ma ùn chjude micca, ghjunghje u so bocca, fate i vostri ghjinochjati è sfattate u sole. A causa di "i tempi" duverete bisognu di risuscità a testa, e spalle è cadenti è stà in questa postu durante deci à vinti sse (accuminciate à deci e anu aumentatu u tempu), poi pusau novu in pianu, ma ùn si piacè. Repetite u sèzu duverete anni, è si hè difficiule per voi, pudete aduprà cù cinque e tutti i trè o quattru ghjorni aumintate u numeru per unu. Prestu a vostra cintura hà da diventà prima!

Exercise 2

Avete bisogna à menti nantu à u to dorsu è daveru i vostri ghjinochje, postu i vostri pezzi chjappu nantu à u pavone, messe e mani in u corpu cù e mani. À u spensu di "doblegu" - pianu pianu è pianu pianu a pinnate u to cattivu per tene u cuddetta uni pochi di pianu da u pianu. Tempu in questa position per deci à quince sicondi. Cumplicità ancu à u pianu. Assicuratevi per assicurà chì tuttu a carica ùn hè micca nantu à a cintura, ma in i musculi di a stampa. Repetite l'exercitu cinquei à dece volte.

3. Esercitu

Cumu seguitamu a realizarii l'esercizii, chjinata in u paviu, in u spinu. U stomacu hè devarritu. E mani darrere di a testa, i dete ùn ciusinu, aperti i coddi. Dienghjamula a perna ghjusta in u ghjinochju è u dirittamenti direttamente in u pianu. Punteghjanu a rimette à u lindustru per a manera chì l'ankè fissatu nantu à u pede di u ghjornu, è u ghjinochju era stallatu. Dopu quessa, righjunghja è turnate in modu per tuccallu in u codice cù u codice. A pusizione deve esse cumu chì u puntu di cuntattu hè appressu à u centru di u to torsu. Quandu u tocbouche è u ghiaccio tocco - pudemu frigorificà di deci à quinze sicondi. Dopu quì, torna à a pusizione di partenza. L'esercitu hè ripetutu quattru volta cù u coddu uttene è cinque volte cun l'upertu.

Exercise 4

Fazenu nantu à a spalle. I peri ci sò tutteli sottu à i ghjinochji, i pedi sò uniformi, paralìculi à l'altri, i brazzi sò stirminiati da a cima è i dete sò chjusu in u lock, u stomacu hè retroactu. Pudemu a manu, a testa è e spalle, è fà in u stessu tempu è ùn pasiteque a manu in ogni casu. Truvaremu in questa position per deci à quince sicondi. Allora torna à cascà in terra. I musculi di a stampa ùn lasciate micca. Ripetemu questu questi à cinque or deci. Tuttu hè fattu finamente è cun cuncintrazione, sintendu ogni musculu di u vostru corpu.

Exercise 5

Ci vògliu nantu à u stomacu. Cunduti s'aritranu. Purtate e mani in u corpu. A testa hè in piena. Allora pigliate u so spalle è testa, è stà in questa postu durante deci à quince sicondi, è poi allughjò à u pavone. Repetite questu esercitiu cinque à deci tiempi. Dopu questu, avete bisognu à cullà nantu à a spalle, stende i vostri brazza è i ghjambi in distinti direzzione è l'attraversu stretch. Mantene durante dece segundus. Questu esercitivu vi aiutà à rilassate, è se ne necessariu finisce u so rispunsevule, o piglià un brevi breve prima di u prossimu settore d'eserciti.

Esercitu 6

È ancu fatta nantu à a spalle. E mani darrere di a testa, i dete ùn sò micca chjusi. Ascolveremu e nostri pierri è i so puntelli. Dopu quì, trasfurmate i nostri pierlie à u dirittu è averà torna. Cambiammu a so pusizioni per ùn avè micca u dirittu annantu à a manca, è l'abbandunatu à a diritta è i bassine di novu, ma ora a manca. L'abdomen hè retroactu. Facemu a realizazione l'exercitu lentamente. L'esercitu ripetutu quattru à deci. À u tempu, pudete crescita à quindici. U tempu di mantene peri catturati da una parte è l'altru di u troncu pò ancu esse crescenu da cinque sondi à vinti. Duranti l'esercitu, ùn pudere micca bassu i peddi à u pavone.

Esercitu 7

Avemu bisogna nantu à a nostra sponda, allargavanu a nostra manca u mancu à u latu, vultò u palmu per quessa "aspetta" in u tettu, è mette a nostra diritta right behind the head - sottu a volta di a testa. A curta dritta curva à u ghjinochju è si mette nantu à a piatta. A pesa di u lindustri hà bisognu à pusà a diritta, per chì u zuccu hè vicinu à u ghjinochju. Dopu à questu, avete bisognu à stretchà i musculi addominali cù tutte a forza è movendu u pettu à diagonali, perch'ellu si movi versu u ghjinochju staghjunatu finu à u liceu da u liceu da u liceu. Dopu quì, andate à a pusizione di partenza. L'esercitu deve esse quattru à ottu ora, è cambia a pusizione di i gattini (da diritta à a direcia) è repite u parolle chì a spedizione di l'omella esci da u pianu. Avete bisognu di fà quatre à ottu approcqui.

