Cogni di tomates interiors

In u XVIII seculu, quandu i pumati sò cultivati ​​in casa, era cunvinciu chì u fruttu rossu hè veluoso, è u nome "tomate" hè applicatu solu à varietà cù frutti gialli. In u dizziunariu botanicu di u russu (1811) si dice chì in a Russia u tomate era cunsideratu poisonous, in l'Italia era manghjatu cù l'agliu, u pezzu è a mantra, in Boemia è u Portugallu hè stata preparata da issi salsi sour, ma gustu piacevule.

Tipi di tomates interiors.

A selezzione di tomate ùn si pò esse fermu, per quandu fù pussibule cultivà i prugne interni in una pignatta. Eccu una lista di quarchi varietà: Micron NK groppu è Micron NK, Giappone Giapponese, Wagner Mirabel, amarantu è rosa, Linda, Manicure, Gnome, Garten Freud, Balconi miracle, Maschile, Miracle Room, Flame of the Artic, Phytophthora, Petali Verde, Bonsai, , Florida Petite, peruviana, Craiova, Ruby, Pearl Pink, George Bush, Camera charm, Cherry. Un grande qualità chì hè chjamatu Tumbler hè ancu presentatu.

Funzioni di u cultivo di tomates interiors.

Situazione. Tomate riferisce à i boni pianu lucali è amatori, chì normalment trasfirià ragi diretti di u sole. In cunnessione cù questu, hè cunsigliu per crecià i pumati nantu à a finestra chì vanu à u latru sudu. Sì a pianta ùn manca u sole, a lumera artificiale deve esse creata per ellu cù l'aiutu di luci fluorescenti. In casu avete da cultivà i pumati in l'appartamentu, sceglie i variità nanu. À u balconu pudete ottene boni risultati in varietà crescente o variate numerosa.

Landing. Hè ricumandate per a siminari li pisci di u pumadoru in un cuntainer plasticu trasparenti, per esempiu cups di plastica. Sò cumu cunvinti per chì hè faciule simplice di cuntrolli l'arrizzamentu di e zitelli per e so pareti, è ùn ci hè micca bisognu di fà aghjunge à u fondu.

U prucessu di piantazioni aghjusta à i seguenti passi: preparazione di u mischinu, quandu i vetru spannati sò spressi cù acqua fogera in disinfettazione; sementi a creazione di cundizioni favurevuli per a so gjirma. Dopu chì a terra hà cresciutu, fate sparghjimentu in u pianu, per esempiu cun un lapisu, è poveru e so fugliale. 2-3 semi sò stati in un vetru, è se a zinga hè digià gialla, una sola simplicità hè abbastanza. Allora u cupinu hè cupartu cun un film chì impedisce a rapidu evaporazione di l'umidità è postu in un locu calimu chì a temperatura hè di circa 25 ° C.

In u vitraghju u vetru hè trasferitu in 3-4 ghjorni, quandu i primi frutti spuntanu, Sò normalment pò creciate sottu una illuminazione artificiale. Hè ricunnumintatu d'averebbi micca quandu quandu a capa di a terra si forma una crusta secca. Sì avete a negligenza di sta regula, i frutte pudete sviluppà una malatia fungosa.

In u futuru, i pianti sò speduti cù acqua calda cù un periu di gomma. Se vulete degne di cura di e piantini, vi sarà più forte in un mesi, è pudete transplantà in cuntenenu grandi.

Pasynkovanie è a furmazione di l'arbulu. Dopu à u trasplante di u tomate, l'assistenza di a pianta prumove parechje più prucessi - pasynkovanie è a furmazione di l'arbulu. Pasynkovanie significu a rimettazioni regula di riezze chì cresce da i peccati di foglie, l'anziani chjamati. S'ellu hè abbandunatu, allura a pianta spenderà a maiò parte di i nutriutti nantu à a crescita di questi passi, è i frutti sarà scarpi. Hè ricumandemu à ùn cortà appunzatu cun un cuteddu, ma per fallu, in questu casu, a probabilità di infezzjoni di u tomate hè ridutta.

Quandu si furmò un machja, avete firmatu solu un figliastru (u restu hè spartutu), situatu sottu a prima branche di l'inflorescenza. Inoltre, ùn deveni cianutari cuntinumente a sfrundurà mancu amaru è malatu, acqua di u pumadoru cù acqua calde 2 volte à settimana. L'acquessi s'avi aduprà cun cura, senza arruvinà u pianu. Amassi i tomate 3 volte à u mescu, cù fertilizante minerale o organico.

Regime di temperatura. Hè da esse bè è ventilativamente ventilate - u tomate ùn teme micca di corrente. Ventilate after 2-3 hours after watering. Una temperatura favorable per u crescita è u sviluppu di un tomate hè a temperatura di u ghjornu di 28 ° C, a notte - 15 ° C.

U pumu ùn averanu micca una pollinazione speziale, però si ricumandemu d'avivarè ancu i zucche è fiori, circa 2-3 volte à settimana. Dopu a furmazione di a maiò parte di frutti, a cima di a pianta fussiru distituitu per ùn avè micca interferiscenu cù u so criscenti.

Dificulta di cultivazioni. Sì i fugliali di a pianta sò stirminiu in altizza, è i fiori è i frutti sò rattati, dopu avete trascuratatu e regule per cura di u tomate: l'irrigazione era irregulari, a premessa ùn era micca ventilata, a temperatura hè assai più altu ch'è u permissibile, etc. In questu casu, hè cunsigliu d'observà u regime di tempura, è cusì.

U prublema principali cù u cultu di tomate in i stanzi hè infezzione funziunale. Sò attivamente à sviluppà in cundizioni di alta umidità è di umidità. E misuri à cumbattà sta malatia di u pumadoru sò l'alloghju constantu di a stanza è di una bona luci cun luminosu di u sole. Oghje una "curata" tradiziunale per fungi hè stata l'imbusta a Bordeaux. Hè preparatu à u rate di 10 grammi di sulphate di cobre per 0.9 litri di acqua, a suluzione deve esse preparata in un cuntinuu di vetru. Per separà, diluce 20 grammi di calata idrata in 100 grammi di acqua. Questu, cusì chjamatu, latti di cal, stirring, viaghja in una solu sulidu di sulfu di cobre di preparatu prima in un pocu bugulu. Hè dispunibule d'utilizà a mezcla per un ghjornu.