Composizione di cosmichi è sustanzii danniggiati

Quelli ghjorni chì i belliali si raligraranu ancu i carcassi in una casula, nantu à quale avia sputtu è lipsticki chimichi. Avà ogni donna autureghere si presta assai attenti à u custituitu di i cosmichi è di i sustanzi preghjudizii, chì ponu esse situati senza nisuna manera sempre da a manu di cura di u fabricatore.

Di solitu la cumpusizioni di i cosmiche hè simplicemente bellu. U primu, ci hè bisognu à esse fundamentu. Comu regula, cuntene larbu di animali o vegetale naturali o i so analogi sintetici. Queste componente, inclusu in qualchì maquillaje, hè designatu per nutriscia a pelle, protettanu da l'effetti corrosivi di l'ambiente è mantene un equilibriu naturali di grassu.

Siconda, in cosmichi, cum'è in l'alimentariu, i emulsifiers sò incluse. Sò chimichi chì allinginate a struttura di u rimedellu. Pigliati in una forma concentrata, l'emulsifiers sò sustanziosi periculi chì ponu fà una tullera stanca è secca.

Tercero, a cumpusizioni di i cosmiculisti inclusa conservatori. Sò ancu sustanzi puritanie. Dopu tuttu, u so propiu principiu hè di sacrificà i battìculi chì ponu accade in u cosmeticu da l'ambiente esternu. Sti susteni aggressivu chì ponu dannà a pelle. Abusi di cunsirvatori pò causari allergii.

Quarta, a maiò parte di e sustanzi chì facenu cosmiti sò assai dispettanti per l'olfattu. Cusì, i cosmichi cuntene fragrances. Hè ancu un allergiu. Cusì, i cosmichi pè a pelle sensitiva ùn anu micca cuntentatu fragrances.

Quinta, i cosmichi includeu chiddi sustanzi chì avemu cunsigliu utile cum'è vitamini, additivi biologichi attivi, complexi minerali speziale, antioxidanti, acidi di frutta.

Quessi sò vindati sottu u nomu "prudutti naturali", ma pensanu à quessa, ci sò pochi prodotti in natura, l'acid sulfu hè un pruduttu naturali. È l'oliu minirali hè un pruduttu naturali. Ma ùn hà micca ghjallinùtu di rigalà à appicciate à a pelle. Allora l'assicuranza di i produtori in quantu à a natura di questu o quellu ingredientu ùn significheghja micca chì a cumpusizioni di i cosmichi è i sustanzi preghjudizi sò diverse cosi.

Bastamente, in cosmichi aghjunghje sustanzi chì pò esse carcinogeni, causanu allergii è ancu avvilinatu.

Tòxica ùn sò micca solu ingredienti, ma ancu e custituenti. Per esempiu, u sulfate di sodiu, chì hè cuntenuttu in quasi ogni shampoo, gel di ghiacci, dentalli quandu si in u cuntattu cù l'altri sustegni trasforma in nitrates, u danu chì u cunsumadore mudernu ùn hà micca bisognu di educà.

Una alta concentrazione di sulfate di sodju hè dannuu in ella stessu. Ghjudicate per sè stessu, questu chimicu, ancu lavoru di auto, hè cunsideratu cum'è a causa principali di a corrosione di u metalli, solu di a povira ghjilda di un omu. Inoltre, l'assicuranza di i fabrizii in quantu à l'origine naturali di u sulfate di sodju - è pò ancu esse uttene da u coconu, ùn hà micca fattu un rolu. Dopu tuttu, a natura di a sustanzita da u metudu di a produzzione ùn cambia micca.

L'oliu minerale, chì faci parti di e cosmoterà di prezzu, ma spessu u so nome innocu, hè un pruduttu di scumparta petrokimica. I studii clinichi anu dimostratu chì a so alta cuncentrazione pò purtà à gout, migraine. In dui dosis altri, l'oliu minerale hè carcinogenu, questu, hè stissu capaci di causà un tumore canceru.

Allora un pruduttu mudernu ghjucatu, prima di tuttu, leghje l'etichetta di un riservi diliziu chì facia assai, è fighjanu assai attenti à a cumpusizioni di i cosmichi è sustanzi di preziosi.