Cleansing and care for hand

A pulizia è a cura di e mani hè simplicemente precisa. Dopu tuttu, ogni ragazza sònnii di bè e so penne. A pelle nantu à e mani sò spedizione, hè latta è arrugata. Per assicurà chì a pelle nantu à e to mani hè sempre piacevule, hà bisognu di cure intensiva. Per fà questu, pudete aduprà una varietà di cosmetta, ancu puru l'appruvazioni di ricetti folkiati. A pelle di e mani anu più veloce da a pelle à l'altri parti di u corpu. Cumu hè quella chì incontri cù e sustanzi sustanziali. Per quessa, a pelle di e mani prupone l'assistente propria.

Purificazione è sò e reguli basi per a bellezza di e vostre mani. E mani sò stati lavati solu cù acqua cale, perchè u sante l'acqua calenta foglie a pelle, è da a pelle fridda sarà di scomballà. Dopu lavatu, fate e mani, e poi l'alliemu cù una nutritiva crema. Sì i vostri mani sò assai brutti, ùn lasciarete micca assai. Per fà questu, hè megliu aduprà un pezzu di limonu, è asciate di u zuccatu accumulatu in mani. O in un bagnu cù acqua cale, aghjunghje un salottu, è lavate e mani. Cusì a cura di a manu ferma aiuta à scurdà e to mani di a terra è di bacteria innecessaria.

Basi basicamenti per i cura di e mani.

Per a to manu per esse bella è sana, hè abbastanza per observà diversi reguli:

- Evite u cuntattu cù l'acqua. E prumove a pelle seca è scorcia. Cuntattate cù acqua fridda hè ancu esse evitata, perchè a pelle nantu à e so mani sarva aspetta.

Ùn in ogni modu ùn viaghjanu micca in u fretu senza manicò.

À l'estiu, appricà a manu di soli. Sicondu u suli emetti raghjini ultravioleta, ponu influenzallu mal à a pelle.

- Preste attenzioni à a pelle nantu à i coddi. Hè bisognu di cura speciale. Per ella hè cunsigliata per fà e bagni sputichi di l'oliu vegetale. Fate u biscottu cù l'oliu è fate i vostri còmulsi in quì, è tenene in quì per 10 minuti. Allora, dopu la lavara, aplicarle una crema.

-Decoppiu dopu à piglià una regula, appriccià una crema nutritiva in le mani.

- Se ci sò muzzles nantu à e to manu, allura bisognu di utilizà stu cunsigliu. In un bagnu di acqua calda, add ammonia in alcolu, una cullizzioni di soda, duie zuppi di alcoolate. Mantene e mani in un bagnu, per nun più di 20 minuti. Allora lavoni è lasciate e mani.

Ùn puderebbe micca avè soiu. È hè megliu aduprà soapie di cumpagnie.

Per liberà e to mani di i celeri morti, avete bisognu à scurza almenu una volta per a simana.

Prucedure in casa.

A bellezza di e nostri mani ancu depende da u clima. Cumu avete avà avessi, in u clima dolore, a fretura, i venti, i nostri mani giranu russa, diventanu aspra. In quessi casi, prima di sorte, utilizate creme nutrittivi. Sceglite chjamati creme chì cuntenenu extracti d'olii è olis di hidratazione. Per esaltà i vostri mani di a curruzzione è di rudezza, pudete aduprà raffi diffirenti. Bianchi effittivamenti da eterna medicinali.

Un bagnu di latti capisce perfetta à a pelle, fa fermu.

Sì i vostri mani sò cuparti da cracchi, da prima di vultà in dorme, utilizate una fetta di fècula. Per questu ci hà bisognu 1 tbsp. una cuchja di fècula per litru di acqua. Uttenite e to mani in u bagnu durante 20 minuti, poi arringe è appiccerà a crema. Dopu quì, posa i guanti di cuttuni nantu à e mani è ùn lascià micca quandu a matina.

Sì a pelle di e mani si cumincianu à deteriorà in modu sensible, hè dunque pudendu fà puderà di mustarda. Aduprate una cullizzioni per litru di acqua calda. Un tali cura di manu vi permettenu à a pelle per esse finta.

Quandu appruduce i creme hidratante, pudete aghjunghje salite, o acidu citruricu.

Una volta à settimana, sempre fà un bagnu per e to mani. Correct hand-care hè mandatu. Assicuratevi di mette nantu à e mani di l'oliu vegetale, nutre a pelle di e mani.

Pudete utilizà u zucchero di zucca. Fate un bagnu bagnu di tè in legnu (chamomile, sage) Pigliate una st. una cuchja d'arbe è 1 litru di acqua calenta. In questa suluzione, bisognu di mantene a manu per 15-20 minuti.

Rub Vaseline à a pelle di i vostri mani prima di andà in lettu, o in a mane. Pudete ancu aduprà u cafè. Disolvi u caffè in una mugula è lavate a manu cù u vinu riccuvutu. Pudete sfrigherate e to mani cù una scorcia di patate. Hè cunsigliatu di fà cumu prucessu prima di u bedu.

Sì i vostri mani sò assai rossi, pudete fà un masochku utté utilisé da u sali. Ma per questu avemu bisognu di salinu di mare è un litru d'acqua. All mix, è in a suluzione ricevuta per freni i mani, per guardà micca menu di 15 minuti. Pigliate è i movimenti di massaggi fegate una crema nutritiva pè e mani.

À i vostri mani ùn pesa micca, duvete aghjustà duie volte à u ghjornu, una vetru d'infuzione di salvia. Per drentu di such infusion duie settimane.

A crema nourritante pò esse fatta in casa. Per questa ci hè bisognu di grass. A mezclaine d 'erbe si deve esse cumpletu d'acqua calda, è lasciate per infuse da 7-8 oghji. Allora tuttu hè filtrata. Per fà a crema à l'infusione d'infusioni, deve aghjunghje a mantra, chì deve esse strufati cù u melu. Scumpete tuttu in tuttu, è a crema hè pronta.