Clematis criscia è cura

Consiglii è raccordji per u cultivo di clematis.
A varietà di clematis hè stupente. Sta piantagione pò vede cusì diversu chì un amante non sofisticatu pò ancu pensà chì questu hè un tipu completamente distintu. Hè per quessa chì sti fiori sò spessu sceltu per decorate u coperchio o giardinu.

Clematis pudete parechji arbusti, mità-arbusti, ma a maiò parte di elle sò lianas. Cusì, u sistema radicali hè ancu diffirenti. I pianti da e razzi razzii sò pocu trasplantati, è cù e fugliale sò ideali per a riproduzione.

Cultivazione di clematis

Seedling di u fiore in futuru pò essa cultivatu è a maiò parte di e sementi. Ma quì hè bisognu di piglià parechji fatturi, perchè l'avventura serà successu:

Per fà cresce u so propiu fiore, hè megliu aduprà i graneddi di l'annu currentu. Semi pozzu manciatu di deci ghjorni in l'acqua, cambiantle parechje volte à ghjornu, perchè e piantà parechje più veloce. Dopu avè a pusterità nantu à u sustrato, avianu bisognu à esse coperto cù vetru o film è pruvate a mantene una temperatura stabile di 25-30 gradi.

Trattamentu di piantini

E surgenti i piante sò avè qualchì luzu di soli. Fate di pruvalla à u sole di u sole. Dopu chì l'ultimi ghjàllichi sò trasmessi, i saplins prusupusità sò purtati à a terra aperta. Hè megliu se u situ hè un punticchiu scuru è u pianu hè lume. Quarchi cosa hè bisognu à piglià e piante, perchè cresce in furmazioni più magnifichi. In u vaghjimu sò stati cuparti, per trasplantà a primavera dopu in un foro più profundo è scurciate periuttivi per pudè formate radiche elasti.

Trasplantà a pianta à un postu permanente ponu esse solu in dui o trè anni, quandu i pianti di u fiore saranu furmate sè completamente. Ma s'ellu ùn hè micca listessu per manipulazioni longi, pudete cumprà prudutti pronti per u vostru situ.

Clematis chì si prisintò

  1. Illuminazione. A staghjoni hè adattatu à qualchissia, sicuru, salvu l'inguernu. Ma u locu duverà un pocu più difficili. Clematis amarà u sole è a calidez, ma hè megliu esse elettu un situ chì in u caldu di a mità di a pianta anu un pocu in l'ombra.
  2. Umidità. Pruvate micca di sbarcà vicinu à a casa o à u fertu, perchè e piante ùn pate micca u chjucu. Ideale - postu fiori in una culletta naturali o creanu manualmente.
  3. Fertilizzanti. In nisun locu ùn vi sfumalli e piante da manure o turf. L'abbitanti di l'acidu organu matrici sola clematis.
  4. Tecnulugia. Hè necessariu cavu un fossu bastatu assai è micca di scorri da i so rubuli inferni è di u brique trenu per u bacinu. Forma una muntagna di a terra è u mette nantu à i so grassunati. U distribuzione cù a razzi è sprinkle a pianta cù a terra. Hè megliu esse installatu in anticipu quasi sopra à u sustegnu fiore, perchè e lianas sò un locu per curlà è ciò chì aghjunghje à quandu u ventu hè forte.

Cu cura adattata

Clematis hè una pianta chì hè effigliatu. Cusì hè megliu aduprà una volta a simana, è in u mare secondu ancu parechji volte. Per i pianti ghjovani, sò deci litri di liquidu, è l'adulti è a vigna corsi pò dumandinu quaranta litre per regione.

Assicuratevi peredicà per annunzià u liceu, megliu u ghjornu dopu dopu a rega. Allora ùn hè micca solu affruntà effittivamenti i bande d'erbe, ma ancu aiutà l'umidità distribuzione uniformi in a terra.

I pianti d'adulti sò adattati per a riprutazione, ma micca più di sei anni. a cugliera di sopra da a terra è dividite l'arrabbi in parechji muduli.

Malati è pesti

A malatia più cumuna di clematis hè u fungus, chì stà in terra. Prima, u sistema radicali hè dannighjatatu, invece i zucche è foglie cumincianu à pudete è fade.

Per affruntà a malatia, sguassate l'area affettata è trattà a fiore è a terra à u circondu cù una solu suluzione. Ma si a pianta hè severamente danada, deve esse scumpressu solu cù u pianu, è u situ di u piantaghju deve esse disinfettatu da a listessa solu.

Leghjite puru: