Fiurisce: stapelia

À u genus Stapelia pudendu attribuisce quasi un centu piare, chì appartene à a famiglia di u più beddu. Stapelia si sparse in l'Afrique Sudafrica, ma ancu ci anu qualchì spezie in u livante di l'Africa. Tutte e pratiche di u ghjennaghju sò cumplicitivi, perenni è undersized.

Stapelia pussedi rifletti caghjati cù quatre faceti, e manciari ùn anu micca, spessu formatee prucessi à a basa. A maiò spessu, i fiori crescenu à a basa di i rimuti, ma ancu in cima; sò situati nantu à pedicels longu unu o più piezzi, u culore hè culori di colore, sò pubescenti. U calyx consiste di 5 foglie, indicò a punta; corolla à culleghja o culonie, cù petali, chì sò chjappi à a mità di a so larga, a so forma è triangulare, l'apiculi sò sbagliati. Pètalali sò pulposi, sò culurati, meet pubescent e glabrous. A corona hà un círculo impurtante. A corolla esterni hanu cinque pétaline liberali, rectangular o lancéolate; I petali di a curona si trovani vicinu à l'antò, à longu sò lonchi, strutturae o semplice, o dissecatu.

I parcorsi di u stapel sò u valori di decoru altimu, mentri ch'elli sò fàciuli di cura. I so fiori sò assai urigginali è anu una bella apparenza, ma ci hè un petit nuanced - hè u so pudore. L'aroma di i fiori hè specifiche è desagrante, attrae e mosche. In ogni casu, a pesar d'questu, a pianta hè assai crescita di i floristi per u cultivo in i stanzi.

Cura di a pianta

Illuminazione. Stapelias, cum'è a maiò parte di l'altri pratiche, precisa luminosa è diffusa. In ogni modu, Stapelia ponu esse u soli direttamente nantu à questu duranti u campu di l'oghje è invernu; In u tempu di l'estiu, sunburn can appear in the sun, particularmente durante l'ora calda.

U megliu postu per cultivà hè u partitu uccidintali è orientale. In a staghjone di u veranu, a pianta deve esse chjesa di u sole direttu, pudete aduprà un tessulu traslutinu o carta, per esempiu, a gasa o traccia di carta. Sì a pianta hè compra solu in a tenda, i.e. probabbilmente, si prisintò davanti à l'ombra, è ancu dopu avete invernu, hè impussibili di sperienze à u soldu, devu esse abituati gradualmentamente, altri sia a piantagione pò esse brusgiata.

In l'estiu, l'aria fresca esercitu un effettu favorevule à a pianta, è a pianta hè tenuta in l'aria fresca, perchè esse bè di piglià à u canale o giardinu in quellu tempu. In l'ora più incridibule, sicuru, a pianta deve esse chjusura da u sole. In u vaghjimu è l'invernu, stapelia tolè li raghji di u sole, per ùn esse senza ombre.

Regime di temperatura. Regime di temperatura di a primavera è tuttu u tempu caldu hè moderatu o cale - + 22-26С. Da sittè settembre, a temperatura hè cunsigliata, duverà circa à + 15C, cusì a pianta hè preparata per u periodu di l'invierno - u periodu di reste. In u invernu, a temperatura hè ridutta per un altru 1-2 gradi, ma micca cascà davanti à + 12C.

D 'acqua. Da u principiu di primavera à uttobri, u stapel hè sparatu sparingly, dopu chì a stizza di u latru hè seccu; un rifurmazioni più ridutta hè ridutta, purtendu à l'inguernu à u minimu, ma ùn permettenu u ciancio di rimuti. Sì a pianta ùn detteghja à eterna, i vignaghuli cummincieghjanu a zucca, a pianta si pèrdite a so forza è entra in u vechidu vegetativu. Inoltre, quandu s'aghjera, l'attenzione deve esse pagata à a temperatura di u cuntenutu: quandu a temperatura invernante, più frecu hè necessariu di acqua di a pianta.

Umidità di l'aria. In quantu à l'umidità, ma ùn hè micca una cundizione essenziale per u cultivo. A pianta hè cunfurmata cun l'aire asciuttu.

Top dressing. Stapel ci sò alimentati in l'estiu, fertilizzanti adattati chì sò disposti per cactus o pianti succulenti; A dosa hè standard, cumu indicatu nantu à u pacatu. In l'inverno è u vaghjimu questi fiori interni ùn anu micca bisognu supplementu. Per issu genaru, hè assai impurtante di avè un supplementu di potassu; Gracias a la presencia de esta substancia, elabora resistenza à a malatia.

Trasplante. I pianti ghjovani trasplantati annu in a primavera, e specimuli adulti menu spessu - ogni dui à trè anni. Sì i piani adulti sò traspurteri, invece chì i vechji risultati chì sò in u centru sò rimanifatti, ma ùn ùn si fiuriscenu micca sempre. U sustrato di u travagliu duverebbe arricatu assai di acidezza neutra o debbula. Un sustegnu tali serà una mistura di turf e sordera, dui è una parte, rispettivamente. Hè pussibule di usà un sustrato preparatu da a tenda, chì hè adattatu per cactus, ma quì hè bonu per aghjunghje chjosi di carbone è sabbia. I panius adattati sò casi scarsi, postu chì u sistema di e razzi hè chjuca. U drenaje hè un elementu indispensabile, hè coltu nantu à u fondu di u pome nantu à un terzu di u tank. Dopu traspurturatori, a pianta ùn deve esse acquistata per 5-7 i ghjorni, altri i razzi pudete cumincià à pudendu.

Riproduzione. Stapelia - fiori chì ripruducenu da e cuttimi o di e sere.

Se parlemu di e zicchini, sò stati attaccati bè à i stapi, ma avianu un maturu veloci, quasi un annu. I Sementi devi esse susatu in tazzi pani in u terrenu arsu.

Germinate e manni per un mesi. I Seicentu si sò stati posti in pochi tappeti. A terra deve esse preparata in a cumuzzioni seguente: una parte di u focu terfili, duie parte di a foglia, aghjunghje sana rossu rossu - 1 parte, è di carbone è calce una dèima.

Un annu dopu, i pianti ghjovani esse trasfurmati à i pote un pezzu più, a cumpusizioni di u paese per esse u stissu. Sti piani, chì crescenu da e zesi, pò distingue di a pianta parentali, postu chì u stapel hà una tendenza à cruz.

Sè vo vulete transplantà e cuttings, sò tagliati di rimi viechi. Prima di cultivà, marchonu, è solu sò pianificatu in terra. U sustrato devi esse compostu di una misura di chjosa e fossi. I razzii di e tinghje ci sò pronto rapidamente, sùbitu dopu chì si sò stati posti in testici cù un diametru di 7 cm. A mezidita di a terra si hè prestu cum'è per i pianti.

I pussibule