Esercitu 8

L'esercitiu deve esse realizatu in u postu mintali. Cù legs bend nel i ghjinochji, seguitemu a nostra spalla exacta, sensu chì u funziunamentu nantu à u pianu. E mani anu deve pusatu nantu à u corpu, palme. L'essenza di l'esercitu hè di stinzà tramandatu da a mana versu u ghjinochju ghjucatu, è ghjusta à direcia - à manca. L'esercitu deve esse fatta da mette pianu, cun l'enfasi di cumu si tene i musculi. Quand'elli facemu l'esercitu, assicuratevi chì i vostri fille ùn sò micca scapitu da a superficia di u pavimentu. L'esercitu deve esse fattu cinque à deci e volte cù ogni mano.

Esercitu 9

Questu esercitivu hè realizatu cù u ballu. Avete bisognu à minà à u pianu, e gli stinchi à i ghjinochje. Passi per esse apposta, paralelamente à l'altri. Avà, pigliate u ballu (u sciccareddu più bellu, perchè duverechja pisu per questu esercitu), accòsenu cù e mani è mette sottu à a testa. Avete bisognu à lentamente a righjoni di a testa, spalle, mani è tutta u corpu superiore. U ballu hè cunsigliatu in e nostre mani è avemu ottinutu à i peri. Dopu avè ottinutu u massimu per voi puntitu, tenete bisognu di stà per trè à cinquamarti, è ancu ritene torna à a posizzione di partenza. L'esercitiu ripetì ottu o deci tiempi. Dopu un pocu tempu. Quandu s'agisce à stu exercitu bastonu faciule, pudete complicà l'alzazione cù e so geddi in un angulu equivalenti à quaranta cinque gradu.

Equilibbu 10

Questu esercitu hè assai simplice in a so implementazione, ma, à u stessu tempu, assai efficace. Avete bisogna à u pianu, fate i vostri ghjinochje, sullivate a testa, è pigliate i vostri ghjinochjati è di tràppule à u vostru pettu. À u listessu tempu, cù i vostri pedi, duvete fà a resistenza opposta. Un tali esercitu deve esse done starting from one minute and gradually increasing to five. Da u tempu à u tempu, pudete sticà è ghittate in terra, per cinque à deci i seculi.

Esercitu 11

Questu esercitivu, in u primu locu, travaglia per sguassà l'excrementu grassu da i lati. Ogni omu sapi chì questa parte di u corpu femminile hè una di a più problematica, cusì ancu cun una dieta stretta, centimetri extra da quì esse più tardi solu. Hè per quessa, hè necessariu di fà un esercitu chì pò aiutà à ridette di stu prublema.

Avete bisogna à i vostri stine, i ghjorni chjude à i ghjinochje è aghju passatu à a manca di u dirittu. Elimine a manu darrere a testa, tagliate u so stomacu. Dopu - accurtsu u casu è pianu lentamente à u dirittu, finu à chì pudete fà, avemu deminuà parechji sicondi è tornanu à a pusizione di partenza. Dopu quì, cambiemu a perna è repite u stessu exercitu à a manca. Avete bisognu à fà cinqui à deci ghjittiri in ogni direzzione. Ùn aiuta micca a ghjustificà per elevà e mani, stendu a testa à i vostri ghjinochji o cuddati à u pianu. L'esercitu debite esse realizatu solu cù i musculi addominali.

Sì tutti questi sughjetti, adattu stretta à e règule chjamatu prima, ùn hè micca ghjallindu è ùn vi distractà micca, dopu in una sema, principià per avè avvisu i risultati. Ma, sicuru, l'attività fìsica ferma quandu anu aghjustatu cù nutrazione propria. In u nisun casu ùn deve micca pusatu nantu à una dieta stretta, perchè ùn avete micca avè a forza di l'esercitassi. Ma sempre, un ghjornu à settimana pudete assicurà un ghjornu di descarga di fruttu è vegetale, è in a ghjurnata di ghjornu, rinunzià troppu cunsigliu grassi è un consumu eccessivu di prudutti farina.

Inoltre, per aghjurnà l'effetti di l'esercitu, pudete correrà è ghjuvà u ghjornu. Quessi carichi addivati ​​influenza influenzarii a vostra figura è accelerenà u prucessu di ridivulu di centimetri extra.

E sempre, sempre ricordu chì u corpu travagliu megliu se saturate cù l'ossigenu, cusì sempre pruvate à avvientà a stanza in quale play sports. Inoltre, duvete bisognu di moltu acqua è tè tonificante, perchè avete prufonda fluidi.

Ricurdativi chì a vostra biddizza hè sempre in le mani. Sò ùn sò micca deve esse mandatu è rilassate. Fate una mira - è andate cunfidendu. Allora in parechji mesi, puderà esse una bella cintina chì nimu ùn pò micca piglià i vostri ochji fora di voi.